1 of 2 tp 's bij ivf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ennovy, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieverds!
    Sorry voor mijn afwezigheid. ...Drukke week gehad met veel hectische dingen. Nu eindelijk weekend!
    Heb niet echt spannend nieuws helaas. Weet officeel nog steeds niks. Heb (nog) inimini tuur streepjes. Ben bang dat ik de pregnyl weer heel lang vast hou...
    Morgen 13 dpo dus ik had nu wel iets duidelijker moeten testen.
    Heb nog ietsje pietsje hoop.....
    Maar ook erge hoofdpijn nu dus zou

Hartje gezien ♡♡♡ Wauw. Heeeel erg gefeliciteerd lieverd! En eentje dus!

Dame...op naar de volgende ronde! ! Met iets meer vertrouwen nu. Je kan zwanger worden!

JM...whoepwhoep! ! Eindelijk doorrrrrrr!! Zo blij voor je lieverd!

Hoe gaat het met jou Dianne? Sterkte lieverd

Ik hou jullie op de hoogte maar reken maar nergens op lieve meiden. ...

Dikke kus

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Nog even spannend dus Yvonne... die laatste wachtdagen zijn vreselijk he! Mijn duimen draaien nog door voor je! Geniet van je weekend!

3. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Wanneer mag je officieel testen Yvonne? Want ik heb 2 dagen daarvoor getest en toen was ie nog wel heel licht hoor... houd moed!!! Ik hoop op twee streepjes voor je!

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    En yvonne nog getest? Hoop zo op goed nieuws!!!

5. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Whoehoeeeee donderdag punctie!! Vandaag zelfs een stuk of 18 follikels te zien...
    Ik ben er wel spaansbenauwd voor aangezien ik 11 follikels aanprikken al als hels ervaarde :( maargoed daar moet ik even doorheen en hopelijk levert dat een mooi kindje op

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Wat goed justme,eindelijk...dat klinkt alsof je goed gebroed hebt ;) Spannend zo punctie! Hopelijk gaat het meevallen en ontstaan er mooie embryootjes uit! Ik duim voir je! Veel succes!!!!

7. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Punctie is achter de rug.... was weer een hel :( ik vond de bevalling veel minder erg!
    22 follikels aangeprikt 🎉 en morgen krijgen we telefoon hoeveel er bevrucht zijn! Daarna word et spannend of er een tp gaat plaatsvinden of niet

Hoe is het verder met iedereen?

8. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oh justme wat goed! En veel! Wel heel rot voor je dat het zo'n pijn deed zeg. ....... kreeg je wel verdoving? Het waren er natuurlijk ook erg veel.
    Ben erg benieuwd naar de bevruchtingen:)

Klinkt positief in ieder geval!

Ik ben erg misselijk steeds een heel moe. Goede tekens lijkt me hè? Nog steeds wel onzeker hoor of alles goed blijft gaan. Volgende week woendag intake bij de verloskundige. En 15 juni de tweede echo. Spannend. ....

Yvonne Hoe is het? En bubblez? En Dame?

Liefs!

9. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Misselijk en moe zijn zeker goede signalen lavender! Al snap ik enorm goed dat je nog steeds wat onzeker blijft. 2 weken duren dan voor je gevoel ook nog erg lang :(
    Vul die op met leuke dingen doen en stiekem kijken naar babyspulletjes ;)

Ik had flink wat medicatie gekregen maar het heeft niet veel geholpen helaas :( had gisteravond al lorazepam en vanmorgen 1 yur voor de punctie 100mg diclofenac. Kreeg ook nog dormicum via een infuus en een soort roesje (werd ik mega dizzy van) maar helaas heb ik het wederom best bewust meegemaakt.
    Ik heb et weer achter de rug en nu weer vooruit kijken :D

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Justme 22 follikels :$ wowie dat zijn er wel echt veel toch?! Ben geen ervaringsdeskundige maar van wat ik hier op het forum lees! Nou als daar geen mooie embryootjes meer tussen zitten...dat moet toch haast wel! Nu maar lekker jezelf verwennen met een kruik op het bankje! Je hebt het gelukkig weer gehad! Spannend afwachten tot morgen :p

Lavenderblush alweer 8 weken! Oh wat moet dat goed voelen...en natuurlijk ook nog onzeker, daar kan ik me alles bij voorstellen! Je symptomen klinken in ieder geval goed! Wat zal het voor jullie nog lang duren tot 15 juni! Hebben jullie het al aan mensen verteld of wachten jullie daar nog mee?

