Mijn borsten zijn overspannen help.

Discussion in 'Borstvoeding' started by Tjilpje, Mar 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze Diva is afgelopen week wat ziek geweest, hoesten, luchtweginfectie, ontstoken oogjes, druk op de oorstjes. Nou ja het zal allemaal even niet lekker. (het is nu nog niet over maar het gaat beter).

Het hele ritme wat we hadden is WEG! is helemaal niet erg, maar mijn borsten zijn de kluts kwijt;) Drinken wilde ze amper dus heb af en toe een flesje afgekolft. Snachts kwam ze rond de vier keer voor een paar slokjes, dan verslikte ze zich weer en was het weer brullen. Om vervolgens niet weer te willen:x

Ik loop nu steeds met gespannen borsten ondanks ze nu wel weer beter drinkt. Kolven heb ik vanmorgen weer een beetje gedaan. Maar ze voelen niet goed. De linker voelt ook warmer aan. Ik ben bang dat als ik teveel kolf ik nog meer melk aan ga maken?

Hoe krijg ik ze weer een beetje rustig? ;) of is het een stomme vraag:)

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou gewoon even geregeld even kolven. Heb ik hier eigenlijk altijd gedaan als ze even niet zo goed dronk. Zodoende ook weinig last gehad van regeldagen.
    Ik zou in elk geval 's morgens even helemaal leegkolven en zo nodig 's avonds nog even de druk eraf als ze verder weinig heeft gedronken. Ze zal langzamerhand steeds wel weer meer gaan drinken.

3. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    Ik vind dat Red een heel goed advies geeft. als je Teveel melk zou aanmaken reset je je borsten door ze s'ochtends helemaal leeg te kolven om vervolgens een normaal patroon verder te volgen.
    hou wel in de gaten of je borsten wel iig dan een keer helemaal leeg zijn want die warmte zou natuurlijk ook op een aankomende borstontsteking kunne duiden.

beterschap verder met je meissie

4. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    warmte kan idd beginnende borstontsteking zijn of het komt door de stuwing.
    je kindje even een paar dagen zoveel mogelijk aanleggen en goed rusten helpt
    en kolven zou ik alleen doen om de druk eraf te halen.

Share This Page