Omdat de foto's niet zo duidelijk waren van vanmiddag heb ik even wat foto's gemaakt vanaf de dvd wat we meegekregen hebben. hopenlijk is de Nub hier beter te zien. heb er 4 foto's uit geknipt en ben 12wk en 2dg.
Nu is hij wel te zien Ik zie alleen niet de hele ruggengraat en ben niet zo'n expert dat ik er dan wat van kan zeggen Maar ik zou zeggen een meid, maar ben geen expert
Thanks Daan, vond hem ook niet zo duidelijk op de andere foto's maar omdat ik ook geen expert ben dacht ik "mss zien de andere hem wel" hahahahaha Ik zou een meid zooooo geweldig vinden!! Maar met een zoon ben ik net zo blij!
Nee helaas weet niet hoe het moet want staat op dvd. En mijn laptop is oud,heb er al lang over gedaan om de foto's erop te krijgen hahaha
@melanie Uploaden op YouTube Gewoon de dvd in de PC, en de dvd openen (dubbel klikken) Dan de video TS map kopiëren en plakken op je pc En dan op YouTube.nl de film uploaden
Zal het deze week proberen. Bedenk me namelijk net dat ik geen cd erin kan doen. Is namelijk zo een mini laptop,die trouwens voor de helft werkt aangezien manlief er een bak wok to go overheen heeft laten donderen en er vervolgens 30min later achter komt. Dus lekker sop sop haha De toetsen doen het niet en moet dus eerst het toetsenbord aansluiten die dus groter is dan de laptop zelf. Zo leuk als ik hem meeneem naar een speeltuin,je ziet de mensen lachend denken hahaha
op basis van foto 1 en foto 4 zeg ik jongen, op basis van foto 3 zeg ik meisje. Aan mij heb je niks dus hihi. Ik ben wel heel nieuwsgierig nu. Ik gok op een jongen als ik de fotos goed bekijk.
Haha dat wordt dan spannend!! De meningen zijn duidelijk verdeeld. Dacht zelf ook een meisje maar nu begin ik toch te twijfelen. Kan iemand de lijnen erbij zetten?
@RogiJuli: Maar moet je niet het uiteinde van de ruggengraat pakken als meting? Dus het kontje zeg maar? Want dat staat bij vrijwel alle NUB info sites. Want als je zo zou kijken met die info zou ik zeker een meisje zeggen zo staat het overal:
Nee, zo zet ik ze nooit .. en heb toch al behoorlijk wat uitspraken goed gehad Mij is geleerd (en ook door mezelf aangeleerd) om het gemiddelde van de gehele ruggegraat te pakken. Dus niet vanuit de nek en ook niet vanuit de billen, maar het gemiddelde daar tussenin.
Oké,ik zie ook dat je toch meet na dat uitstekseltje. Terwijl ik kijk naar het katapult achting ding dat beneden dat Uitstekseltje zit. Dacht namelijk dat dat iets was van een been/voet. Maar bedankt voor de uitleg dame's. Ben zo benieuwd nu 13-8.