Hier ook meerdere slaapzakken, meestal niet nodig maar er zijn van die dagen... Eerst spugen, dan diarree... Dan zijn een paar extra zakken wel handig! Onze kleine lag al snel in een slaapzak, hij trappelde altijd zijn dekentjes af.
Ik heb meteen maat 90 gekocht en ingenomen op de schouders, inmiddels zijn die naadjes er naruurlijk uit. Ik heb 3 zomerslaapzakken 2 tussenslaapzakken En 2 winterslaapzakken Ik heb gisteren een slaapzak ik de was gedaan en vanmiddag was ze doorgelekt, dus ik had niet meer. Ze heeft nu een tussenslaapzak aan maar als je die niet neemt zou ik er minimaal 3 halen.
Dan moet je niet in Duitsland wonen... hier liggen de kindjes alleen maar in een dikke slaapzak en zonder dekentjes naja in het ZH dan, ik had ze al snel in een dun zakje onder de dekens hoor. Bij de oudste hebben we op aanraden van de KV toch een slaapzakje in 56-62 opgehaald, ze trappelde zichzelf "bloot" en ze was rustiger in de slaapzak.
Ik had er eigenlijk altijd 3 van 1 maat: één aan het lijfje, één in de was en één in de kast (ook zo met lakens, dekens, hoeslakens). Oftewel: ook als er gespuugd is (dan zit er dus één in de was en één schone aan het lijfje) heb je er dan nog één schoon in de kast liggen. Je weet nooit of ze nog een keer gaan spugen of een spuitluier-ongelukje hebben.