Cyclus van slag - iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Butterfly86, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Hey meiden,

Ik weet het echt even allemaal niet meer en kan niets soortgelijks vinden op internet, dus ben erg benieuwd of iemand van jullie dit ook heeft gehad.

In september waren wij begonnen met onze tweede iui behandeling. Op dag 15 gestopt met Gonal-f 75, omdat ik teveel eitjes had, dus besloten die behandeling te stoppen. 5 dagen later kreeg ik ineens een bloeding, volgens het zh normaal omdat ik zoveel eitjes had. Het hield 5 dagen aan en leek net een menstruatie, terwijl ik rond mn eisprong zat.

Op cyclusdag 39 heb ik een ovulatietest gedaan, omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden. Deze was tot mijn grote verbazing positief! Dus de volgende dag naar de gyn geweest. Hij heeft even gekeken en er zaten kleine eitjes en 1 van 10mm. Ik moest maar gewoon mn menstruatie afwachten...

Momenteel zit ik al op cyclusdag 51 en nog steeds geen menstruatie! Kan die bloeding toch een menstruatie zijn geweest? Als dat zo is en ik vanaf daar weer tel, dan zou ik op dag 20 een positieve ovulatietest hebben gehad en dan zou het betekenen dat ik ergens deze week ongesteld ga worden... maar toch raar dat ik ongesteld zou zijn geworden terwijl ik rond mn eisprong zat? Of is dat normaal doordat ik ben gestopt met hormonen, dat je dan geen eisprong hebt maar dat je lichaam die eitjes eerder afstoot:(

Ik snap er niets meer van en we worden hier beide zo moe van :( Al twee jaar bezig, wanneer mogen wij ons eerste wondertje verwelkomen? Hij/zij is zo welkom!

Sorry voor t lange verhaal, maar ik moest het even kwijt...

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    hey meis, ik kan je er helaas niet mee helpen maar ik weet wel hoe je je voelt ook wij ervaren al jaren die onmacht van het steeds maar niet lukken. Sterkte meis.

3. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Ja verschrikkelijk frustrerend... Steeds weer die hoop om daarna weer keihard teleurgesteld te worden...
    We gingen vrij positief het iui traject in, maar momenteel zit ik er echt even doorheen en vind ik t lastig om positief te blijven... Nu helemaal omdat mijn cyclus zo van slag is...

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden, ik weet (precies??) hoe jullie je voelen. Ook mijn cyclus is zwaar van de leg. Deze iui ronde was mn ei gesprongen bij 15mm, de arts wilde hem nog twee dagen laten groeien maar hij bleek weg. En nu vannacht ongesteld geworden. Een cyclus van 17dgn! Ik hoopte nog stiekem op een spontane zwangerschap, maar natuurlijk mocht ik dat geluk niet hebben. Ik hoorde eergisteren dat er weer iemand spontaan vlot zwanger was ( iemand met relatieproblemen notabene) en toen stortte ik in! Ik heb nu 5 rondes iui gehad met twee inseminaties...... Vrijdag een belafspraak met mn arts. Kijken hoe nu verder. Ik heb mn lichaam nooit vertrouwd en het wordt er niet beter op. Ben zo bang dat het ons niet is gegund.....

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    We moeten de hoop niet opgeven he hoe moeilijk het ook is. Ik heb ook 3 x gehaf dat de iui niet doorging en dat terwijl je vol zit met hormonen dan kan je die klap net niet hebben. Het gaat voor ons allemaal goed komen wij moeten allern iets langer geduld hebben.

6. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Nog steeds geen menstruatie hier...
    Vanochtend voor de zekerheid weer een test gedaan en deze was weer omo wit :(
    Contact gehad met de poli en mag morgenochtend langs komen voor een echocontrole. Hopelijk krijg ik wat duidelijkheid!

Deel Deze Pagina