Ik heb toch de verloskundige gebeld en die wil dat ik over een half uurtje langs kom aangezien dit ook symptomen zijn van zwangerschapsvergiftiging zijn, en ik van nergens last van ineens naar heel veel pijn ga. Dat last van m'n ribben en maagzuur heb ik wel eens vaker, maar dat gaat dan wel weer over en dit niet. Ben benieuwd, hoop dat ik me gewoon aanstel.
Goedemorgen dames. Baby zit op dit moment nog binnenboord. Aankomende nacht zijn de 48 uur voorbij en gaan we zien wat moedernatuur ons zal brengen. We gaan een onzekere tijd tegemoet. Later krijg ik een echo en hoor ik het vervolgtraject. Hangt van de echo af of ik morgen naar huis mag of nog moet blijven. Gelukkig komt het niet door een infectie. Waarschijnlijk de combinatie van vleesbomen,gevoelige baarmoeder en zwangerschapsdiabetes. Beterschap aan degenen die zich niet lekker voelen. Dit zijn echt de laatste loodjes..
Oei dat wist ik ook niet, hopelijk is het loos alarm dan. Laat even weten hoe het ging? Gelukkig! Hopelijk gaat alles goed komen met jou en je kindje. Keep us updated! Sterkte!
@chantalvl Veel sterkte! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen, die pijn klinkt vreselijk. En paracetamol mag je inderdaad gewoon gebruiken tijden de zwangerschap, zolang je je aan de max. dosering houdt, kan het heen kwaad. @DangerBlonde Dank je. Alles gaat goed, op de bekende kwaaltjes en bekkenklachten na. Ik krijg elke twee weken een echo en de baby maakt het gelukkig ook goed. We krijgen nog een meisje, ik zal de lijst zo updaten @Samila Jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest zeg! Gelukkig is het nu even rustig en is er geen infectie. Hopelijk straks goed nieuws na de echo en mag je rustig thuis afwachten. Sterkte!
1 t/m 15 November mama's 1. (3) Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ❤ Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ❤ ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ❤ 2. (3) JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum) Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤ Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ❤ 4. (1) MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ❤ 5. (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje ❤ chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ❤ 6. (1) Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ❤ 7. (4) Elita - 32 jaar - 2e kindje ❤ La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje Joy28- 30 jaar - 2de kindje ❤ Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ❤ 8. (1) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ❤ 9. (3) Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ❤ PH1- 28 jaar - 2e kindje ❤ Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10. (2) Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11. (2) Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje Eslief- 31 jaar- 1e kindje 12. (1) Samila- 31 jaar - 3e kindje ❤ 15. (1) Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Tinkebel - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 25 Sterretjes: Nuage - 35 jaar - 3e kindje *; Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) * Afspraken September: 4 september - Katin87 - intake kraamzorg 4 september - Billy112 - groei echo 8 september - Samila - gesprek verpleegkundige 13 september - Aanne88 - controle VK + HB prikken 19 september - Tinkebel - groei echo + controle gyn 21 september - chantalvl - controle VK 21 september - Samila - groei echo + controle gyn 28 september - Tinkebel - controle gyn Oktober: 4 oktober - Aanne88 - controle VK 18 oktober - Aanne88 - liggingsecho Meisje (12) / Jongen (5) / Verrassing (1)
Helemaal rustig is het hier niet. Het rommelt ondanks de weeenremmers toch aardig. Dus ben echt benieuw wat dat doet met de bmm.
Welkom tinkebel. Hier een zoontje van 25 mnd rondlopen Samila hopelijk blijft baarmoedermond nog wat lang. Maar de lengte zegt ook niet alles toch? Alleen als hij steeds kleiner wordt met weeen heb je een probleem
Klopt en dat is dus gebeurd. Heb en ontsluiting en verkort en verweekt. Moeten nu kijken of het met de remmers is gestopt.
