we zoeken een grote loungeset, hoekbank, hocker en fauteuils. Wie kent er een site met goede prijs kwaliteit verhoudingen?
Ik heb niet gekeken wat ze kosten, maar Ikea heeft tegenwoordig ook lounge sets, die je zelf kunt samenstellen. (En over het algemeen is Ikea niet duur).
Ik ken wel de site www.voordeelmuis.nl Als je een trefwoord invult dan krijg je alle winkels te zien waar dat ding/ product op dat moment in de aanbieding is. Ik heb even voor je ingevuld: loungeset en je kunt zelf zoeken op trefwoord. Die loungeset heeft dus 74 aanbiedingen. loungeset folder aanbiedingen op trefwoord
Wij hebben deze: Karedi outdoor Karedi Loungeset Beauville | Wicker/Rotan meubelen | Obelink vrijetijdsmarkt, de meeste keus voor de laagste prijs Gekocht bij Obelink in Winterswijk, is een heeeeeele grote winkel
de leenbakker er deze week 1 in de aanbieding heeft voor 300 euro! Wij overwegen ook deze te kopen...
@Demie1983, precies wat we zoeken! Thanks! hoe bevalt de set? zit alles met pinnen aan de onderkant met elkaar verbonden? Schuiven de elementen niet uit elkaar?
Volgens mij moesten we de hoekbank aan de onderkant aan elkaar maken met plaatjes en schroefjes. De set bevalt prima, we hebben hem vorig jaar gekocht en heeft de hele winter buiten gestaan. De kussen moet je er wel elke keer afhalen.
Dank je Demie! Weet je ook hoeveel jaar garantie alles heeft? En waar laat jij de kussens? Passen die in een kussenbox?
geen idee wat de garantie is. Kussenbox hebben we niet, we leggen ze allemaal op elkaar in de schuur en in de winter op zolder.