1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ♥ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ♥ 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ♥ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ♥ PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje♥ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 24 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken September: 4 september - Katin87 - intake kraamzorg 4 september - Billy112 - groei echo 8 september - Samila - gesprek verpleegkundige 13 september - Aanne88 - controle VK + HB prikken 21 september - chantalvl - controle VK 21 september - Samila - groei echo + controle gyn Oktober: 4 oktober - Aanne88 - controle VK 18 oktober - Aanne88 - liggingsecho Meisje (11) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Wat fijn dat de kleine toch goed groeit! Ook al is ze wat kleiner. Gaat het met jou ook wat beter of voel je je nog zo ellendig? Heerlijk een koppie vol haar, wat is het verschil tussen je dochter en je zoontje dan?
Wauw een baby met haar, wat mooi. Dan kunnen de speldjes gekocht worden Fijn dat de baby groeit en dat ze je zo goed in de gaten houden. Billy112, fijn dat de groeiecho goed was en zeker heel goed dat er nog geen ontsluiting was. Onze baby werd geschat met 30 weken op 1616 gram. DangerBlonde, pff al die meningen je wordt er niet goed van. Een te kleine buik een te grote buik, wat maakt het uit als het maar gezond is. Snap wel dat je aangeeft dat het goed gaat, want al die ongevraagde adviezen. Elsa86, hoe bedoel je jongentjes laten huilen ?
Ja ben blij dat ze gewoon groeit. @DangerBlonde Het verschil tussen mijn dochter en zoon....hmmm. allereerst ben ik zelf geboren met een hoofd vol met haar. Direct al een kleine Afro. Ik heb echt heel veel haar. Tot vervelends toe zelfs. Mijn dochter hetzelfde al heeft zijn ietsjes minder haar als ik. Dus ik kon heerlijk in de weer met de vlechtjes, speldjes enz. En ja...dan mijn zoontje...hij is ook met haar geboren hoor. Maar...voor mijn begrippen heel weinig en hij had stijl haar...geen kroes haar. Het verschil op de foto's is precies het verschil met mijn dochter en zoontje. Niets mis mee hoor... ik vind het alleen heerlijk als baby's lekker veel haar hebben maar dat is weer mijn dingetje
Ooh wauw Samila wat prachtig. Ik hoop dat onze jongen ook haar heeft. Ik vind het ook prachtig. Aaah Elsa nu snap ik het haha . Ben trouwens iets heel belangrijks vergeten te vertellen. Ik heb van het weekend een babyshower gekregen van mijn lieve vriendinnen. Het was heel erg leuk!
Wij zijn even 3 dagen naar Scheveningen. We hebben vanmiddag door Den Haag gestruind en net naar soldaat van oranje geweest. Morgen weer op naar huis, nog even weekend vieren en dan maandag weer aan het werk.
Wat grappig, wij gaan morgen naar Scheveningen als het een beetje weer is hotelletje Leiderdorp geboekt voor morgenavond, even nog een dagje en nachtje weg met zn tweetjes. @Aanne88 wat leuk! Heb je leuke dingen gekregen?
Heerlijk zeg. Wij gaan van 29 september t/m 2 oktober nog een weekendje naar camping Westerbergen in Echten (Drenthe) met mijn ouders. Nog even heerlijk een weekendje weg.
Heerlijk meiden zeg. Nog even weg voor de kleine komt. Ik heb een newbornshoot gekregen! Vind het echt een heel erg leuk cadeau.
Had vrijdag 30 weken gesprek met de verpleegkundige over de bevalling en inleiding. Bij 0 cm ontsluiting wordt er een ballon geplaatst. Dat heb ik de vorige keren niet gehad. Verder niets veranderd alleen dat de aangifte nu echt binnen 3 dagen moet. Weekend wordt nu weer wel meegerekend.
Oh jawel hoor...maar toen werd weekend niet meegerekend. Als je nu op vrijdag bevalt heb je alleen maandag nog om aangifte te doen. Vorige keer had ik maandag en dinsdag geloof ik
Op de site van Rijksoverheid staat dat, als er een weekend tussen zit, de termijn met 1 dag verlengd wordt zodat je in ieder geval 2 dagen hebt om aangifte te doen.