We zijn ons aan het oriënteren op een andere buggy. We hebben nu een quinny zapp xtra, maar deze is niet met een hand te besturen. Nu wil ik graag een buggy die met een hand redelijk te sturen is, die plat kan en een die ik voor beide kids kan gebruiken. Nu had ik een maclaren techno op het oog, maar daarbij wordt aangegeven dat hij een draagvermogen van 15 kg heeft. Aangezien mijn oudste al 14,5 kg is (en 94 cm), gaat hem dat dus niet worden. Pff, dacht snel even een buggy uit te kiezen, maar lijkt erop dat het iets meer tijd gaat kosten... Graag jullie hulp bij het zoeken naar onze ideale buggy!
ik zou absoluut voor de mac laren gaan! volgens mij hebben alle buggys als richtlijn draagvermogen tot 15 kilo, maar dat is om zich in te dekken. De mac laren is ijzersterk. ik had altijd voor onze oudste de mac laren (mac laren quest geloof ik) en onze jongste (nu niet meer onze jongste) de titanium breeze. De mc laren is met 1 hand te besturen. En ze zit er nog wel eens in. is nu 5 jaar en rond de 20 kilo. Geen probleem. Het zijn gewoon hele stevige wagens die niet scheef gaan door te veel gewicht. Enige nadeel aan de quest die ik heb is dat deze niet plat kan (ik had begrepen dat de nieuwe modellen dat wel kunnen, die van mij stamt al uit 2007) verder vind ik mac laren hele fijne wagens en de wasbare bekleding is ook zo fijn.
Wij hebben de nuna pepp, ook een heerlijke buggy die met een hand te besturen is, makkelijk inklapt, vertelbare duwstang. Ideaal!
Zit je oudste nog in de buggy dan? Wij hebben ook de Pepp, ben er super blij mee. Maar gebruik hem nu eigenlijk al niet meer, dochterlief wil niet meer in de buggy, alleen nog maar zelf lopen.
Deze hebben wij ook. Echt ideaal idd. Deze is overigens tot 18 kilo gegarandeerd maar getest tot een draagkracht van 60 kilo dus hij kan even mee. Heb ook nog even een Koelstra simba gehad maar dat soort paraplu buggy's lopen te recht voor mij waardoor ik met mijn lange benen steeds op de wielen van de buggy schopte. Heel irritant. De wieltjes lopen ook heel soepel doordat ze op nylon kogellagertjes lopen, meeste standaard buggy's hebben gewoon een plastic in plastic insteek.
@ Duchess; onze oudste is nog geen twee jaar, loopt zelf ook wel veel, maar houdt het nog geen uur vol, dus soms is het wel handig om een buggy bij de hand te hebben.
De quinny zapp xtra is verkocht, dus kan nu echt op zoek gaan. Zal dan denk ik toch een nuna pepp gaan worden. Iemand nog tips waar je hem het beste (goedkoopste) kunt kopen?
Wij hebben vandaag bij baby park de cybex onyx gekocht. Op internet is hij duurder dan in de winkel scheeld 40 euro. Hij kan tot 22,5 kg gebruikt worden. En de zonnekap is mooi groot. Ik vond hem zelf fijner dan de nu na pepp. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Hij is alleen bij babypark te koop
Babydump heeft de laagste prijs garantie, dus als je hem daar koopt en bijv elders goedkoper ziet krijg je het verschil terug Hij is overal 199 maar vond hem laatst voor 160 en bij Babydump voor 159 gekregen
Ziet er erg mooi uit, alleen wel erg duur. Vindt de nuna pepp al duur en verder wil/kan ik mijn budget eigenlijk niet oprekken.