Zolang mn dametje in hetzelfde tempo doorgroeit (tot nu toe blijft ze alsmaar het lijntje volgen zeg maar) blijf ik het gewoon zo aanhouden, al kan er wellicht wel een fles af tussen de middag of 's avonds. Ga eens even vragen wat ze minimaal aan melk moet binnen krijgen als ik ga wegen van de week.
oke haha, helemaal prima dan! Weet je al wat je gaat doen? Of nog niet? Hier overigens vandaag voor het eerst een sneetje brood gegeven! (ja je hebt me aan het denken gezet, het werd toch echt eens tijd) haha! Liefs, Hanneke!
Marit eet er regelmatig meer als 2 hoor, tis maar net of ze trek heeft of niet...Ze is ook absoluut niet dik ofzo dus kan het nog wel gebruiken
wij zijn met 5 maanden begonnen met brood en sinds hij een maand of 9 is krijgt hij 2 boterhammen en die gaan ook echt helemaal op. soms blijft er een klein stukje over. verder krijgt hij 's morgens een papfles, 'smiddags dan die twee boterhammen,'s avond een maaltijd. tussendoor krijgt hij nog een keer een fles van 180ml, een stuk fruit en hij drinkt de hele dag door water. ach en een soepstengel krijgt hij ook weleens. klinkt misschien veel maar onze boef is ong 70cm en een 8 kilo, dus niet te dik en zeker niet te dun. en het belangrijkste hij doet het goed op dit schema en dat is voor mij het belangrijkste. joyce