Hier sluit ik mij bij aan. Ik zou het nog even de tijd geven. Je bent volgend jaar nog maar 38 meid! Doe dat waar jij je goed bij voelt en laat je niet gek maken door de verhalen van anderen. Veel succes en hopelijk is het deze maand raak!
Door haar eigen twijfel geef ik aan dat ze niet HOEFT te wachten maar ook een second opinion KAN vragen. Dat het geen lolletje is is mij zeer zeker wel bekend! Dat je hier een topic over opent zegt iets over haar twijfel...bij twijfel aan de bel trekken zou ik zeggen. Als ze volgende maand, via een voorkeursbehandeling, wel terug kan komen zou ze het ook doen...dus waarom wachten? Ook hier iemand die zeer bekend is met de MMM. Ik zeg het dus niet zomaar. Elmo (7x ICSI)
Hallo Meiden, het was niet mijn bedoeling om iemand hier te beledigen of veroordelen. Ieder heeft zijn eigen problemen, ik weet het. Ik wilde alleen benadrukken dat als er bij de onderzoeken bij de gynaecoloog GEEN aanwijzingen zijn om NU al met een behandeling te beginnen, het volgens mij niet nodig is om TOCH daarvoor in aanmerking te willen komen via een andere weg. Dit is toch een gunstige uitslag? Ik denk ook niet dat linksom of rechtsom een ander ziekenhuis met deze resultaten WEL wat zal gaan doen... Vreselijk om in de MMM te moeten zitten, maar als het nog niet hoeft, mag je toch nog even 6 maanden op de natuur vertrouwen? Eef (ik heb nog 5mnd om op de natuur te vertrouwen...)
Oh jee, ik start ook eens een onderwerp... Meiden, bedankt voor jullie reacties en advies! ik waardeer het allemaal. Ik ben het het meest eens met Vlinder en Eef (volgens mij heb je niemand beledigt hoor ). Ik weet dat de uitslag gunstig is en ik ben er blij om maar ik weet ook dat de gyn wil dat we het nog even zelf proberen omdat ik al eens zwanger ben geweest. Ik wil niet het idee krijgen dat hij voor mij beslist wanneer er iets gebeurt. Ik heb het gehad over IUI maar dat wimpelde hij weg omdat hij daar niet zo achter staat. Ik wilde praten over eventuele andere opties maar merkte dat hij daar erg makkelijk over dacht: over een half jaar praten we verder! Nu ik er over nadenk krijg ik meer en meer het gevoel dat ik het niet zelf in de hand heb maar hij! en dat vind ik geen fijn gevoel, ook omdat ik op internet en in boeken lees dat ook bij gezonde stellen er een grens van 1 jaar wordt gehanteerd. Vandaar mijn vraag! De leeftijd speelt niet eens zo'n grote rol in dit geheel en heb ik er als laatste tussen haakjes achter gezet, het ging me meer om de 1 of 2 jaar, zie titel Maar goed, dank jullie allemaal en ik denk nog eventjes over alles na! Liefs, Daantje
Ik denk dat iedereen het goed bedoelde Tuurlijk moet je ten alle tijden doen wat jij wilt! Succes! Elmo
Idd, jij ook veel succes! Soms komt op een forum niet alles even goed over als misschien bedoelt, ik ben er inmiddels alweer een tijdje overheen hoor. Liefs, Daantje