1 nov - 15 nov '17 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kiewie, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    He meiden,

Ik heb ook allang niets meer van me laten horen. Even wennen de nieuwe site.

DangerBlonde, jeetje zeg al zo lang misselijk. Kan me er niks bij voorstellen, maar het lijkt me echt verschrikkelijk. Hoeveel weken ben je nu zwanger? Hopelijk wordt het toch snel wat minder en kun je er echt van gaan genieten.

Sam01, ga je het nog op een bijzondere manier vertellen aan je familie?

Wij hebben vandaag de combinatietest, erg spannend! Ik heb er ook wel weer ontzettend zin in om de baby weer even te kunnen zien :).

2. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Wij komen uit rijswijk! Gezellig dichtbij

3. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Hier ook nog ateeds misselijk. Ik werk nu halve dagen omdat ik van dat thuis zitten nog zieker lijkt te worden..

4. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Weer wat bij te lezen, gezellig!
    Iniddels ook de kraamzorg geregeld. Niks gemerkt van evt drukte

Sam01: spanned allemaal voor je. Knap dat je nog niks verteld hebt!
    Volgens mij zit ik ook al rond de 2 kilo. o_O

DangerBlonde: dan kom je toch lekker hier spuien! Wat mij betreft gooi je al je gal er hier maar uit, Lekker klagen en mopperen soms lucht op! Ik vind het geen probleem en je hoeft je niet bezwaard te voelen! Ik heb echt met jou (en de andere die nog zo ziek zijn) te doen!
    Die band / pijn waar je het over hebt denk ik ook te hebben, maar dan niet constant. Het is meer als ik opsta of onverwachte bewegingen maak. Ik had het er met mijn VK over en die gaf aan dat het vrij normaal is daar.

Spannend Anne88: uit nieuwsgierigheid dus je hoeft er niet op te reageren: waarom hebben jullie voor de combinatietest gekozen en niet voor de NIPT?

Joy13: jij hebt het ook flink te verduren meid, heel veel beterschap voor jou!

Hier gaat het eigenlijk best goed. Ben sinds een week of wat minder fit dan voorheen, maar ik klaag niet als ik sommige zo hoor. Nog 1.5 week ongeveer tot de gelachtsecho, ben erg benieuwd!

5. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Aanne88 ik ben nu 13 weken,en al 7 weken misselijk. Dat is echt te lang.. word er depri van.
    @Sweetpie dankjewel, soms moet ik gewoon even spuien. Heb gisteren zelfs op t punt gestaan om de vk te bellen daarvoor, moest zo hard huilen om Mn ellendige gevoel.. maar toen dacht ik ja zij kan ee ook niks aan doen die zal ook wel denken straks.. dus heb niet gebeld.
    @ Joy13 ik herken het, werk om dezelfde reden ook halve dagen. Alleen maar thuis zitten is niks voor mij, al zou het soms ook wel goed zijn om het wel te doen. Maar dat wil ik niet.

Vanmorgen ging het redelijk, nu lig ik alweer in bed te rusten en weer misselijk.

Leuk al die echo's en testen, hopelijk worden het allemaal gezonde kindjes! Wij hebben over 2 weken weer een echo met 15 weken. Ben benieuwd of ze dan het geslacht al goed kan zien..

6. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
    Hallo allemaal,

Ik meld mij hier ook aan op deze groep.
    Ik wist niet dat deze groep er ook was...
    Even wennen aan de nieuwe website.
    Sterkte allemaal voor degene die nog veel last hebben van kwaaltjes.
    Ik ben voorlopig 11-11-2017 uitgerekend.
    Op 23 mei heb ik een extra echo zelf betalen...
    En op 1 juni geslachtsbepaling...
    Het is nog allemaal best spannend....
    Dit is ook mijn 1e zwangerschap..
    Ik heb natuurlijk hier 5.5 jaar op gewacht...

7. Samila

Samila Actief lid

25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
  8. Samila

Samila Actief lid

25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    ...

9. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Welkom eslief. Lekker genieten vd zwangerschap en vaak spieken is leuk.

Hier gaat alles zijn gangetje. Moeheid wordt misschien een heel klein beetje minder. Verder naast acne gelukkig geen andere klachten.wij wachten in principe weer op de 20 weken echo en hopen daar het geslacht weer op te zien.
    Al dames die de uitslag vd nipt hebben?
    Ik heb 24 april laten prikken (werd opgestuurd naar umc Maastricht). Dat wachten duurt zo lang hè.
    Zieke dames al wat beter?

10. Samila

Samila Actief lid

25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hier is de misselijkheid bijna over. Overgeven doe ik alleen nog bij het tandenpoetsen. Ben nu in de volgende fase gekomen. Voel me nog steeds beroerd door de hoge suikers sinds afgelopen dagen. Volgens mijn ha heb ik dus al zwangerschapsdiabetes. Ben ik met hem eens doorverwezen naar de gynaecoloog. Krijg ik pas vrijdag bij mijn termijnecho meer informatie.
    Moet het dus nog even volhouden.

11. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik dit keer niet echt iets bijzonders doe. Vorige keer heb ik mijn zwangerschap met kerst bekend gemaakt. Toen heb ik voor iedereen een pakketje gemaakt met o.a. Babyslofjes, slabje met oma/tante etc. Deze zwangerschap ben ik iets terughoudener.

Zojuist telefoin gehad met de uitslag van de NIPT. Alles in orde, ook geen nevenbevindingen :) ik heb vrijdag 21 april laten prikken, dus vond het wel meevallen qua wachttijd. Scheelt misschien wel een dag wachttijd aangezien het niet meer hoefden op te sturen.

12. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
    Dankjewel Samila

13. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18

14. Eslief

Eslief Lid

5 apr 2017
    67
    34
    18
    Dankjewel Elita

15. Sweetpie

Welkom @Eslief> jeetje jij hebt er heel veel voor moeten doen. 5,5 jaar!!
    @Samila wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, hopelijk kan de gyn je morgen je verder helpen.
    @Sam01: gefeliciteer dmet je goede uitslag! Ik snap wel dat je wat terughoudend bent.

Hier alles zijn gangetje, niet echt bijzonderheden te melden verder. Fijne dag dames!

16. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Vandaag weer in t zh geweest!
    Alles was goed beebje was lekker aan t zwaaien.

Heb al 3afspraken staan nu!
    29mei is de eerst volgende en dan 16juni de 20weken echo! Spannend...

17. Sweetpie

Fijn Joy13!! :):)

18. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    WoW al afspraak voor 20 weken echo.... de tijd gaat echt snel hè.

Vandaag de gratis zwanger box bij babydump en prenatal opgehaald.

19. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    @Sweetpie, dat mag je zeker vragen. Voor mij hoefde het sowieso niet perse, maar vriendlief wilde wel iets. Toen zijn we ons er in gaan verdiepen en de combinatietest werd vergoed bij ons. Daarom gekozen voor de combinatietest en dan konden we de baby ook nog een keertje extra bewonderen. Zojuist de uitslag al binnen gekregen en die is erg goed.

Eslief, welkom!!

Dangerblonde, jeetje wat een tijd zeg. Ik duim voor je dat het toch snel minder gaat worden!

Joy13, fijn dat alles goed was met jullie baby.

20. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Elita hoe kun je die boxen aanvragen?

Deel Deze Pagina