1 of 2 kruiken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kitty01, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Eerst 2 kruiken, later 1 . Maar je kunt de ene vullen en daarna de andere eruit halen, wel handig.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had 1 kruik. Zoontje is in Juli geboren en ik heb denk ik 2 dagen het bedje voorverwarmt...(was verder niet nodig omdat onze man alleen bij mama in de bondolino sliep overdag en snachts de eerste drie maanden op de borst van mama :D)

3. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Vind ik zo'n onzin, niets MOET...

4. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hadden er eentje, maar op de 2e dag nog eentje bijgehaald omdat Mick zichzelf nog niet goed kon warm houden.

5. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Ik heb ook 2 kruiken aangeschaft. (toen in de aanbieding bij de Baby Dump en de prijs viel best mee).
    Heb ze ook beide nodig gehad. Maar onze dochter is in januari geboren in de koude periode en kon zichzelf de eerste dagen ook nog niet goed warm houden.
    Wij hadden in haar wieg altijd 1 kruik aan de zijkant en 1 kruik bij het voeteneind.

6. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik weet niet hoeveel ik er nodig ga hebben, maar ik heb er 1 geleend en eentje is de kruik waar ik zelf vroeger nog mee warm gehouden ben (met gecontroleerde sluiting overigens...)

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn oudste smet min 15 geboren en nooit een kruik gebruikt ze liggen en nu na2 kinderen nogteeds nieuw in verpakking op zolder

8. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    ik heb er ook 2, is voor het wisselen wel handig. als de 1 niet meer heel warm is andere klaar maken en dan omwisselen. en wat ik bij de vorige kinderen deed, was voordat we s'avonds op bed gingen alvast 1 warme boven in het wiegje leggen en dan had ik de andere nog beneden.

9. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik heb r 1 gebruikt,. maar hier was t hoogzomer :)

ALs je er 1 last-minute koopt.. kan je m na de bevalling terug brengen. Ik heb r 1 vroeg gekopcht, en 1 op t laatste moment erbij gekocht.. en door iemand laten terug brengen :)

10. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties! Ons beebje wordt begin augustus geboren, als alles goed gaat, ik denk dat ik dan inderdaad maar gewoon 1 koop en 1 erbij ga lenen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips!

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb voor onze zoon toendertijd twee kruiken kunnen lenen en heb ze beide moeten gebruiken. Voor onze dochter heb ik er twee gekocht en ook bij haar heb ik ze beide moeten gebruiken. X

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    2 is handig als het koud is...eentje tegen het rugje (met bescherming van hydrofiel doek) en eentje onder bij de voetjes.... :D

Als het warm is is vaak 1 kruik genoeg....bij mijn dochter (eind maart) hadden we maar 3 dagen 2 kruiken nodig...en toen al neit meer... mijn zoontje heeft die heel lang nodig gehad..hij kon zich niet goed op temperatuur houden....

Dus zou ze zeker aan schaffen! Fijne van die dingen is ze blijven lang goed ;)

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb er 2 en ik heb het maar zelden gebruikt.. Alleen af en toe even om het bedje een beetje voor te verwarmen zodat ze niet op een koud matrasje neergelegd werd, maar nooit om in de wieg zelf te leggen terwijl ze daar tegelijkertijd sliep. En gebruikte er telkens maar 1 per keer. O ja en onze dochter kwam in december thuis dus wel hartje winter.

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb er 2 geleend. Bij dochter hadden we ze echt nodig, bij zoon die in een hittegolf geboren is hebben we ze niet nodig gehad maar het kindje wat naast ons lag in het ziekenhuis had toch echt 2 kruikjes nodig ookal was het 30 graden, als je uit een 37 graden warme buik komt is 30 graden toch koud als je je niet zelf op temperatuur kan houden!

15. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik heb er twee en ook allebei gebruikt. De eerste twee weken zakte zijn temp steeds. Ik was ook erg blij dat ik er twee had, want toen ik een kruik echt nodig had, was de dop kapot en had ik gelukkig nog een reserve. Ze zijn gelukkig ook niet zo duur in aanschaf.

16. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar 1 gekocht en ook maar 1 nodig gehad. Wij gebruikten die vooral de eerste paar weken (november kindje). Voor het bedje warmen en kleertjes warmen voor na het badje.

Deel Deze Pagina