Als het goed is kom je gemiddeld 12 tot 15 kg aan tijdens de zwangerschap. Bestaat uit borsten, baby, vruchtwater, baarmoeder en placenta. De rest is extra Niet al te druk maken over de kilo's zolang het maar niet buitensporig is. Je hoeft niet voor 2 te eten maar een dieet hoeft ook niet. Na de bevalling ben je al aardig wat kwijt. Geef je borstvoeding gaat er nog wat sneller vanaf. En daarna ga je lekker sporten toch Komt heus wel goed
Ik kom sinds 2 weken ook ineens aan. Ik weet het, het hoort erbij.. Maar vind het toch wel een beetje confronterend, blijf tenslotte een vrouw he. Ik snoep eigenlijk vrijwel niet, dus bij mij is het echt de zwangerschap en eventueel gebrek aan beweging. Ach ja, komen we ook wel weer overheen.
Ik was in de weken na de bevalling alweer 14 kilo kwijt van de 18.3 die ik aankwam.. Helaas viel ik van de bv niet af! Mijn doel was om niet weer hetzelfde aan te komen en dat gaat zeker lukken!
Gewicht blijft bij vrouwen toch echt altijd een struggle.. krijg je dan ook nog die zwangerschapshormonen eroverheen 'Ikvoelmezonwalruuuuuussssssss' 'Ikwilchocolaaaaaaaaaaa'
Haha ik vind het qua uiterlijk wel meevallen. Maar toen ik laatst niet meer uit bad kwam, voelde ik me inderdaad een walrus. hahah
OMG ik had gister ook echt een vreetbui. Ik had gewoon de hele tijd honger echt zo erg. Ik ben wel echt al 7 kilo of zo aangekomen. Pff ik vind het veel maar heb het gevoel dat het alleen buik is . Ene willen jullie ophouden over chocolade... wat hou ik daarvan zeg! Ik zorg dat ik het niet in huis heb, want die gaat er dezelfde dag nog aan.
Ik ben echt geen echte vrouw. Ik geef in februari vaak m'n gekregen chocoladeletters aan m'n vriend omdat ik ze niet hoef. Ik vind een chocolaatje af en toe lekker, maar je maakt me echt niet blij met een hele reep. Doe mij maar kaas, worst of toastjes met lekkere salades erop. Zwanger zijn is wat dat betreft echt niet leuk voor mij, alles wat ik heeeeel graag eet mag nu niet.
Ik ben ook niet zo van de chocolade. Zeker tijdens de zwangerschap hou ik niet van zoet...geef mij maar een bord met groente en vis...heerlijk! Of ik ben meer van de koolhydraten maar ja dat mag ik dan weer niet teveel. Maar wanneer ik een lage bloedsuikerspiegel heb... een plak ontbijtkoek of een boterham met kaas
Oeh ja vis! Jammie!! Ik heb vorige week nog een bak mosselen weg gewerkt, heerlijk!. Nu ga ik over 2 weken met een vriendin naar vrienden in Frankrijk en gaan altijd aan de kust lekker fruits de mer eten, maar dat zit er dit jaar helaas niet in denk ik..
Eigenlijk vind ik alles heel lekker, want ach voor een lekkere vis kun je mij ook wakker maken . Oh ik ben echt heel erg aan het worden, terwijl ik altijd zo goed oplet. Het lukt met op een of andere manier gewoon niet zo goed nu.
Ik voel me ook echt een walrus. Maakten we op vakantie nog grapjes over. Steeds walrus geluiden maken als we een gezet persoon zagen (niet te horen voor hun trouwens). En dat deden we ook als ik bij de rand van het zwembad stond
Hahaha heerlijk om te lezen allemaal! Ik heb mijn pretpakket nog niet binnen. Zal nog wel komen deze maand. Wel weer vriendlief wat aan de babykamer laten doen, leuk leuk! Ik mis ook echt de dingen die ik normaal heel graag eet. Filet americain, gerookte zalm, verse peppadews met roomkaas, salami, chorizo, rauwe ham en rookvlees, van dat Duitse rauwe gehakt achtige broodbeleg (weet de naam even niet), paté (nu af en toe een boterham wel)... en mijn wijntje.. en zelfs mijn gezelschapssigaretje af en toe. Sta ook echt vaak voor het beleg schap in de supermarkt en weet niet wat ik nu weer op Mn brood moet eten, ben wel klaar met de kaas, kipfilet, gekookte ham en boterham worst. Misschien eens wat vaker een broodje gezond maken misschien..
Vriendlief heeft een koortslip. Is ongeveer net zo erg als de mannengriep.. Heb m gevraagd of ie wou ruilen met mijn 9 maanden eh nee toch niet..
Ik heb ongeveer 8x per jaar een koortslip, ondanks van alles te proberen komt het bijna maandelijks terug. Raad eens wie dat niet meer heeft gehad sinds ze zwanger is. Vraag me niet hoe, maar ben er blij mee.
Gezellig hier meiden! Had deze berichten ook nodig. Ben ook 6kg aangekomen en voel mij vandaag ook mega! Zojuist benen gewzhoren en teennagels gelakt, geloof dat ik 2 uur moet bij komen. Jeerje buik gaat exht hard ineens!!! Wanneer gaan jullie geboortekaartje regelen?