Ik heb ze ook wel eens gehad in het verleden, het lijkt te werken tegen het opkomende zuur nu. Heb alleen nog een branderig gevoel in mijn keel en het idee dat daar een blaar of iets zit.. soort brokje haha vies gevoel. Ben maar smintjes aan het eten om het te onderdrukken. Hoe is het met jou nu? Wat beter?
Hey meiden, sorry een tijdje niks van me laten horen. We zijn hier al druk bezig met het huia verbouwen...hebben namelijk niet zo veel ruimte dus die zij we nu aan het creëren. Wat fijn om te lezen dat er zoveel goede nipt uitslagen zijn en de misselijkheid bij een aantal afneemt! Hier de misselijkheid helaas nog niet. Spuug nog steeds iedere ochtend...in de loop van de dag gaat het gelukkig beter. Ik lig nu op bed met hele erge steken in mijn zij/rug... las net dat het een blaasontsteking kan zijn of bandenpijn maar ik vind het voor bandenpij te heftig voelen...twijvel of ik even de vk zou bellen...wat zouden jullie doen?? Wij weten maandag hopelijk of we een jongen of meisje krijgen.. ik ben dan 14w en 6 dagen dus hoop dat ze het kan zien... Namen zijn we echt nog niet uit...vind het vooral voor een jongen weer zo moeilijk!
Oke ik heb iets geks Ik ben dus zwanger van de 2e en ben 13 weken en 2 dagen zwanger. Gisteravond lig ik op mij zij in bed waardoor buikvetje niet voor baarmoeder zat, ik voelde duidelijk een bal in mijn buik. Én toen ineens voelde ik de baby heel lichtjes draaien en tikjes geven. Mijn man voelde het ook, ik weet zeker dat het geen darmen waren. kan dit echt?!??? #bizar
Dangerblonde: wat vervelend, maar het eerst wat in me opkomt: zou je wel pepermuntjes gaan eten dan? Lijkt me niet bevordelijk voor het maagzuur? Misschien op een muntendropje zuigen? Verzacht de keel misschien wat Joy28: ik zou zeker even bellen, wat al gezegd is, beter te veel dan te weinig. Misschien je urine even wegbrengen? Bij onze ha kan dan gewoon zonder afspraak. Billy: ik voel soms ook echt al wat hoor, kan goed! En gefeliciteerd met je goed uitslag! Had vandaag nou iemand al geslachtsecho? Zo even de lijst opsnorren
@DangerBlonde: met mij zal het pas beter gaan een maand nadat ik ben bevallen. Zwanger zijn is niet mijn ding. Ik ga van de ene kwaal naar de andere complicatie. Het gaat momenteel beten met het spugen. Nog maar 1 keer per dag. Misselijkheid is nog aanwezig. Ik kan niet veel doen anders krijg ik last van mijn bekken en doet mijn vleesboom pijn. En ik heb zwangerschapsdiabetes... Verder gaat het wel... @billy112: het is heel goed mogelijk dat je al wat voelt. De harde bal is je baarmoeder die omhoog groeit. En de baby kan je al voelen. Zeker bij volgende zwangerschappen voel je de baby eerder.
Ik krijg de Banner niet goed in mijn handtekening. De link heb ik gekopieerd maar nu zie je dus de link en niet het plaatje
Wat gaaf Billy, ik denk ook wat gevoeld te hebben maar twijfel nog..me darmen zijn ook onrustig namelijk. Ik heb toch de vk gebelt en zij dacht aan een verstopping in me darmen of blaasontsteking. Blaasontsteking is het gelukkig niet. Gister me urine laten onderzoeken. Waarschijnlijk toch verstopping maar ook bandenpijn. Ik herken het niet zo erg van de eerste zwangerschap maar vk zegt dat het bij een 2de veel heftiger kan voelen. Heb er nog steeds veel last van dus dat maakt het wel zwaar...hopelijk zakt het snel af en kan ik heerlijk genieten van me baby in me buik!
Ik weet trouwens niet waar ik me.banner aan kan passen? En bij mij komt hij ook niet goed onder me berichtjes te staan..
Heb je een warme kruik geprobeerd? Ik heb ook veel pijn en een warme kruik helpt wel bij mij... verder veel water drinken, gedroogde pruimen helpen bij verstopping en maar hopen dat het snel over gaat... Sterkte ermee!
It's a babyboy!!!!! <3 <3 Overduidelijk een piemeltje te zien Moet het zelf nog even laten bezinken haha, maar alles zag er keurig uit dus superblij!
