Hier doen ze het ook niet standaard. Ik ben eigenlijk ook altijd een druktemaker, maar dat het ik helemaal niet nu. Wellicht word ik nog getest op suiker of iets, maar als dat is dan is dat zo. Wellicht komt de baby dan eerder. We zien wel!
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♥ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ♥ 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♥ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ♥ PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje♥ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 24 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Juli: Augustus: 8 augustus - MvB83 - controle VK 21 augustus - Samila- controle gyn 22 augustus - Samila- groei echo Meisje (11) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Yes! Vanmiddag groeiecho gehad. Kleine meid loopt weer keurig op schema. Klein hoofdje en gemiddeld buikje. Beentjes zijn ook gemiddeld. Ze had waarschijnlijk een kleine achterstand door de vleesbomen. Volgende groeiecho is over 3 weken. Ze wordt wel in de gaten gehouden. Glucose lijken ook stabieler te worden. Voel mij ook veel beter met de insuline. Wordt weer 2 weken voor uitgerekende datum ingeleid vanwege de insuline. Dat wordt dus eind oktober, begin november. Weer vol gepland voor de maand augustus. Bel afspraken voor bloeduitslagen en glucosewaarden door te geven. Moet naar de internist. Controle op het diabetesspreekuur en dus de groeiecho. En school begint weer op 21 augustus. Daar ook op voorbereiden. Wordt een drukke maand hier. Tijd gaat zo snel. Moet de babykamer en spullen nog naar Nederland verhuizen. Dat allemaal voor de school begint. Help! Lichte paniek hier. Maar komt goed.
Wat fijn dat je kleine meid weer op schema ligt! Dat moet een opluchting zijn. Fijn ook dat je je een beetje beter voelt. Je hebt een drukke maand voor de boeg zeg Pfoe! Maar aan de andere kant wel lekker, dan gaat de tijd lekker snel.
Samila, fijn dat het goed gaat met jullie meisje!! Hoe is het verder met de dames? Hier nog twee weekjes werken en dan lekker vakantie.
Hier nog steeds prima. Geniet enorm. Nog 2.5 week werken. Dan 3 weken vakantie. Dan 2 weken werken. Dan vakantie en begin verlof
Hier 100% thuis in de ziektewet, aftellende tot over 3 maanden Ben langzaam kleertjes aan het wassen en de commode aan het inruimen, elke dag een klein beetje. En samen met vriend de babykamer af aan het maken.
Hier gaat het op zich prima, Begin zo af en toe wel wat klachtjes te krijgen, maar dat schijnt er bij te horen. Ik heb vooral veel druk op mijn blaas de hele tijd, als de kleine anders gaat liggen of ik ga even in een bepaalde houding staan, gaat het goed. Maar soms loop ik er krom van. Ik heb vanaf 23 augustus 2,5 week vakantie, daarna nog 4 weken werken en dan ook verlof. Wij krijgen over 2 weken de babykamer geleverd, daarna ga ik helemaal los!
Ook heb ik trouwens heel vaak last onder mijn ribben. Ik kan dan bijvoorbeeld wel links wat naar voren bukken, maar niet naar rechts, dan is het net of iemand een stok onder mn rechter rib drukt en ik gewoon niet verder kan. Dit kan dan met 5 minuten zomaar weer weg zijn. Ligt de kleine daar dan? Ook is de kleine man sinds 2 dagen heeeeeeel erg bewegelijk
Elita, heerlijk zeg! Hier ook nog dikke 2 weken werken en dan 3 weken vakantie. Daarna nog 6 weken werken en dan al met verlof. Als je het zo zegt, gaat het zo snel hé. DangerBlonde, bij jou is de situatie echt heel anders. Hou je het een beetje vol thuis? Je bent al ver met alles. Chantalvl, ook een heerlijk vooruitzicht zeg! Ik krijg hier ook wat meer klachten. Ik heb vooral dat het lijkt of mijn buik in mijn maag zit of zo. Wil de hele tijd mijn buik naar beneden drukken.
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♥ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ♥ 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♥ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ♥ PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje♥ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 24 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken Augustus: 8 augustus - MvB83 - controle VK 21 augustus - Samila - controle gyn 22 augustus - Samila - groei echo 24 augustus - Aanne88 - controle VK 29 augustus - Aanne88 - groei echo September: 13 september - Aanne88 - controle VK + HB prikken Oktober: 4 oktober - Aanne88 - controle VK 18 oktober - Aanne88 - liggingsecho Meisje (11) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Ondertussen wel redelijk. Ben blij als augustus voorbij is, dan gaat de tijd wel snel denk ik Heb net met Mn vriend even door de Ikea gelopen (waarom hebben ze daar niet om de paar meter een stoel staan, dat zou handig zijn!) en heb Skubb sorteerbakjes voor de commode gehaald. Heerlijk, geordende lades
Whaha ja dit is de tuurlijk schatje app. Ik heb die stiekem ook op mijn telefoon. Vind het wel hilarisch af en toe!!
Hahaha hilarisch! Die ga ik mijn vriend ook laten downloaden! Nog 13 weken pff.. ik ben stiekem al me aan het verdiepen hoe ik zelf bij 37 weken een steentje kan bijdragen aan het opwekken.. tot die tijd moet ze blijven zitten! Tot nu toe heb ik niet veel bewezen nuttigs gevonden behalve strippen, het stofje prostaglandine in sperma en een orgasme krijgen. Misschien een combinatie van die drie.. goh manlief zal blij met me zijn Jullie nog goede tips die echt werken? De bakerpraatjes op internet geloof ik niet zo.
Ik denk dat er niets is wat goed werkt. Vele vrouwen zijn er uiteindelijk wel klaar mee. En als je met ananas of een orgasme of ik eeet niet wat het standaard kan opwekken zou dat vast bekend zijn. Als iets we lijkt te werken geloof ik meer in goed geluk
Haha die app is echt leuk! Laatst ook hilarisch stukje over buik aanrakers. Heb net even gegoogled maar je komt de raarste dingen tegen over opwekken. Sex hebben, bitterlemon drinken, traplopen en het hart van een ananas eten.