Ja ik hoop het ook! Het is vooral zo vervelend omdat ik nog zo actief ben, heb gewoon gesport vorige week, en bij mijn vorige controle was alles nog prima. Wel heel raar dat ik nu rustig aan moet doen, terwijl ik vanmiddag best zin had een lekker eind te wandelen met het mooie weer. Haha
Oei Chantal dat is niet niks. Gelukkig voe je je nog niet enorm rot nu behalve afgelopen nacht. Hopelijk blijft het zo en schiet de hellp niet uit de pas. Bizar hoor als het zo goed gaat en je ineens tot de bevalling aan in t ziekenhuis blijft. Wordt je/ik weer even echt met je neus op de feiten gedrukt. Heeft vee succes
Ja precies. Was ook wel erg overstuur. Heel raar idee dat we niet meer met z'n 2en thuis zullen zijn.
@chantalvl onderschat hellp niet idd.. niet om je bang te maken, ik twijfel ook of ik dit nu moet posten.. maar bij mijn vriendin toen waar ze bijna te laat er achter kwamen hebben ze met een spoed ks de baby gehaald (was wel al 39 weken, ze zou met 37 eigenlijk ingeleid worden omdat ze t al zwaar had, maar dat gebeurde niet..) en zeiden ze tegen haar man 'proficiat, u bent vader, maar we weten niet of uw vrouw de nacht haalt...' ze had daarnaast wel ook een vruchtwater embolie en waarschijnlijk een scheurtje in de baarmoeder. uiteindelijk met IC opname heeft ze het wel gehaald en ze huppelt nu weer kerngezond rond gelukkig. Komt ook geen tweede kindje meer omdat ze het risico te groot vinden. Laat je dus maar goed in de gaten houden! Hopelijk blijft het zoals nu voor jou, ze zitten er bovenop in het ziekenhuis tegenwoordig met die diagnose. Bizar he hoe dat ineens kan omslaan.. He maar een voordeel.. je hoeft je niet meer te irriteren aan die lege schroef in de muur thuis Netflix werkt ook op een tablet of mobiel trouwens aliexpress ook met vilt kan je met borduurgaren ook leuke dingetjes maken voor de babykamer vanuit bed. Enveloppen schrijven en kraamcadeautjes maken enzo ook. Genoeg te doen toch? @Samila daar heb je een punt.. ben je ondertussen al weer thuis? Je hebt de 32 weken vandaag gehaald! Hoe gaat het? Kan me voorstellen dat je erdoorheen zit en wilt weten waar je aan toe bent!
@chantalvl Goedemorgen! Hoe gaat het met je, de nacht goed doorgekomen? @Samila heb je inmiddels meer duidelijkheid gekregen?
Goedemorgen Hier niet meer duidelijkheid. Een gyn is midden in de nacht langs komen rennen na lang zeuren van mijn kant. Boodschap is dat ze liever geen echo maken omdat het de bmm alleen maar kan irriteren. Zij had duidelijk geen zin om de echo te maken en liet de beslissing of ik naar huis mag aan de arts die vandaag de dagdienst heeft. Ik heb toen aangegeven dat haar collega aan de hand van die echo zou beoordelen of ik naar huis mocht of niet. Ze vindt dat ik geen krampen meer heb. Ik heb nog pijn. Dat zal niet weggaan denk ik dus kan ik net zo goed naar huis. Heeft ze gezegd dat ik dan lekker naar huis kan gaan. Dat ga ik dus zo doen. Communicatie hier onderling loopt niet gelijk. Ik ben zwaar geïrriteerd. Heb 3 nachten niet geslapen. Ze bekijken het maar
Dames ik schrik helemaal van al jullie berichten.. Samila jeetje aan de weeenremmers, wat heftig. Hoe gaat het nu met jullie? Ik bleek trouwens ook harde buiken te hebben toen ik aan de CT-scan lag, maar had er geen weet van. Zoals ik het goed begrijp mag of ga je vandaag naar huis? Tinkebel, gezellig dat je mee komt praten, welkom. Chantal, jeeetje dit meen je niet. Echt bizar hoe het ineens kan omslaan. Je bent nu gelukkig op het goede adres en je bent er op tijd bij. Wat gaat er nu gebeuren eigenlijk? Je moet in je bed blijven liggen en het zolang mogelijk vol houden? Gelukkig heeft DangerBlonde altijd goede tips om je verveling een beetje tegen te gaan.
