Hoi allemaal! De April 2018 groepen zijn allemaal nogal rustig en ik zou wel een beetje meer willen kletsen eigenlijk! Zijn er nog dames die uitgerekend zijn in April die zin hebben om hier mee te kletsen? Groetjes
Mama's uitgerekend in april 2018 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! Totaal: Jongens: | Meisjes: | Verrassingen: Afsprakenlijst: Oktober: 31 okt - Lievekind = controle vk November: 17 nov - Lievekind = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Mama's uitgerekend in april 2018 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! Totaal: Jongens: | Meisjes: | Verrassingen: Afsprakenlijst: Oktober: 31 okt - Lievekind = controle vk November: 17 nov - Lievekind = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Ik wil ook wel meeschrijven! Voor de tabel: ik ben 33 jaar, 2e kindje, geslacht nog onbekend, ud 18 april. 23 oktober afspraak verloskundige, 4 november pretecho. Heb hiervoor in april een MA gehad; vandaar dat ik nu eerst nergens heb meegeschreven. Maar vind het nu wel leuk hier mee te schrijven; vertrouwen groeit steeds wat meer! Hoe voel jij je lievekind? En zie dat je al twee kleintjes hebt rondlopen; vind je de zwangerschap ook pittiger nu? Ik merk dat ik wel wat minder energie heb. Ons mannetje in combi met 32 uur werken. In december zal ons mannetje naar school gaan. Heel benieuwd hoe dat zal zijn! Fijne zondag!
Hoi @Lievekind wat leuk dat je een nieuw topic hebt geopend ! Mijn voorkeur is ook op dit moment liever via het forum ! Ik ben 28 jaar zwanger van ons eerste kindje uitgerekend op 8 april 2018 en het is een Jongen! ❤️ Volgende afspraak verloskundige 31 oktober hartje luisteren + info 20 weken echo Ik leef nog steeds in een bubbel... En elke ochtend moet ik weer even in mijn arm knijpen en denken dit is geen droom! Een diepe wens van ons is uitgekomen en kan niet wachten om onze zoon in de armen te sluiten !
Mama's uitgerekend in april 2018 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! 8 april Remama2018, 28 jaar, 1e kindje: een jongen! 18 april Ellen8, 33 jaar, 2e kindje: Totaal: Jongens: 1 | Meisjes: 1 | Verrassingen: Afsprakenlijst: Oktober: 23 okt - Ellen8 = controle vk 31 okt - Lievekind = controle vk 31 okt - Remama2018 = controle vk + info November: 4 nov - Ellen8 = pretecho 17 nov - Lievekind = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Hoi! Leuk dat jullie mee kletsen! Zou leuk zijn als het nog wat drukker word! Ik vind het best pittig ja, met nog 2 ukkies! Ik hoef er verder niet bij te werken, dat scheelt wel, maar soms mis ik dat ook wel. Straks na de bevalling en als we allemaal weer in wat rustiger vaarwater zitten zou ik het wel leuk vinden om weer te gaan werken. Ik werk trouwens wel zo'n 1,5 dag per week bij mn man in de zaak.. Wanneer het uitkomt. Ik heb me beroerd gevoeld tot zo'n 13 weken, sindsdien is het alleen nog wanneer ik iets vies ruik of wanneer ik iets eet waar ik eigenlijk helemaal geen trek in heb. En inderdaad, gewoon geen energie. Das wel enorm lastig, sommige dagen kan ik mezelf maar niet vooruit krijgen en das best saai voor de kindjes. Vandaag ben ik flauwgevallen, ik heb een erg lage bloeddruk en vanmorgen niet goed gegeten. Dus toen ik opstond na even gezeten te hebben was t ineens te veel. Beter op m'n ontbijt gaan letten.
Oh nou, ik was nog niet klaar.. Wilde nog vragen hoe jullie zws tot nu toe is verlopen? Kan me voorstellen dat je nog niet wilde meeschrijven @Ellen8! Je zal er wel erg onzeker van geweest zijn! Fijn dat het nu goed gaat!
Hoi meiden ik kom ook mee schrijven Ik ben coco , 26 jaar ruim 15 weken zwanger van ons eerste kindje , 13 april uitgerekend , en het is een baby girl
Oh jee Lievekind, flauwvallen is niet erg fijn! Indd goed om je eten denken. En kan me goed voorstellen dat het druk is met twee kids om je heen. Ik herken ook goed wat je schrijft over je kinderen, dat je het sneu vind dat je soms zo weinig met ze onderneemt nu. Ik voel me ook een hele saaie moeder de laatste tijd. Ik probeer wel steeds op mijn drie vrije dagen dingen te ondernemen met ons zoontje, maar merk ook dat het soms dan allemaal net wat teveel is. En we zitten wat vaker achter de tv dan me lief is.... De eerste weken waren inderdaad erg onzeker. Ik durfde ook niet echt blij te zijn. Het is heel erg gewenst, maar na de laatste ervaring durfde ik eigenlijk niet te geloven dat het nu wel goed zou gaan. Gelukkig heb ik een superlieve verloskundige en mocht ik elke week wel om een echo komen. Dat heb ik ook wel gedaan en dat heeft toch wel geholpen. Nu probeer ik meer vertrouwen te hebben, maar vind dat nog steeds wel eens lastig. Voelen jullie de kleine al? Ik meen af en toe wat plopjes te voelen, maar ben niet helemaal overtuigd.... Ons mannetje ligt lekker te slapen; nog even anderhalf uur voor de tv en dan zelf ook op bed. Na 9en ben ik niets meer waard... Word trouwens de laatste week ook steeds heel vroeg wakker 's ochtends en slaap heel licht. Herkenbaar?
