1 of 2 kleintjes?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by winan, Jul 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij de 20-wekenecho nog een tweede kindje over het hoofd zien, is iets wat erg onwaarschijnlijk is. Ik meen wel eens verhalen gehoord te hebben dat het wel gebeurd was, maar in hoeverre dat werkelijk zo was, of van 'horen zeggen' en dus ws eerder broodje-aap...
    De kans is dus zeer zeer klein dat het er toch twee zijn. Lijkt mij ook niet dat met dit soort beelden een echoscopiste dat over het hoofd had gezien. Blijkbaar lijkt het gewoon qua schaduwen erg op een koppie, maar is het toch wat anders.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Tuurlijk kan zij fouten maken. Maar als dat een gezichtje zou zijn, zou het tweede kindje zo prominent in beeld zijn geweest dat dat echt wel was opgemerkt :)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja idd dat weer wel;)

4. winan

winan Lid

Jul 3, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ben net terug van de vk en het is er echt 1 hetgeen wat we zagen is een deel van zijn been/knie. verder de dikke buik komt door het snel groeien en door dat ik meerdere zwangerschappen heb gehad ...dus ben weer helemaal op de hoogte en van de twijfels verlost ;)

5. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    hihi goed hoor, het blijft wel een frappante foto hoor ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

he he .....

7. winan

winan Lid

Jul 3, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja appart is hij zeker zelfs de vk kon het indenken dat we een gezichtje zagen hahaha

8. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Ah....moest nog even kijken hoe het afgelopen was. 'Gewoon' eentje dus ;) Maar het blijft een bijzondere foto!!

Share This Page