Hallo allemaal, Ik moet gewoon even mijn hart luchten... Met oud en nieuw verloor ik een druppel bloed, alleen met afvegen, dus volgens de verloskundige niet perse iets ernstigs. Toch heb ik me even druk gemaakt maar gelukkig kon ik het later naast me neerleggen. Tot vorige week. Verder heb ik vanaf het begin van mijn zwangerschap al buikpijn. Geen hevige, maar het komt en gaat. Toen ik 's morgens naar de toilet ging ontdekte ik wat bruine afscheiding. Best veel, maar ik was niet echt aan het vloeien (er zat niks in mijn maandverband) Meteen de verloskundige gebeld, die kon nog niks zeggen omdat ik nog te vroeg in mijn zwangerschap zat (nog geen 7 weken) Het bruinverlies heeft 2 dagen geduurd. Vandaag was het weer terug. De hele week heb ik al heel veel last van (gewone) afscheiding, die wat dikker is dan normaal. Rood bloed ben ik nog niet verloren (gelukkig?) Vanavond om 7 uur heb ik mijn eerste echo, maar ik ben zo bang dat het weg is! Ik snap dat om advies vragen geen zin heeft, want ieder lichaam reageert anders, maar ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt..
Jeetje Pien... Dat lijkt me wel schrikken idd. Je kan er niet echt een touw aan vast knopen. Die verschijnselen kunnen beide kanten op. Gelukkig heb je vanavond uitslag. En ik hoop een hele gezonde baby in je buik! Sterkte meid!
dat is idd schrikken meid, maar zo te lezen op het forum kan het wel eens gebeuren en dan wil niet zeggen dat het slecht nieuws is. Dus kom op meid hou de moed erin en heel veel succes vanavond. Geniet van het moment dat je de kleine ziet, dat is zo bijzonder. Laat je nog even weten hoe het ging?
ze hefet pas vanavond om 19 uur een echo zeg ze dus weet ze nog niet. Ja meid geenhelder bloed is goed nieuws dus zal heus wel goed zitten ik heb heel wat meer bloed verloren als jij en een meisje van dik een kilo al een mijn buik zitten, bij de eerste hetzelfde verhaal en dat is hollands welvaren hihi
ze hefet pas vanavond om 19 uur een echo zeg ze dus weet ze nog niet. Ja meid geenhelder bloed is goed nieuws dus zal heus wel goed zitten ik heb heel wat meer bloed verloren als jij en een meisje van dik een kilo al een mijn buik zitten, bij de eerste hetzelfde verhaal en dat is hollands welvaren hihi
Zolang het geen rood helder bloed is is het meestal wel goed. Ik hoop dat je zo een mooi kloppend hartje ziet.
Pff, wat een spanning zeg... Maar gelukkig hebben jullie gelijk gekregen..Een kloppend hartje, netjes genesteld! Ik mag gaan genieten!