1 of 2 embryo's terug laten plaatsen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmpje, 16 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Ah superlief! Dankje ☺️

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zelf achtte ik de kans op een tweeling ook heel klein, dus ik heb er twee terug laten plaatsen. Bam! Zwanger van een tweeling! Door de hoge hcg mij zo zwaar beroerd gevoeld vanaf dag 1 en verschillende complicaties. Dreigende vroeggeboorte, opgenomen in ziekenhuis, daar platte bedrust. Met 25 weken en 1 dag braken mijn vliezen, volgende dag spoed keizersnede, kinderen heeeeel lang op de nicu gelegen, tig keer gedacht dat ik mijn kinderen door complicaties zou verliezen, uiteindelijk allebei met sondevoeding naar huis etc etc etc. En de zorg voor een tweeling vind ik persoonlijk extreem zwaar, mede ook door het zware voortraject waardoor ik ook nog geen moment sinds het begin van mijn zwangerschap energie op heb kunnen doen. Mijn advies....niet doen.
    De kans op een tweeling is natuurlijk altijd in kleinere mate aanwezig, maar zoek het alsjeblieft niet op. Als ik had geweten wat ik nu weet had ik er absoluut niet voor gekozen, hoeveel ik ook van mijn kinderen hou en ik ze nooit meer zou kunnen en willen missen.
    Hopelijk ben je snel zwanger. Succes met je traject!

3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wat heftig zeg. Goed dat je dit hier post! Vaak lees je alleen de ‘succesverhalen’. Moet heel heftige tijd zijn geweest. Herken helemaal wat je zegt over van je zwangerschap genieten. Dat kwam bij mij (na medisch traject) ook pas rond die termijn een beetje, en toen was jij al bevallen.

ben benieuwd. Hoe gaat het nu met je tweeling? Merk je nog iets van de vroege geboorte? (Als je wilt antwoorden)

4. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Bedankt dat je dit met me deelt. Wat een spannende tijd heb je meegemaakt :( Hopelijk gaat het nu helemaal goed met je tweeling!

Deel Deze Pagina