Hier weer aan het spuiten voor een nieuwe ronde, maandag pas 1e fm! Een rustig weekje dus...hopelijk volgende week wat meer actie in de zin van mooie follikels en een inseminatie! Moet eerlijk bekennen dat ik deze ronde erg eng vind...je hoopt zo graag dat het weer raak is, maar die kans is natuurlijk klein! Ben erg bang voor de teleurstelling! Weet ook niet zo goed waarom ik dit zo voel...geloof dat de tweede wachtweek killing gaat zijn :$ maar stap voor stap:eerst eens mooie follikels en dan een inseminatie met goed zaad!

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dames. Je kunt het! !

Justme, punctie is altijd zuur. Maar wel een heel goede score! Wanneer plaatsen ze terug? Met drie of vijf dagen?

Lavender: hier hetzelfde. Ik ga er maar vanuit dat dat goed is haha.

Ik was enorm afwezig. Echt sorry. . Maar ik kon negatieve dingen zo slecht verdragen. Ondertussen gaat het goed. Ik ben wel onwijs misselijk, veel darmkrampen, een zere rug en zere borsten maar verder goed.
    We hebben ondertussen 3 echo's gehad. 1 met 5.4 toen zagen we het hartje al kloppen, hij begon toen net. 1 met 5.6 toen klopte hij al harder en goed. En de laatse afgelopen woensdag. Mini was flink gegroeid en het hartje klopte geweldig goed. Dus ik ben echt gerust gesteld. Ik krijg vanaf nu elke week een echo om zo makkelijker de tijd door te komen.

12. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Wat fijn bubblez dat je elke week echo krijgt, dat stelt toch wat meer gerust. De kwaaltjes zijn ook goed aanwezig dus!
    Normaal plaatsen ze na 3 dagen terug bij ons dus dat zou a.s. zondag zijn.

Dame ook weer druk bezig dus! Oh meis wat hoop ik toch keihard dat de IUI lukt en jullie niet stap verder hoeven! Succes en ik duim voor jullie

Hier vandaag geweldig nieuws gehad!!!!! Van de 22 gepuncteerde follikels zijn er maar liefst 19 bevrucht 😱 dat had ik écht niet verwacht zeg! Het is nu natuurlijkafwachten hoe ze zondag zijn en hoeveel er daadwerkelijk doordelen en invriesbaar zijn.
    Ik moet zondag om 09.00 bloedprikken en 10.00 uur echo om te kijken of er een tp kan plaatsvinden om 13.30 uur.
    Ben er bang voor want mn buik staat alweer aardig bol en op spanning. Heb ook beetje spierpijngevoel in mn buik en dat was de vorige keer ook zo dus ik vermoed dat er pas over 2 maanden een tp plaats vind

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ok even snel....maar justme WHAAAAAAAA 19 bevruchtingen amai! Wat een super score zeg!

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wauw das goed. Maar ook eng. . Snap ik..

Hopelijk kan het gewoon door gaan!!

15. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Tp gaat niet door zondag... vanavond al in het zkh geweest... mn eileiders lekken al vocht en er zat al vocht in mn buik van 4cm doorsnede. Dit is helaas nog maar het begin en het zal ongetwijfeld nog erger gaan worden :( bloedwaardes waren nog wel goed.
    Zondag heb ik nog weer contact met het zkh om aan te geven hoe het gaat

16. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

Feb 15, 2013
    719
    60
    28
    WoW 19 bevruchtingen!!
    Niet zo gek dat je buik vol vocht zit met zoveel eitjes. Zonde van de verse tp! Hoe voel je je erover (naast de buikpijn) dat het zondag niet doorgaat?

17. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Ik had het eigenlijk al wel verwacht omdat ik in 2013 ook overstimulatie had met 11 follikels. Ik had me er dus al op voorbereid.
    Ergens baal ik er natuurlijk van omdat ik nu weer 2 maanden moet wachten voordat ik weer een kans heb :( maar ik weet ook dat het veel ye gevaarlijk is om de tp door te laten gaan dus ik heb er in zekere zin ook vrede mee.
    Ben wel enorm benieuwd hoeveel ze er morgen al in kunnen vriezen

18. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

Feb 15, 2013
    719
    60
    28
    Snap ik!
    Sorry dat ik zomaar inbrak trouwens :D

19. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Hahaha geeft toch niets, gezellig juist ;)

20. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Dame hoe gaat het bij jou met prikken? Wanneer moet je ook alweer heen voor de meting??

Ik heb net Zwolle gebeld om door te geven dat de tp niet kan doorgaan en kreeg gelijk te horen hoeveel ze kunnen invriezen.... ik ben compleet perplex en ben er stil van! 17 stuks waren 8 cellig en 2 iets minder maar goed genoeg. Ze kunnen dus ALLE 19 invriezen!!!!!!!!
    Kreeg net wel telefoon dat ze er 2 zijn "kwijt geraakt" zijn waarschijnlijk aan de pipet blijven plakken dus ze vriezen er uiteindelijk 17 in

Share This Page