zwarte plek op de tong

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jalea, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    iemand enig idee waar een zwarte plek op de tong vandaan kan komen?
    ben bij de huisarts geweest die keek er erg vreemd tegenaan en had zoiets van wacht maar af. het is in ieder geval geen bloeduitstorting zei ze, dat wist ze zeker. ik ben al z'n speelgoed bij langs gegaan, en naast dat hij geen donkergekleurd speelgoed heeft wat aflaat, heeft hij ook al 3 dagen vrijwel niet gespeeld met wat dan ook omdat hij flink ziek is momenteel.
    zit me toch niet helemaal lekker, hij heeft ook kleine 'spikkeltjes' op z'n wang die donkergekleurd zijn, ook daarvan wist ze niet wat het was en zei 'wacht maar af' en zodra ie zieker word of andere klachten krijgt, weer langskomen...

2. Zou het geen allergie kunnen zijn? Niks nieuws gehad de afgelopen week?

Mijn zusje kreeg dit namelijk van fritessaus...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,380
    36,253
    113
    Zijn die spikkeltjes bloeduitstortinkjes of echt gewoon zwarte vlekjes? Vreemd hoor, ik zou ook denken aan een allergie. Raar dat de ha het niet wist.

Als het bloeduitstortinkjes zijn moet je even kijken of je ze 'weg kunt drukken'. Dwz even met je vinger erop duwen en als ze dan weg zijn voor een seconde ofzo dan zijn het gewone bloeduitstortinkjes, anders moet je even weer naar de ha lijkt me.

4. kitana

kitana Actief lid

Dec 12, 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

ik zou er toch eens mee naar de kinderarts gaan. lijkt me toch niet normaal.

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hmmm.........ik zou ook aan de bel trekken als ik jouw was. Al helemaal omdat de kleine zich niet lekker voelt!

Share This Page