Mama's uitgerekend in april 2018 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! 8 april Remama2018, 28 jaar, 1e kindje: een jongen! 13 april Coco, 26 jaar, 1e kindje: een meisje! 18 april Ellen8, 33 jaar, 2e kindje: Totaal: Jongens: 1 | Meisjes: 2 | Verrassingen: Afsprakenlijst: Oktober: 23 okt - Ellen8 = controle vk 31 okt - Lievekind = controle vk 31 okt - Remama2018 = controle vk + info November: 4 nov - Ellen8 = pretecho 17 nov - Lievekind = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Welkom @Coco123! Hoe voel je je? Fijn dat je zo'n lieve vk hebt @Ellen8! Gewoon je rust pakken en straks krijg je wel weer wat meer energie! Nu goed naar je lijf luisteren en idd lekker op tijd naar bed gaan, dat werkt hier ook erg goed! Ik twijfelde ook steeds erg aan of ik nou wel of niet de baby voel. Maar vannacht lag ik even wakker door m'n dochter, lag op m'n buik en toen voelde ik heel duidelijk schopjes! Niet dat kriebelige fladderen, maar echt duwtjes haha!
Hoi, ik wil hier ook wel meeschrijven. Schrijf ook mee in het topic t/m 31 maart maar daar val ik eigenlijk net buiten. En soms merk je toch wel dat een hoop dames een paar weken verder zijn in hun zwangerschap. Voor de lijst: Uitgerekend: 2 april: Inge84, 33 jaar, 2e kindje: een meisje! Afspraken: 10 november - controle vk en 17 november - 20 weken echo De kleine kan ik inmiddels al heel goed voelen. Daar ben ik erg blij mee omdat het een hoop onzekerheid weg neemt. De eerste weken was ik continue bang dat het niet goed zou gaan. Nu zit ik elke dag ongeduldig te wachten tot ze wakker is en me even laat weten dat het goed gaat .
Hoi @Inge1984 Welkom! Dat vond ik ook inderdaad, is een erg gezellige groep maar merk ook het verschil. Ik zet je zo even op de lijst erbij! Zo leuk die schopjes he!! Grr ik mis hier zoveel emoticons!
Mama's uitgerekend in april 2018 2 april Inge84, 33 jaar, 2e kindje: een meisje! 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! 8 april Remama2018, 28 jaar, 1e kindje: een jongen! 13 april Coco, 26 jaar, 1e kindje: een meisje! 18 april Ellen8, 33 jaar, 2e kindje: Totaal: Jongens: 1 | Meisjes: 3 | Verrassingen: Afsprakenlijst: Oktober: 23 okt - Ellen8 = controle vk 31 okt - Lievekind = controle vk 31 okt - Remama2018 = controle vk + info November: 4 nov - Ellen8 = pretecho 10 nov - Inge84 = controle vk 17 nov - Lievekind = 20 weken echo 17 nov - Inge84 = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
@Lievekind dankje, voel me inmiddels een stuk beter ná een lange periode van misselijk.. het genieten is nu begonnen Hoop dat ik heel snel iets ga voelen ik kan niet wachten op dat moment!! Hoe gaat het verder met de rest van de meiden groeit jullie buikje ook al goed inmiddels??
Hallo meiden, ik kom ook graag meekletsen! Ik ben 30 jaar, 8 april uitgerekend van mijn 3e kindje, geslacht blijft een verrassing. Komende afspraken heb ik zo even niet bij de hand, maar bovenstaande is natuurlijk het belangrijkste! Erg leuk dat er een nieuw april mama's topic is!
Welkom allemaal! Vandaag weer lekker mijn vrije dag. Helaas is onze schoonmaakster ziek, dus moet wel even door huis. Daarna even naar de meubelzaak voor een afspraak; zijn van plan boven de slaapkamertjes op te knappen met wat nieuwe vloerbedekking en gordijnen. Altijd leuk! Dan ook een grote jongenskamer voor mijn zoontje in gaan richten; dan kan de babykamer door naar de kleine. Verder voel ik me goed! Jullie ook? Geen last van bandenpijn? Ik heb wel last van een wat pijnlijke buik; echt mijn darmen. Buik staat einde van de dag ook erg strak gespannen. En qua omvang zie ik eruit als minimaal 20 weken. En hoe groeit jullie buik? Bij mijn zoontje had ik ook een erg grote buik, dus het lag in de lijn der verwachting. Ik heb wel wat kleding problemen. Moet nodig om zwangerschapskleding. Dragen jullie dat al? Mijn normale broeken pas ik niet meer, dus los het nu steeds maar op met jurkjes en rokjes. Nou, ik ga aan de poets
Ik ben al even over op positiekleding. Mijn buik is inmiddels alweer behoorlijk groot. Had ik bij m'n dochter ook en nu lijkt ie nog een tikkie harder te gaan. Ach ja, ook wel weer leuk. Er zijn nu voorzichtig aan mensen die het durven te vragen. Hoewel er ook nog wel een boel zijn die bedenkelijk naar m'n buik kijken maar nog niet durven .