Ik heb bloeddruk verlagers gekregen en krijg nu regelmatig ctg om te kijken wat het kindje doet, aangezien die medicatie ook door de placenta gaat. Ik voel me gelukkig top, niet anders dan anders en heb vannacht ook geen pijn gehad. Ik heb heeeeeeel veel controles, dus als er ergens iets mis is kunnen ze snel ingrijpen. Straks nog weer een ctg, ze hebben net m'n bloed weer geprikt en krijg vandaag de laatste dosis longrijpers. @Samila wat belachelijk dat ze je zo behandelen. In zo'n onzekere tijd moeten ze je niet zo behandelen. Ik lig in een ziekenhuis waar ik eerst eigenlijk niet de voorkeur aan had, maar ik word zo lief behandeld dat ik denk dat ik hier maar blijf, al hebben ze me wel aangeboden om me over te dragen aan een ander ziekenhuis als ik dat zelf wil. Zojuist de gynaecoloog gehad, en m'n leverwaardes waren ietsjes beter dan gisteren.
Nou...ik ben nog steeds in het ziekenhuis. En mag nog niet weg. Wat ik ook begrijp. Ben alleen niet te spreken over de werkwijze van gisteren. Heb ik ook goed laten weten. Ze hebben hun excuses aangeboden. Ik heb gezegt dat ik nog wel blijf maar mijn kinderen komen wel hier. Tot dr oppas ze komt ophalen. Anders ga ik weg. Zijn ze mee akkoord gegaan. Misschien mag ik morgen naar huis als alles goed gaat. Hoe gaat het met jullie?
@chantalvl jeetje, wat een domper ineens. Hopelijk kan de beeb nog een paar weken blijven zitten. @Samila wat raar dat ze geen echo wilden maken. Dan weet je toch ook niet waar je aan toe bent. Ik heb net controle gehad en alles was weer goed. Maar ik had wel gelijk wat betreft het ronddraaien. Kleine ligt nu dwars. Over 2 weken liggingsecho.
Ik wou met Selena thuis bevallen, maar moest door een hoge bloeddruk naar het ziekenhuis toe. Werd Heerenveen omdat de vk daar het meeste mee werkt en ik daar de eerste controle's ook had gehad. Heb me er zo prettig gevoeld door hun goede zorgen en nu kies ik er bewust voor om daar weer te bevallen.
@chantalvl gelukkig voel je je goed verder! Als je niet helemaal aan de andere kant van Nederland woonde had ik je wel zo nu en dan gezelschap willen houden hoor haha, ik zit toch maar thuis. Hopelijk kom je je tijd wat door. @Samila jeetje je hebt t al zo moeilijk en dan doen ze ook nog zo tegen je, getsie. Zou ik ook kwaad van worden. Wel fijn dat je kinderen mogen komen vandaag. Die zul je ook wel missen. Hou je taai! @Aanne88 had je een ctg vanwege harde buiken? Is met je kindje en jou verder wel alles goed? @Elsa86 pff balen dat ze dwars ligt, was je voorgevoel toch goed. Hopelijk draait ze nog goed dan de komende weken. Hier alles naar behoren op alle kwaaltjes na nog goed. Kan alleen niet meer langer dan 10 minuten langzaam lopen/waggelen dus moet veel hulp vragen aan manlief en vriendinnen. Lekker aftellen. Manlief heeft de griep en ligt in bed. Voelt zich en klinkt alsof ie overreden is door een trein zei ie vanmorgen. Arm schaap, zo ziet ie er ook uit. Erg hoor, die mannengriep dus ik ben deze ochtend kopjes thee met honing en pijnstillers naar boven aan het brengen. En af en toe even een extra knuffel
Ja ik wou eigenlijk naar Zwolle, omdat ik dat ziekenhuis ken en mijn vriend er tegenover werkt, vind het wel een fijn gevoel dat die er snel kan zijn. Maarja ik ben nu in Heerenveen en word als een koningin behandeld tot nu toe, ik denk dan ook dat ik gewoon hier blijf.
Ach jee de mannengriep, die is erg heftig inderdaad. Een boel knuffelen lost vaak veel op. Beterschap daar!
@DangerBlonde, die had ik eind augustus i.v.m. het hartje. Toen kwam eruit dat ik harde buiken had, maar ik had er geen weet van. Meiden ik heb met jullie te doen. Heel veel sterkte en succes. Klets hier maar flink op los!!
Haha komt goed! Klets wel wat raar om de tijd te doden. Heb gelukkig al een boel bezoek gehad vandaag en m'n moeder komt zo nog even kletsen, en vanavond komt mijn vriend gezellig langs. Heb wel met die jongen te doen hoor, gisteren was ie toen hij bij mij weg kwam even bij vrienden langs gegaan (hij wist dat daar een groot deel van de vriendengroep zat, want we zouden een biertje doen). 1 maakte de opmerking: wat kijk je moeilijk, en toen moest ie heel hard huilen dat hij het zo erg vond dat ik hier in het ziekenhuis zit, en hij eigenlijk niks voor me kan doen. Ze hebben hem mee eten genomen naar de pizzeria en hij kan alle dagen al wel ergens eten. Heel lief!
Och arm schaap, wat lief dat ie zich zo'n zorgen maakt om jullie! Goed teken hoor, it's a keeper vanavond maar samen aan de kinderchampagne dan?