Ik word gek van mezelf *zucht*

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wen1977, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ik word helemaal gek van mezelf. Mijn cyclus was de afgelopen maanden rond de 25 dagen. Afgelopen maand werd ik een soort van ongesteld (1 dag, normaal minimaal 4) op dag 32 (20-09), op dag 26 van mijn cyclus wel een test gedaan (van de action) maar hier op was niets te zien. We verwachten op natuurlijke wijze eigenlijk ook geen zwangerschap omdat mijn vriend een slechte zaadkwaliteit heeft.
    (Vrijdag gaan we ook voor onderzoeken naar het Radboud (in de hoop dat ook wij voor een icsi behandeling in aanmerking komen)).

Maar ik blijf me slecht voelen. Bij vlagen misselijk, maar ja zowel vriend als zijn zoontje hebben de griep gehad. Sinds een paar dagen ook een vorm van bandenpijn, laag onder in de buik of er gewichten aanhangen... Ben al een paar weken ontzettend moe maar ook een drukke tijd gehad. Veel plassen, ja maar dat moet ik altijd...

Maar goed ik dus blijf hangen tussen wel of niet (opnieuw) testen. Want eigenlijk heb ik geen vertrouwen in de testen van de action. (Of wil ik deze nu niet geloven...???) Aan de andere kant wil ik mezelf ook niet gek maken met iets wat eigenlijk niet mogelijk is...

Wat vinden jullie nu een fijne (en betrouwbare) zwangerschapstest?

2. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kruidvat testen, die van 2 voor 5 euro. Niet duur en geven duidelijke strepen.
    Het kan heel goed zijn dat je te vroeg getest hebt en daarom negatief. Maar dat je wel zwanger bent. Dus ik zou zeggen, gauw naar het Kruidvat! Als je zwanger bent dan hoef je nu niet eens meer met ochtendurine te testen. Het lijkt me ook fijn als je, wat het resultaat ook is, weet waar je aan toe bent. slechte zaadkwaliteit betekent een verminderde kans, maar hoeft niet te betekenen dat er geen kans is... Maar het is wel goed dat je realistisch blijft natuurlijk.
    Succes!

3. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Bedankt voor je reactie. Op naar de kruidvat dus....

4. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Ja Absoluut kruitvat
    Het zou mooi zijn als het zo is !
    Gewoon testen wachten is net zo slopend

5. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    scheelt dan ben je een x 5,- kwijt en zijn duidelijk. .

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Spannend! Duim voor je!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja joh gewoon opnieuw testen! Met die van kV idd :)
    Ben wel benieuwd! Spannend!

8. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    En? Al getest?

9. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Ik lees even mee haha ben ook benieuwd of je al getest heb

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik ben fan van die van de kv. Zou echt super zijn als je kwaaltjes nuttig blijken te zijn! Ben benieuwd!

11. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Al getest ??

12. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Sorry dames nog niet getest. Ik het was gisteren toen ik thuis kwam even hollen en vliegen en vanmorgen kwam het er niet van met iedereen die rond liep. De testen zitten wel in de tas, maar hier op het werk testen is geen optie. Maar morgenvroeg sluit ik mezelf op in de badkamer en heeft de rest maar even pech maar dan gaat er echt getest worden.

13. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Zo vanmorgen even rustig een test gedaan. Maar de test was negatief.

Ik begon steeds meer te geloven in een positieve test aangezien ik gevoelige tepels heb (dit heb ik sinds mijn borstverkleining nooit).
    Aan de ene kant balen dat de test negatief was natuurlijk maar aan de andere kant: 6 weken na onze aanmelding gaan we vrijdag voor een intake en onderzoeken naar het UMC Radboud (voor ICSI).

14. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Jammer maar succes verder

Deel Deze Pagina