Haaaj allemaal Op 30 juni heb ik een miskraam gehad met 7wk. Ik meende 19 a 20 juli mijn ei gevoeld te hebben. Maar goed, net na een miskraam kan de cyclus nog wel eens heel anders lopen.. 2 dagen geleden getest.. omo wit. En nu zie ik dit: Zien jullie het ook? Ik zit op 1 dag voor NOD, maar ik twijfel dus nu over mijn ei, want een aantal dagen na het voelen van mijn ei had ik weer heel veel vruchtbaar slijm. (Sorrie voor de details )
Wanneer had je exact vruchtbaar slijm. Deze test reageert namelijk ook vaak op het lh hormoon en dus je eisprong. Ik duim dat hij gaat oplopen, zodat het van een zwangerschap is!
Ik heb mijn ei gevoeld, of naja het groeien ervan op 19 juli En ik heb vruchtbaar slijm gehad van 20 juli tot 24 juli. Mijn bmm is nu ook hard en getuit, dus dicht. Ik hoop het zo
Ik zie ook een heel licht streepje.hoef ik niet voor te turen.je kunt altijd nog CB met week indicatie doen.de mijne was ook zo licht ik bleek al 4 weken zwanger tezijn.voorzichtig gefeliciteerd.
Dan denk ik dat je zelfs na de 24e pas je ei hebt gehad. De pijn die je voelde is de groeipijn. Van de eisprong zelf voel je bijna nooit wat. Als je ei de 24e/25e pas was dan zou je nu pas op 8-9 dpo zitten
Bedankt voor de reacties. Zo raar en onwerkelijk een maand na een miskraam! Ik ga woensdag een cb digitaal doen. Ik laat jullie weten hoe dit afloopt. Spannend.
Ik zie hem ook! Ik hem ook in juni een miskraam gehad en rond 11 juli mijn ei.. Kijk mijn banner Ik hoop het voor je!!
Dit zou een mooie verklaring zijn voor deze test. Want ik zie ook zeker wel wat zitten. Hopelijk loopt hij mooi op.