@remoon, fijn zeg! Zal wel een lekker gevoel zijn, geniet van dit goede nieuws! @billy; welkom en gefeliciteerd! Vandaag voor het eerst echt misselijk geweest. Begon direct na het opstaan, wel gewoon ontbeten maar het eerste uur was drama...niet overgegeven maar scheelde niet veel😉daarna tot 12 uur met vlagen misselijk geweest. Als ik dan snel iets at ging t wel weer. Drinken lukt alleen in de ochtend niet zo goed. Nu vanavond na het eten weer beetje misselijk geweest. Hopelijk is het niet elke ochtend vanaf nu feest 😉 Herkenbaar?
Herkenbaar, daar begon het bij mij ook mee.. en toen de hele dag door.. ik hoop voor je dat het hierbij blijft!
Ja ik vind het ongelooflijk, ik ben eigenlijk dolblij maar voel me ook onzeker. Mijn lijf voelt wel heel zwanger! Ik denk al een cupmaat groter en rommelende buik. Dat rommmelen maakt mij soms onzeker. Sinds begin week 6 is buik wel rustiger aan het worden. Vorige zwangerschap had ik batuurlijk allemaal mm hormonen en geen idee hoe het natuurlijk zwangerschap aanvoelt. Ik ben toen 6,5 week te vroeg bevallen, zal ik dan in zkh op controle moeten blijven? Ik ben spontaan te vroeg bevallen, met dochter was alles gewoon oke.
@Remoon, wat een fijn nieuws zeg!! @Billy, gefeliciteerd!! En welkom Vandaag is het zover...de eerste echo...vind het zo spannend!! Moet pas om 15.15 uur dus moet nog geduld hebben. Voor de andere meiden die vandaag ook een afspraak hebben, heel veel succes. Hopelijk kunnen we hier allemaal goed nieuws melden!!
Billy: in de zkh waar ik zit is het zo dat als je eenmaal een vroeggeboorte hebt gehad 32 wkn of eerder je een medische indicatie hebt. Geen idee hoe het zit met na 32 wkn een vroeggeboorte. Ze horen dat eigenlijk met je te bespreken bij je exitgesprek. Hebben ze de reden gevonden waarom je vroeg bevallen bent? Dames suc6 vandaag met jullie echo's!
Hier ook vandaag de eerste echo! Had verwacht deze echo niet zo spannend te vinden, maar helaas voel ik me toch behoorlijk gespannen! Hoe erg zou het dan bij de volgende echo zijn Ik mag er om 10 uur al zijn, daarna plakken mijn man er gezellig een dagje winkelen aan vast aangezien het ziekenhuis niet naast de deur zit!
Ja ik ben te vroeg bevallen omdat baarmoedermond te kort is en dus tr snel is "omgeklapt". Ik ben helaas vergeten wat het plan is bij kindje 2, we zullen zien!
joy28 en PH1 veel succes vandaag en geniet ervan! billy112, normaal krijg je dat inderdaad bij het eindgesprek te horen. Maar je kunt ook gewoon even afwachten wat de vk zegt.
Dank jullie wel! Zo blij! Ik zal eens kijken in de oktober groep.. lees hier ook nog even mee😁 @billy112.. gefeliciteerd! Wat fijn dat het spontaan is gelukt. Ook geloof direct dat het onwerkelijk voelt. Bij mijn vorige zwangerschap is mijn zoon bij 32 week en 3 dagen geboren. Ik sta nu direct onder behandeling bij het zh. Als het gaat om verkorte baarmoedermond dan is de kans groot dat jij ook naar gynaecoloog moet. Hier had ik wel verwijsbrief voor nodig van huisarts. Dus je kan huisarts ook bellen. Mijn buik rommelt ook aldoor onderin en ik voel kleine steekjes.
Veel succes met de echo's vandaag meiden, heel veel plezier! Ik vind het ook zo spannend allemaal, zelfs Mn vriend zei vanmorgen oh ik denk er elke dag aan ik heb zon zin in vrijdag! Mijn tabletjes lijken te werken, heb vannacht goed geslapen en ben niet wakker geworden van de misselijkheid. Klein beetje misselijk maar vanmorgen. Moet twee tabletjes per dag blijven slikken voorlopig en hopelijk is het daarmee klaar. Heb me wel even ziek gemeld vandaag, ga eens even een paar dagen rust houden dan kan ik er maandag hoop ik weer tegenaan. Meteen even kijken hoe het met de sufheid en bijwerkingen van de tabletjes gaat. Hoor er veel verschillende geluiden over.
Joy en PH, succes vandaag!! Ik mag vanmiddag om kwart voor 3, heb heel de nacht niet geslapen erdoor. Ben zo verschrikkelijk zenuwachtig . Dangerblonde, wat fijn dat de tabletjes werken. Nu even lekker uitrusten en op kracht komen!
Als ik dat zo lees billy dan is idd grote kans dat je bij Zkh moet. Ze kunnen je bmm monitoren en op tijd ingrijpen indien nodig met bijv cerclage of progesteroninjecties. Die moet je al vanaf week 16 krijgen. Dus gewoon bellen met zkh en informeren.
Joehooeeee!! Fijn remoon! Echt leuk nieuws! Fijn dat de pilletjes aanslaan DangerBlonde, als het bij mij zo doorzet denk ik erover om ook maar eens naar de huisarts te gaan.. PH1, Joy28 en Miesjella: Spannend voor jullie vandaag, veel succes!! Ik mag morgen, yes!! Welkom Billiy! Wat fantastisch dat je nu spontaan zwanger bent!
De echo was helemaal goed! Het hartje klopte en ze hebben het eerst uitwendig geprobeerd, maar inwendig was er toch beter zicht! Nu over 2 weken (woensdags) weer heen voor een echo!
Ph1 super nieuws! 😍 Dankjulliewel allemaal voor het meeleven haha dat had ik even nodig. Misselijkheid is minder erg en wisselt zich af met honger, dat is al een hele verbetering dus. Had enorm zin in worstenbroodjes dus die heb ik lekker gebakken en van genoten 😂 Heb wat eten in te halen!
Ik heb ook een mooi kloppend hartje gezien 😍! Nu begint het besef ook echt pas te komen. Iets minder ver dan ik zelf dacht, denken nu 6,5 week. Daardoor ook een inwendige echo gehad. 8 april de volgende 😁!