Ohh echt pff ik val ook op werkdagen rond 21:00 in slaap en ik slaap de hele nacht tot smorgens, soms een keer opstaan om te plassen maar als ik dan smorgens wakker word ben ik nog zo moe 😅 Als ik een vrije dag heb moet ik echt zorgen dat ik voldoende rustmomenten heb anders krijg ik buikpijn en voel ik me slecht. Slaap t liefst overdag ook nog even als t kan! helaas kan dat niet op Mn werk Hehe.. moet smiddags wel even wat vaker gaan zitten en op kracht komen.. hoop toch echt dat dit na 12 weken weg is voel me niet mezelf, ga helemaal niet meer graag weg terwijl ik t juist eerst heel gezellig vond om een avondje of dagje er uit te gaan. Kijk er nu al tegenop dat ik morgen naar mijn nicht ga rijden die aan de andere kant van t land woont (afgesproken voordat ik zwanger werd haha en zie haar eens per jaar misschien). Gelukkig rijdt Mn vriend mee want alleen durf ik niet eens meer zo lang te rijden, bang dat ik in slaap val tijdens het rijden..
Het kwartje valt me nu pas bij waren er 2 weet je dat me dat gevoel ook ineens bekroop laatst? Volgens mij zijn het er twee? Het liefste wil ik savonds al na het eten gaan slapen haha Mn vriend kijkt me soms raar aan. Jeetje als het er twee worden.. ik zou dolgelukkig zijn dat zeker weten. Stiekem als klein meisje al van gedroomd dat ik later een tweeling kreeg.
Stiekem hoop ik er misschien zelfs op.. gek he! Mn vriendinnen zeiden het ook al tegen me, vanaf het moment van bevruchting/innesteling 5 dagen na Mn eisprong had ik al meteen die moeheid, gevoelige tepels en borsten en de vlagen misselijkheid. En de menukaart van een restaurant stonk misselijkmakend 😂 Toen wist ik t nog niet. En Mn testen waren al op de nod knalknalpositief. Ik droom van 1 gezond kindje maar 2.. oké oké ik hou al op haha 😋
Iedereen on mij heen hoor ik over tweelingen haha! Lijkt mij zelf echt een nachtmerrie Ik hou het liever op 1 per keer, mijn buik staat nl bij 30 weken al op ontplofffen.. Kindjes zo op bed, en ehhh het liefst zou ik ook gaan. Maar vind ik zielig voor de hondjes, dus probeer het vol te houden tot 21.30
Hey dames, Gefeliciteerd allemaal!! Ik kom ook gezellig hier mee kletsen! Zat in de andere groep maar kon het echt niet meer bijhouden. Wat fijn dat een aantal van jullie al het hartje heeft zien kloppen! Ik ben zo ongeduldig!! Mag dinsdag maar vind het weer zo spannend. Wij verwachten ons 2de wondertje. Ik ben ook misselijk en moe maar vind het eerlijk gezegd fijn want dan weet ik dat er way gebeurt in mijn lijf... Moeten jullie ook zo vaak plassen?
1 t/m 15 November mama's[/B] 1. 2. 4. iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje 7. Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje Miesjella - 27 jaar - 1e kindje 8. Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje 9. Joy28- 30 jaar - 2de kindje 10. 11. Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. 14. 15. Eerste afspraken Maart: 21 maart - Miesjella - 1e echo en intake 21 maart - Joy28 - 1e echo 22 maart - sweetpie - 1e echo en intake verloskundige 23 maart - MvB83 - 1e echo en intake verloskundige 24 maart - Bloempje123456 - 2e echo bij gyn 24 maart - Sam01 - 1e echo vk, verwijzing zkh 24 maart - DangerBlonde - 1e echo bij gyn 27 maart - Aanne88 - 1e echo kliniek 27 maart - Elsa86 - 1e echo en intake 29 maart - Aanne88 - 1e echo verloskundige 31 maart - iez - 1e echo April: 6 april - Joy28 - intake vk - 2de echo 19 april - Aanne88 - termijnecho Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0)
Joy28 hi welcome back haha! Ik plas me ook een ongeluk, gevoel van een hele volle blaas maar op de eerste keer in de ochtend na maar beetjes..
Ja dat heb ik dus ook. Ben ook bang dat het op me werk gaat opvallen dat ik zo vaak naar de wc ga. Ging normaal bijna nooit op me werk
Dat zou wat zijn Dangerblonde , 2 beebies! Kunnen ze dat bij de eerste echo al zien? Ik kan ook niet wachten tot dinsdag! Aan de andere kant ook heel zenuwachtig ervoor. Heb ook het gevoel dat m'n borsten iets minder gevoelig worden.
