Ik woon in steenwijk. Ik denk zelfs dat we elkaar misschien wel vaag kennen als ik naar je naam en leeftijd kijk.
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♥ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ♥ 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♥ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ♥ PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila - 31 jaar - 3e kindje♥ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 24 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Juli: 5 juli - Joy13- controle gyn 12 juli - Samila - 20 weken echo/controle VK 18 juli - MvB83 - controle VK 21 juli - DangerBlonde - controle vk 24 juli - Billy112 - controle gyn 26 juli - Aanne88 - controle VK 27 juli - chantalvl - controle VK Meisje (10) / Jongen (5) / Verrassing (2)[/QUOTE]
Heerlijke een luie zondag. Merk dat ik nu al een dag of vier een zere rechter lies heb. Ook mijn schaamlip doet zeer. Hmm niet fijn met lopen. Liggen zakt het weg. Tips welkom
Meer rusten en een warme kruik op je buik helpt mij wel iets. Ik heb een kleine ADHD voetballer in Mn buik zitten volgens mij haha, maar die irriteert mijn baarmoeder heel erg waardoor veel groeipijn ook in de liezen en schaambeen (banden denk ik..), het gevoel dat mijn buikspieren onder mijn ribben op scheuren staan en harde buiken. De laatste misschien ook beetje van de werkstress. Moet van vk nu 1-2 weken verplicht thuis blijven en rusten. Zit elke avond en soms ook ochtend met een warme kruik tegen Mn buik. Zitten in kleermakerszit helpt iets en liggen ondersteund door kussens.
@billy112 Dat klinkt vervelend! Heb geen tips helaas, hopelijk gaat het snel over! @DangerBlonde Werkstress is nooit goed… Wel fijn dat de VK er bovenop zit. Werkt je werkgever een beetje mee? Krijg je begrip? Hier gaat alles goed! Heb een proefles zwangerschapsyoga gedaan en hoewel ik echt wel even moest wennen (ik ben erg nuchter en meer van balsporten), vond ik het wel fijn. Ik denk dat ik er best wat aan kan hebben, dus ga er zeker mee door. Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben? Wij hebben dit weekend de meubeltjes in elkaar gezet voor de babykamer en ooohhh het is nu al zo cute! Helemaal zin om ermee verder te gaan en het gezellig en knus te maken. Love it!
@MvB83 ik heb bij de 2e zwangerschapsyoga gedaan en ik vond het helemaal niks. Veel te zweverig. Niks voor mij. Maar kan me goed voorstellen dat sommige vrouwen er iets aan hebben. Ik ben 1x naar zwangerschapszwemmen geweest en dat wil ik volgende week weer oppakken. Wij hebben de babykamer veranderd. De groene muur is nu roze geworden en dr grijze meubels zijn ingeruild voor wit. Vind het nu veel mooier, echt een meisjesnamen. Onze oudste begint nu steeds te zeggen dat ze met de baby gaat spelen. Ze zegt dat de baby nog in de buik zit, maar dat de baby er zo aan komt. Gelukkig heeft ze nog geen besef van tijd. Ik vind het wel schattig, maakt ze het toch iets bewuster mee. Wij hebben in de vakantie besloten dat we de optie voor een 4e toch open houden. Mijn man kwam daarmee. We kunnen allebei nog niet definitief zeggen dat dit de laatste keer is. Ik heb wel gezegd dat 35 jaar voor mij de grens is. Daarna wil ik liever geen kinderen meer krijgen. Dan hebben we nog ongeveer 4 jaar.
Nee helaas niet. Lang dramatisch verhaal kort: Ik werk gedetacheerd, mijn opdrachtgever heeft per direct mijn opdracht beëindigd omdat het risico voor haar te groot was. De werkdruk blijft daar en zal mij alleen maar nadelen geven in de komende tijd. Dus ik zit nu helaas thuis... manager ook niet blij maar uiteindelijk snapte ze t wel. Gelukkig heeft t geen financieel gevolg voor mij, omdat ik een vast contract heb bij mijn bureau en doorbetaald wordt uit de ziektewet via het uwv. Maar je kunt me niet ongelukkiger maken dan door te zeggen blijf maar een half jaar thuis tot na je verlof en ben maar ziek... zou ook nooit een thuis mama kunnen worden. Past niet bij mij. ik ga dus kijken of ik wat aangepast werk vanuit thuis administratief kan doen waar niet zoveel druk achter zit. Dan voel ik me nog beetje nuttig. Nu mag ik 1-2 weken niks doen van de vk om te kijken of de harde buiken afnemen. Daarna misschien maximaal 4 uur per dag werken nog. Dus ben nu maar thuis wat aan het proberen te verzinnen om de tijd om te krijgen haha! gisteren naar de hobbywinkel geweest om vilt en spulletjes te halen om zelf de babykamer decoraties te gaan maken. We gaan deze of volgende week ook het kamertje leeg maken. Afhankelijk van of het bod op het nieuwe huis doorgaat gaan we het verven of niet. Anders alleen inrichten met wat we mee kunnen nemen. Kan ik mezelf weer bezig houden Ben ook al aan het kijken of ik zelf iets kan knutselen mbt geboortekaartjes of enveloppen en de kraampresentjes. Nog 18 weken te gaan...
Wat een nare situatie. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, ik ben ook zo iemand die niet thuis kan zitten. Ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen de komende 1-2 weken en dat je daarna toch weer lekker een beetje aan het werk kan. Ik ben uiteraard wel benieuwd naar wat voor creaties je gaat knutselen, leuk!
Dankje. Ik zal ze posten als ik ze klaar heb weet niet of je ook in de Facebook groep zit, daar komt ook vanalles voorbij aan babykamers en inrichting haha
Ik begrijp je helemaal. Thuis zitten is ook absoluut niets voor mij. Maarja, zodra ik zwanger ben, zit ik gedwongen een jaar thuis (zwangerschap + verlof) omdat ik niet kan werken tijdens een zwangerschap. Verveling alom. Sinds vandaag is mijn ventje van 2 ook thuis en we zitten nu samen voor de buis. Tekenfilms kijken straks gaan we maar ons middagdutje doen.
Ik vind het juist heerlijk thuis! Moet wel zeggen dat verplicht thuis zitten heel anders is. Dat vond ik vreselijk.
Dat is het dus...vrijwillig thuis zitten kan nog ontspannend zijn. Maar verplicht thuis zitten. Pff. Lijkt net alsof alle kwaaltjes en klachten erger worden omdat erheen afleiding is. Je bent je overal bewuster van.