Wanneer kun je het beste testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door klungel, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Mijn vraag is wanneer kun je het beste testen is dit s'ochtends, s'avonds of maakt dat helemaal niets uit!!

Ik ben nu 3 dagen overtijd ik vind het super spannend mijn vriend wil dat ik nog even wacht maar zou het liefst naar de winkel rennen en een test halen... Maar ja om nou in je eentje een test te gaan doen

groetjes Klungel

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het beste is met ochtendurine
    je bent overtijd dus het kan prima hoor

succes ik duim voor je

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    S ochtends. Dan is je urine het geconcertreerds (.. uh.. nouja, je snapt wat ik bedoel ;) )

En als je naar de winkel rent, ren dan naar het KV en haal dan een kv 2 voor 5. Dan kun je vast een keer alleen testen en mocht ie dan posi zijn, kun je nog een keer met je vent testen.
    Tenmiste, zo zou ik het doen. Maar ik heb ook alle keren alleen getest. Wou niet dat als het nega was, de teleurstelling van me man ook nog es erbij.. Maar wat ik al zei, da's voor iedereen persoonlijk.

Succes! Enne, laat je het nog weten?

Knuf Sookie

4. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Heej,

Oke dat dacht ik al ochtendurine. Ik ga toch straks naar de stad en dan haal ik van kv 2 voor 5 euro... Vind het super spannend ik ga er de hele tijd maar vanuit dat ik nog ongi moet worden dan is de teleurstelling straks niet zo groot maar ergens in mijn achterhoofd houd je toch bezig dat je dus ook wel zwanger zou kunnen zijn.

Jullie horen nog van me

Groetjes klungel

5. gimena

gimena Niet meer actief

idd we horen het wel dan van je! :D
    Sucess ;)

6. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Zoals ik al dacht, heb een test gedaan en die was negatief!!
    heb kv 2 voor 5 euro dus heb er nog 1, probeer het morgenvroeg nog een keer en als die ook negatief is dan laat mijn ongi maar komen...

Groetjes Klungel

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hé potver, klungel! Máárrrr geen bloed geeft moed! Wat is je cyclus normaal/gemiddeld? Of ben je pas gestopt met anticonceptie?

Hier de test vandaag ook maagdelijk wit :(

8. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    mijn cyclus is vanaf dat ik gestopt ben 31,31,31,28 dus best regelmatig dacht ik. We zullen zien geen bloed geeft moed klopt helemaal.

En jij hoe is jouw cyclus? en ben je al ongi geworden of ook nog niet?

9. Claudia1977

4 aug 2009
    56
    0
    0
    PA
    near Rotterdam
    Hoi Klungel,

Ik ben ook overtijd maar mijn test was vanmorgen ook negatief mijn cycles is altijd rond de 29/31/33 dus vrij regelmatig en nu zit ik al op 37. Heb wel een beetje bruin bloed gehad laatst maar het was telescopisch ;).
    Ik snap er ook niets van maar ben het helemaal met je eens geen bloed geeft moed....zal voor je duimen

10. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Heej Claudia,

Ik heb mijn banner nu op mijn langste cyclus gezet en dan mag ik vandaag testen. Ik had mijn banner eerst op 28 staan mijn cyclus van vorige week.

Ik heb vandaag best veel last van buikkrampen en moet megaveel naar de wc, elke keer niet veel plassen maar moet toch. En natuurlijk nog steed witvloed niet veel elke dag maar wil na een halve dag het liefst een schone onderbroek aan...

Beetje vreemd allemaal, heb afgesproken met mijzelf en mijn vriend dat we het aanzien tot het weekend en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik weer een test doen.

Ik wordt hier zo moe van, heb het liefste dat ik zwanger ben maar als ik dat niet ben wil ik wel dat mijn ongi doorkomt hier wordt je ook niet vrolijker van en je bent er onbewust toch mee bezig.

Jij ook veel succes en we horen het wel

Groetjes Klungel

11. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Daar zijn we weer!! En nog steeds niet ongesteld. Weet niet zo goed of ik hier blij mee moet zijn of wel...

We gaan zaterdagochtend testen!!

Groetjes Klungel

12. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Dames,

Vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat we morgen niet meer hoeven te testen, ben ongi geworden wel rood/roze achtig.

Ben er eigenlijk toch wel blij mee zit ik niet zo heel ver van mijn andere cyclussen af!! Als ik hier de andere verhalen hoor mega lang moeten wachten op hun cyclus echt verevelend

Groetjes Klungel

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Duidelijkheid is altijd beter dan in onzekerheid zitten in ieder geval. Heel veel succes met de volgende ronde!

Deel Deze Pagina