Spannend allemaal @Samila! Ik denk aan je. Helaas hier ook geen goed nieuws. Ik heb het HELLP syndroom en lig nu opgenomen. Ik mag niet meer naar huis tot de bevalling. Ze gaan sowieso 3 weken eerder halen, en als het met mij slechter gaat dan nog eerder. Ik heb al long rijpers gehad voor het geval ze de kleine bijvoorbeeld morgen al willen halen. Dit is dus een enorme domper en had dit niet zien aankomen na een tot nu toe onbezorgde zwangerschap. Gelukkig gaat het met de kleine gewoon goed!! Ik moet nu dus niet op zoek naar hobby's voor tijdens m'n verlof, maar manieren om me in het ziekenhuis te vermaken.
Ah wat vervelend voor je @chantalvl Hoop dat het goed met blijft gaan zodat de kleine nog even kan blijven zitten. Ik denk ook aan jou...
Ik zit al sinds vanochtend op de arts te wachten. Zijn heel veel vrouwen aan het bevallen nu. Dus weet niet wanneer de echo gemaakt wordt
Wow Chantal dat is schrikken! Wie had dat verwacht inderdaad met jouw zwangerschap, het ging zo goed! Hoe gaat het nu met jou? Goed dat ze je in het ziekenhuis laten, laat je maar goed in de gaten houden. Hellp kan snel gaan, je bent er op tijd bij. Vriendin van me heeft t ook gehad maar daar kwamen ze na de bevalling pas achter,dat ging maar net goed. Heel veel sterkte! Ps op het lijstje staan ook wel wat dingen die je vanuit bed kunt doen denk ik Sinds vanochtend, wauw wat een onderbezetting.. hoe voel je je nu?
@DangerBlonde Nouja...het is vandaag wel zondag hé..maar baby's hebben geen weekend. Alle verloskamer zijn vol met bevallende vrouwen. Wat ik heb begrepen is dat alle ziekenhuizen in de regio vol zijn. Dus ja. De gynaecologen hebben het druk vandaag. Ik ben het zat. Af en toe rommelt het en ik wil weten waar ik aan toe ben. Maarja. Ze komen desnoods maar midden in de nacht. Dat doen ze ook hier.
@Samila wat vervelend dat je zo lang moet wachten, ik kan me voorstellen dat je de onzekerheid beu bent! Sterkte en hopelijk heeft er snel iemand tijd! @elita dank je! Leuke leeftijd hé, dat is bij jullie dan vast ook een hoop drukte en gezellheid straks :-D @chantalvl jeetje dat is schrikken en vast een hele grote tegenvaller! Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden maar ik kan me voorstellen dat je de laatste weken graag anders had gezien. Hoe gaat het met de pijn? Hebben ze die onder controle? Veel sterkte!
Wij zijn van het weekend druk bezig geweest in de babykamer. De gordijnen hangen nu, de lamp hangt en een groot deel van de decoratie is klaar. Aankomende week heb ik 2 echo's. Dinsdag de placenta echo in het ziekenhuis en woensdag een groeiecho bij de vk. Ook heb ik vrijdag de telefonische intake met de kraamzorg!
Wat schrikken Chantal. Kan me voorstellen dat het een domper is en al helemaal nadat je je de hele tijd zo goed gevoeld hebt. Hopelijk blijft de kleine nog even veilig zitten!
Hahah ja ik ga maar haken ofzo. Ik voel me nu wel goed, tot nu toe was het ook alleen maar snachts dramatisch. Hopen dat het deze nacht mee valt. Ik begrijp dat ik erg ziek schijn te zijn, al voel ik me (gelukkig) wel redelijk goed. Het kan inderdaad snel omslaan heb ik me laten vertellen, daarom mag ik dus ook niet weg.
Ja ik heb nu helemaal geen pijn. Maar dat kwam gister en eergisteren ook pas opzetten toen ik al lag te slapen, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.