Ik ben sinds vandaag de ziektewet in! Ik werk nu al 7weken met misselijkheid en spugen was t vanochtend zo zat! Ik ga pas weer aan t werk wanneer die misselijkheid over is. Ga morgen ook naar de dokter en hoop dat hij me nu we een x iets wilt geven Maar goed me buikje groeit lekker iig! Hihi Al me fotos zijn te groot iemand een idee hoe ik ze kleiner maak??
Ik heb een foto in instagram gezet, daar een printscreen van gemaakt (dus niet gedeeld) en toen de foto eruit geknipt. Ontzettend vervelend dat foto's nu te groot zijn, was voorheen niet zo.
Superbuikje, ziet er goed uit, ondanks dat je je rot voelt alsnog van harte gefeliciteerd en mochten de hormonen EINDELIJK weer verdwijnen geniet er lekker van dan..
Ja ik heb afgelopen maandag de nipt laten doe. Nu maar wachten op de uitslag maar dat duurt wel eventjes. Ben zo blij met de angelsound. Na het mogelijk bloedverlies van zondag heb ik nu iedere dag het hartje mooi horen kloppen dus weer echt gerustgesteld. En geen bloedverlies meer gehad dus zal vast een vaatje geweest zijn of een gevoelige baarmoedermond ofzo
Ik hoop het ook voor je! Zal mijn angelsound ook eens van zolder halen! Wist eigenlijk niet dat je dat zo vroeg al kon horen! Mooi buikje joy! Fijn Billy112! Ik heb deze week ook bloed laten prikken voor nipt
Jaaa! Net ook het hartje kunnen horen met de angelsound!! Samen met met mijn dochter, zo bijzonder weer! <3
Ben bij de huisarts geweest en heb zetpillen gehad ben benieuwd of t werkt! En een afspraak gemaakt voor een geslagbepaling 13mei mogen wij Dan ben ik 15weken. Ik las ergens dat ze t al met 13weken kunnen zien ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de gyn wie weet of zij t al kan zien.. ik ben benieuwd.. Hoe is t met jullie allemaal???!!!
@Elsa86 Jij hebt al een mooie buik, gaaf! @Joy13 Heb je Primperan-zetpillen gekregen? Mijn vriendin die ook zwanger is had daar héél veel baat bij. Hopelijk helpt het bij jou ook! Mooie buik heb je ook al trouwens! Sommige echopraktijken kunnen het inderdaad al bij 13-14 weken zien, hoorde ik van een zwangere buurvrouw (al die zwangeren in de buurt, haha…). Ligt aan de apparatuur denk ik? Mijn praktijk doet het standaard bij 16 weken, dus ik moet nog even geduld hebben helaas. Wat gaaf dat jullie zelf het hartje kunnen horen met die Angelsound. Lijkt me echt genieten! Ik heb maandag ook bloed laten prikken voor de NIPT, vind het wel spannend hoor. Ben heel hard aan het duimen dat alles goed is!
Wat raar... Ik heb ook emesafene gekregen (maar dan pillen om gewoon te slikken), maar mijn vriendin heeft toch echt Primperan. Als dit niet helpt, zou je daar nog om kunnen vragen! Succes!
Ik heb hier ook primperan gekregen. Bij de vorige ook maar dat was in het ziekenhuis. Emesafene werkt bij mij voor geen meter. Liet me juist overgeven. Hoe voel je je nu je ze hebt genomen?