Nou, ik tig keer gebeld omdat ik mn kdvtoeslag niet had ontvangen 20 maart. Dit kwam doordat volgens hun de papieren van verzoek om informatie te laat binnen was ( moest 4 mrt binnen zijn eind feb opgestuurd maargoed ) Maar de papieren waren wel binnen bij hun op 8 maart vertelde ze mij. Telkens aan de telefoon kon niemand mij goed uitleggen wat er nu aan de hand was. Iedereen sprak elkaar tegen wanneer ik weer geld zou krijgen. Eindelijk gister iemand aan de telefoon die alles heel duidelijk uitlegde en dat hun niet in het systeem kunnen zien wat die andere afdeling doet en dat het waarschijnlijk allang gecontroleerd is maar dat kunnen hun niet zien. En dat hun ook pas de eerste werkdag na de 19e kunnen zien wat er nu precies gedaan is. Nou oké Krijg ik vandaar verdorie een brief dat ze niks hebben ontvangen en dat ik het nog een keer moet opsturen.. Wat een zeiklui daar joh, mij wordt 100x gezegt ja mevrouw we hebben het en dan krijg ik weer zo'n brief
Ja dus. "Soms" zijn ze niet al te slim daar. Zie ook dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/268190-stelletje-sukkels-de-belastingdienst.html Had het volgende stukje daar ook in getypt: Mijn zusje had juist iets anders met die sukkels van de Belastingdienst. Zij heeft (net als wij) een maandelijkse teruggave (hypotheek). Twee maanden geleden kreeg ik een smsje. Of wij de maandelijkse teruggave al hadden ontvangen, want zij hadden nog niks ontvangen? Wat bleek? De belastingdienst wist plots hun bankrekeningnummer niet meer . In plaats van dat ze per brief o.i.d. contact met mijn zusje opnamen, hebben ze gewoon maar besloten om het erbij te laten.....:x (Ze zullen wel gedacht hebben: kost het ons ook geen geld!). Het is dus maar goed dat mijn zusje zo oplettend is. En nu kan ze de boel weer opnieuw gaan aanvragen. Alleen maar omdat die sukkels haar bankrekeningnummer zijn kwijtgeraakt...... Dus tja....De Belastingdienst houdt je bezig helaas.
nee ze zijn niet dom maar weetje hoe druk dat het daar momanteel is? en ja tnt raakt ook nog wel eens wat kwijt. iedereen loopt altijd te klieren over de belasting dienst. maar als ze geld kunnen halen (recht op hebben) dan zijn ze er wel als de kippen bij
Dan is het daar al jaren stik druk... Ook krijg je vaak van de ene medewerker heel wat anders te horen dan van de ander. De ene zegt dat het niet kan, de ander zegt dat het wel kan, dan weten wij het toch ook niet meer?
Bij de afdelings inkomensbelasting zijn ze druk ja... bij toeslagen niet. Het lijkt erop alsof ze iedereen die maar een beetje vriendelijk overkomt achter zo'n telefoon zetten. Nee de tnt post is t niet kwijt geraakt want het is aangetekend verstuurd
En natuurlijk ben ik er als de kippen bij met mn kdv toeslag. Het kdv zit op zn geld te wachten en anders ben ik nog verder van huis