Ervaring gezocht: ovulatietest deze ronde niet positief, normaal wel...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by loesje6, Sep 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesje6

loesje6 Bekend lid

May 4, 2012
    891
    199
    43
    Hoi meiden,

Hebben jullie hier ervaring mee:
    Normaal gesproken cyclus van 27-28 dagen( al 1,5 jaar stabiel) Met een LF van 11 dagen.
    Normaal gesproken dan tussen dag 14-17 positieve ovulatietest. Eigenlijk altijd een goede knaller een van die dagen. Ook vruchtbaar slijm.
    Nu ineens iets heel raars: ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad en zit al op dag 19!!!:( Ook amper vruchtbaar slijm. Heeft iemand dat wel eens eerder gehad? En wat gebeurde er toen? Later in de cyclus toch wen posi test en eisprong en gewoon een x een lange cyclus? Of kan je lichaam wel eens een eisprong overslaan? Of is dit een teken dat er iets aan de hand is??

Ik hoor graag ervaringen!!!!

2. loesje6

loesje6 Bekend lid

May 4, 2012
    891
    199
    43
    Niemand?

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ik heb dit 2 cyclussen geleden ook gehad. Na cd 19 maar gestopt met testen. Uiteindelijk werd ik op cd 27 gewoon ongesteld. Dus had een cyclus van 25 dagen zonder eisprong. Hierna weer normale cyclussen van 28-29 dagen en wel een eisprong. Volgens de fertilitietsarts gebeurt dit wel eens.

4. loesje6

loesje6 Bekend lid

May 4, 2012
    891
    199
    43
    Dank je jajo voor je reactie. Waarschijnlijk niks ergs dus.
    Alleen wel zonde van deze ronde:(
    Dan duurt het weer zooo lang tot de volgende eisprong. We willen zo graag.

5. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Als je altijd een constante cyclus hebt is het vreemd... Ik zou doortesten... Als je er erg mee bezig bent wil dat je mentruatie ook wel eens uitstellen... Ik heb de ene maand mijn knaller op cd 14 en de andere keer op cd 22... Dus het kan...

Hopelijk anel meer duidelijkheid voor jou!

Share This Page