1 nov - 15 nov '17 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kiewie, Feb 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    @DangerBlonde ze heeft een tas waar ze haar spullen normaal in doet. Maar ja...als broertjelief van 2 langs komt en de tas leeg gooit. Dan zie ik het:D

@chantalvl achja, ze moet toch een manier vinden om te overleven met die gekke moeder van haar.:rolleyes:
    Wat vervelend dat je zo een zware nacht hebt gehad. Hoop dat je je snel weer beter voelt en vannacht wel kan slapen.

Hier opzich wel redelijk kunnen slapen. Kleine beweegt wat meer als gisteren maar wel nog zo traag.

Deed ik net een dutje op de bank, wordt mijn neus ineens dicht geknepen door zoonlief. Hij lag helemaal in een deuk en maakte snurk geluiden. Blijkbaar snurk ik:rolleyes:o_O:D

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Ik heb toevallig een slaapzak achtig iets (zie foto, de print had niet mijn voorkeur maar vind m super praktisch voor de winter haha) gekregen van een vriendin waar gaten in zitten voor de riempjes van de maxicosi. Ik heb m er in liggen maar weet niet zeker of ik m mag gebruiken, omdat ze over slaapzakken de eerste drie maanden ook al zo panisch doen (kraamzorg etc). Dus ik heb voor de zekerheid ook nog een winterjasje in de vluchttas geduwd en ik neem een klein fleece dekentje mee wat over de beentjes kan. (Aliexpress heeft leuke dekentjes en die kunnen ook gewoon in de kinderwagen :p )
    Het is toch maar even van het ziekenhuis naar de auto, en dan in de auto lekker de verwarming aan. Eenmaal thuis lekker in de box of in bedje, ze mogen daarna toch pas weer naar buiten als ze zichzelf op temperatuur kunnen houden zonder kruikjes etc heb ik gehoord.

Attached Files:

3. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

Mar 23, 2017
    2,698
    1,692
    113
    Female
    Hahaha ja erg is dat he! ik werd afgelopen weekend wakker van mijn eigen gesnurk!:o::p

4. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

Mar 23, 2017
    2,698
    1,692
    113
    Female
    Ja dat is ook zo, ik zal inderdaad wel wat extra dekentjes meenemen, en heb anders wel een soort van eskimo pakje. :p

5. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik zal gewoon een warm jasje aantrekken en een dekentje eroverheen. Je moet ook weer niet te warm aankleden.

6. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

Feb 19, 2016
    741
    233
    43
    He meiden,

Sorry als ik vergeet op mensen te reageren, maar kan het soms niet bijhouden ;).

Samila, hé wat akelig als je de baby niet meer goed voelt. Krijg je vrijdag weer echo etc.?

DangerBlonde, die lijst van jou ga ik zeker gebruiken. Stonden veel dingen op die ik kan gaan doen als ik me verveel ;).

Wij hebben een omslagdoek gekocht en daar zitten gaten in voor de maxi cosi en een voetenzak die ook in de maxi cosi past.

Hier verder alles goed. Gister was het hartje weer goed en nu zaterdag weer terug. Hopelijk zijn de aankomende 3 keren weer goed. Het is toch niet fijn die overslag.

chantalvl likes this.
  7. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    @Aanne88 ja ik krijg morgen weer een echo en ctg

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,571
    3,507
    113
    Wij hebben van Emma nog een berenpakje en die neem ik nu ook mee naar het ziekenhuis.

chantalvl likes this.
  9. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

Mar 23, 2017
    2,698
    1,692
    113
    Female
    Weet iemand trouwens een winkel waar ze iets van leuke schilderijtjes of hangertjes verkopen voor op de babykamer?
    Er hing eerst een fotolijst aan een schroef in de babykamer, maar die hebben we nu verhuisd naar onze eigen kamer, aangezien dit jeugdfoto's van ons zelf waren.
    We zoeken dus nu iets leuks voor aan deze schroef. :p

10. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Een mooie (zwarte wit)foto van je baby in een mooi lijstje als het zover is

11. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Een mooie (zwarte wit)foto van je baby in een mooi lijstje als het zover is

12. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Bij de Action hebben ze wel leuke versiersels en schilderijtjes? Of Google eens om zelf iets te maken haha heb je wat te doen in je verlof :p als je zoekt op babykamer diy vind je genoeg leuke ideeen.

13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

Feb 20, 2017
    1,348
    3,093
    113
    Vanochtend weer schrikmomentje gehad, bloedverlies.. In het ziekenhuis aan ctg gelegen, maar met kleine ging alles goed. Nu weer thuis. Waarschijnlijk is er een bloedvaatje geknapt, precieze oorzaak weten ze niet.

14. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

Mar 23, 2017
    2,698
    1,692
    113
    Female
    Getsie wat schrikken! Gelukkig gaat het met de kleine goed!

15. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

Feb 19, 2016
    741
    233
    43
    Omg Katin87 dat is echt heeeeeeel erg schrikken ja! Rustig aan.

16. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

Mar 23, 2017
    2,698
    1,692
    113
    Female
    Ik zal ook eens langs de action. Ik had al iets heel leuks gezien, een lijstje met het geboortekaartje erin, waarvan de afbeeldingen van het geboortekaartje deels doorlopen in het lijstje. Maar ik zit nu elke keer tegen die stomme schroef aan te kijken. :p
    Misschien moet ik gewoon even geduld hebben en zo'n lijstje laten maken.

17. PH1

PH1 Bekend lid

Nov 16, 2014
    924
    77
    28
    Female
    Ik had er geloof ik een dekentje overheen gevouwen bij Selena! Was 31 december dat we naar huis mochten, dus ook goed koud.

18. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Nou ben ik vanochtend in het ziekenhuis voor de cg en echo. Die zijn goed. Heb alleen wel veel pijnlijke harde buiken. Heb ik 1 cm ontsluiting en bmm is iets verkort. Er gebeurd iets maar de afgelopen 2uur is het gelukkig niet verder gegaan. Moet wel een nachtje blijven ter observatie mochten remmers toch nodig zijn:(

19. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

Mar 23, 2017
    2,698
    1,692
    113
    Female
    Fijn dat de ctg en echo goed zijn. Maar wel echt shit dat je moet blijven, als is het uiteraard wel goed dat ze alles in de gaten houden.
    Hopelijk valt het allemaal mee, en mag je snel naar huis.

20. Samila

Samila Actief lid

Apr 25, 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ben net overgeplaatst naar de verloskamers om weeenremmers en longrijping te krijgen.:( bmm is nog maar 2.6 was eind van de middag nog 3.1. Heb nu 2 cm ontsluiting

Share This Page