Nou idd dangerblonde, ben benieuwd! 2 tegelijk is mooi maar ook heele erg hard werken lijkt me!☺️ Plassen valt hier nog mee gelukkig. Ik tel de dagen ook af nu tot woensdag, de eerste echo! IEZ was eigenlijk benieuwd hoe het met jou gaat? Geen bloedingen meer gehad? Fijn weekend allemaal!
Ik had vanmorgen ook dat ik minder misselijk was en dan maak ik me stiekem ook al een beetje druk😉
Ik hoop dat ze dat op de eerste echo al kunnen zien ja eennof twee.. ik ben echt benieuwd, als het er een is trekt ie wel echt alles uit me.. heb vannacht 11 uur geslapen en werd super misselijk wakker, zie op tegen vandaag de hele dag weg moeten. Kan wel huilen als ik me zo beroerd voel, hoop dat dit snel over is. Heb trouwens de tip van de andere groep (ik weet niet meer wie het was echt erg) geprobeerd om te slapen met zon top van de Action, naadloos en beugelloos sporttopje. Heeft voor mij perfect gewerkt, hele nacht geen last van Mn borsten gehad en die padding die er in zit beschermt t ook mooi voor als er iets langs af komt (Mn haren die langs Mn tepels gingen deden al pijn...) top tip!
Die onzekerheid is echt verschrikkelijk, gelukkig weten we allemaal snel meer! Wel fijn dat je zo lang kunt slapen, ik haal de 6 uur per nacht nieteens 😶. Vervelend dat je zo misselijk bent en zoveel last van je borsten hebt. Hoop voor je dat dat snel minder zal worden, nog eventjes volhouden meid 💪🏻.
Ik meld me ook graag hier aan, zat eerst bij het november topic, maar dat werd me een beetje te onoverzichtelijk. Ben 29 jaar oud en dit wordt ons eerste kindje als alles goed gaat. Zwanger geworden na 1e ronde clomid, had dubbele eisprong dus het zouden er mogelijk ook 2 kunnen zijn...Ben als het goed is nu 7+ weken, waarschijnlijk uitgerekend rond 2 november. A.s.woensdag eerste echo in het ziekenhuis☺
Dat is ook vervelend miesjella als je zo weinig kunt slapen! Ik word wel eens een keer wakker rond 4 uur om te plassen en soms lig ik dan wakker, maar meestal slaap ik wel weer in. Heb eerder behoefte aan meer slaap de hele dag door dan dat ik niet slaap. Thanks voor je bemoedigende woorden, ben blij dat ik meiden heb zoals jullie waar ik af en toe ff kan spuien haha Welkom jsv87 en proficiat! Ik ben ook zwanger geworden met clomid, ben heel benieuwd ook voor jou of het er twee worden of een!
1 t/m 15 November mama's[/B] 1. 2. 4. iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje 7. Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje Miesjella - 27 jaar - 1e kindje Elita - 32 jaar - 2e kindje 8. Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje 9. Joy28- 30 jaar - 2de kindje 10. 11. Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje 12. 14. 15. Eerste afspraken Maart: 21 maart - Miesjella - 1e echo en intake 21 maart - Joy28 - 1e echo 22 maart - sweetpie - 1e echo en intake verloskundige 23 maart - MvB83 - 1e echo en intake verloskundige 24 maart - Bloempje123456 - 2e echo bij gyn 24 maart - Sam01 - 1e echo vk, verwijzing zkh 24 maart - DangerBlonde - 1e echo bij gyn 27 maart - Aanne88 - 1e echo kliniek 27 maart - Elsa86 - 1e echo en intake 29 maart - Aanne88 - 1e echo verloskundige 31 maart - iez - 1e echo April: 6 april - Joy28 - intake vk - 2de echo 19 april - Aanne88 - termijnecho Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0)
Ik klets ook graag hier mee. Andere topic (nov mama's) was te druk om bij te Houden. Hier alleen last van moeheid meer niet
Ik vind gewoon bijna alles wat ik ooit lekker vond niet meer lekker.. geprobeerd om lasagne te eten vanavond die kwam bijna weer terug. Moest er gewoon spontaan van huilen, ik ei waarom huil ik daar nou om.. vriendje lief is nu voor me naar de supermarkt om eten te halen wat ik misschien wel lekker vind. Wat eten jullie allemaal nog wat wel goed gaat? Denk dat mijn eten zich gaat beperken tot groente, fruit, neutrale gebakken kipfilet en wat yoghurt of vla.. misschien een ei.. en volkoren brood met iets wat ik nog moet vinden wat ik wel lekker vind..
Ik heb wel enorme last van mijn baarmoeder. Lijkt enorm snel te groeien! Bij iedere hoest, niezen of bij opstaan krijg ik enorme steken..
Hey meiden! Opeens gezellig druk hier ook! Ik zie dat jullie een lijst hebben gemaakt, zal ook mijn naam even toevoegen!