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥; Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥; ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥; 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27 jaar - 2e kindje ♥; Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥; 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥; 6. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♥; Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥; 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥; La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♥; Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) ♥; 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥; 9. (2) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥; Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje ♥; 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥; 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. Samila - 31 jaar - 3e kindje ♥ 14. 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥; Totaal: 22 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Mei: 12 mei - ManuelaJ - controle vk + geslachtsbepalings echo 13 mei - sweetpie - geslachtsbepalingsecho 13 mei - joy13 - geslachtsbepaling 15 mei - joy28 - controle vk en geslachtsbepaling echo 17 mei - Elsa86 - geslachtsbepalings echo 17 mei - Aanne88 - geslachtsbepalingsecho 17 mei - Fotofanaat - controle vk 23 mei - MvB83 - geslachtsbepalingsecho 23 mei - Anne88 - controle vk 24 mei - Sam01 - controle zkh + bepalen geslacht indien het lukt 29 mei- joy13 - controlle zh Juni: 7 juni - Sam01 - controle vk 10 juni - billy112 - geslachtbepalings echo 14 juni - Sweetpie - 20weken echo 16 juni - joy13 - 20weken echo Meisje (0) / Jongen (1) / Verrassing (0)
Heb je al een dochter of zoon sweetpie? Ik dacht misschien leuk om beetje iets over ons zelf te vertellen? Bij deze; ik ben dus 29, ik heb een dochter van 4 en woon in dorpje bij den Bosch. Voor de liefde naar Brabant verhuisd, oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam. Net 5 jaar getrouwd. Ik heb pas over een maandje geslachtecho wat in nu ineens veeeel te lang vind duren hihi. Zelf heb ik eigenlijk geen voorkeur voor meisje of jongen. De namen hebben we ook al. Spannend!!!
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 5. (1) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♥ 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♥ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) ♥ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥ 9. (2) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥ Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. Samila - 31 jaar - 3e kindje ♥ 14. 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 22 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Mei: 12 mei - ManuelaJ - controle vk + geslachtsbepalings echo 13 mei - sweetpie - geslachtsbepalingsecho 13 mei - joy13 - geslachtsbepaling 15 mei - joy28 - controle vk en geslachtsbepaling echo 15 mei - Elsa86 - controle vk 17 mei - Elsa86 - geslachtsbepalings echo 17 mei - Aanne88 - geslachtsbepalingsecho 17 mei - Fotofanaat - controle vk 23 mei - MvB83 - geslachtsbepalingsecho 23 mei - Anne88 - controle vk 24 mei - Sam01 - controle zkh + bepalen geslacht indien het lukt 29 mei- joy13 - controlle zh Juni: 7 juni - Sam01 - controle vk 10 juni - billy112 - geslachtbepalings echo 14 juni - Sweetpie - 20weken echo 16 juni - joy13 - 20weken echo Meisje (0) / Jongen (1) / Verrassing (0)
Ik heb even een andere lijst gekopieerd. Ik had mezelf namelijk al op 5 november gezet, maar dat stond ik in de lijst van Sweetpie niet meer.
Hier ook vandaag de echo gehad hha ik wacht even met t vertellen tot volgendeweek dan weet de familie ook wat t word. Ik ben veelste bang dat ee iemand meeleest
Wauw wat leuk Sweetpie!! Ik mag morgen. Vind het zo spannend!! Goed idee billy! Ik ben 30 jaar en heb een zoontje van 2. Ben getrouwd en woon in midden nederland. Mij maakt het geslacht ook niet uit. Had bij de eerste wel een lichte voorkeur voor een jongen maar voor de 2de vind ik het allebei leuk!! Jongen zou natuurlijk makkelijk zijn qua spullen en kleertjes maar een meid is ook weer super leuk. Ben gewoon heeeel nieuwsgierig. De bandenpijn en me darmen zijn een stuk rustiger gelukkig! Heb een warme pittenzak gebruikt en dat hielp idd. Thnx voor het advies. Nu moet de misselijkheid nog even over gaan
Goedemorgen! Fijne moederdag aan alle mama's en toekomstige mama's. Laat je vooral lekker verwennen. Hele dag beentjes omhoog en papa alles laten doen. @joy28 blij dat de pijn minder is en de warmte heeft geholpen! Ik ben 31 jaar en heb een dochter van 9 en een zoon van 23 maanden (volgende maand 2 jaar. De tijd vliegt!) Ik kom uit regio haaglanden. Ik heb een voorkeur voor een meisje. Een jongen is ook leuk! Maar toch liever een meisje. Mijn gevoel zegt ook een meisje.