1 of 2 tp 's bij ivf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ennovy, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Dat is echt geweldig justme!! Wat veel zeg. ...... en ook nog 8 celligen. Jammer van die verse tp, maar dit is wel fantastisch zeg:)

2. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

Feb 15, 2013
    719
    60
    28
    Wat een aantal, echt geweldig!!
    Dan is 1 poging wel lucratief haha. Wij hadden 2 embryo's maar zal de komende poging niet veel meer worden...hopelijk iig evenveel.

3. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Meisjes!! Sorry!! Veel aan jullie gedacht maar mega druk en beetje minne week...

Definitief niet zwanger! Zwaar ongesteld. Erger als anders, herkent iemand dat? Misschien door de utrogestan?

Eerst het goede nieuws van hier bespreken! Just me was ik van op de hoogte!! Zoooo blij voor jou lieverd!! Eindelijk goed nieuws. MEGA goed nieuws! Stiekem gezond jaloers haha. Maar oh wat gun ik jullie dit! Na al die tegen slagen. Nu hopelijk niet te veel last van de overstimulatie pop.....Wat ben je heerlijk actief hier!

LB, intake bij vk en bijna echo. ...Wauw wat goed! Spannend allemaal! Maar geniet wel he meis!

Dame alweer aan de spuit! Snap dat dubbele gevoel. Je hebt vertouwen maar durft dat bijna niet te hebben omdat de teleurstelling dan weer zo groot kan zijn.
    Het is wat deze molen lieve meiden. ...Mensen die dit niet kennen, zullen dit ook nooit begrijpen. Vandaag sprak ik nog iemand, 2 kindjes, beide eerste maand van proberen verwekt. Zucht.....

Hartje zien kloppen...heerlijk hè bubblez ♡ Zo'n geruststelling. Jij ook wel genieten hoor! Spannend blijft het tot aan het einde. .En daarna haha. Ongerustheid raak je nooit meer kwijt vanaf het moment van de eerste test;)
    Waarom krijg jij iedere week een echo trouwens? Fijn hoor!

Tatum, jij loopt in Dűsseldorf zie ik! Ik hoor daar zoveel goeds over. Zit daar zelf ook aan te denken. ...

Drachten en Zwolle zijn goed hoor, maar toen ik belde over de slechte embryos kreeg ik als boodschap dat dat nou eenmaal zo is en ik het daar mee moet doen. Terwijl je in Duitsland op zoveel andere dingen geprikt wordt. Als bepaalde waardes laag zijn, kunnen ze je daar iets voor geven. Ik heb nadat ik wist dat het mislukt was, gebeld naar Drachten en gezegd dat ik mijn AMH wilde laten prikken. Dat schijnt heel belangrijke waarde te zijn waar ze in Duitsland standaard op prikken. Al zoveel over gelezen. Heb donderdag bloed laten prikken voor amh en nog wat waardes. 16 juni weer naar de gynaecoloog en dan de uitslag. Voel me nu gek genoeg een beetje doelloos. ...je bent nu niet actief bezig, haat aan wachten haha. En kan me ook niet voorstellen dat die 2 waardeloze kneusjes goed ontdooien over 2 maanden dus dat voelt als 2 verloren maanden. Stiekem afgelopen 2 weken ook meerdere keren het idee gehad dat het nooit gaat lukken. Nu nog maar 2 pogingen....Klinkt als zo weinig. Vooral als ze net zo slecht zullen zijn. ..

Nogmaals sorry dat ik er zo lang niet was. ..Beetje teveel van alles!

Dikke kus,
    Yvonne

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    zooo wat een verhalen allemaal weer!

Bubblez wat fijn een kloppend hartje:)

Dame, succes met spuiten en vooruit kijken.

Just me wat goed er zoveel over zijn!!!!! wauw, toppertje.

Voor alle andere dames succes met alles waar jullie mee bezig zijn.

Ik heb besloten dat ik meteen door wil gaan dus nu aan wachten op mijn menstruatie,dan beginnen met de progynova.
    OP naar de de allerlaatste cryo.
    Ik hoor veel over IVF in buitenland, is er ergens een uitgebreide toppic over te vinden? Soms denk ik dat in buitenland wil proberen. Als deze cryo niet blijft plakken dan stap ik in december over naar UMCU verzekering. deze vergoedde een 4 en 5e poging, maar kan ik die in het buitenland doen? en in combinatie met pgd?
    Ik zit voornamelijk met financiële kwestie, we hebben helaas helemaal geen spaarpotje. echt nul komma nul. door omstandigheden raakt het potje altijd leeg. doen ons best maar wil nog niet lukken. Is het dan wel mogelijk om ook in buitenland te doen omdat ik ook lees dat je eerst veel zelf moet betalen?

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Poeh wat veel geschreven weer!

Allereerst Yvonne een dikke digi-knuffel voor jou! Ik kan me voorstellen dat jij je nu niet zo heel happy in het traject voelt! Vol goede moed met ivf begonnen, maar toch wel wat tegenslagen gehad! Ben benieuwd of de bloeduitslag nog iets gaat opleveren! Ik herken overigens de heftige menstruatie niet...bij mij is niet veel anders dan normaal!

Jeetje justme... mag ik er een paar lenen ;) Dat zijn toch wel heel veel mooie kansen in het verschiet! Weet niet hoe groot gezin jullie in gedachten hebben ;) maar hoe heerlijk moet dit voelen...kleine troost dat de verse tp niet doorgaat!

Diddeltje ook weer vooruit! Als het goed voelt er zeker weer voor gaan!

Hier een gekke dag..,vanochtend eerste fm en gewoon al 2!!! Rijpe follikels! Ik kon het maar niet geloven! Voor de zekerheid bloed laten prikken en het zijn toch echt follikels! Nu dus woensdag al inseminatie! Hoe gek kan het lopen!

6. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Yvonne, ik begrijp heel goed dat je soms even wat tijd voor jezelf nodig hebt hoor. Het is ook zo'n heftig traject.... dat deze poging niet al te goede embryo's heeft opgeleverd wil natuurlijk niet zeggen dat de volgende pogingen hetzelfde zijn. Al snap ik je twijfels daarover hoor. Plus dat de 2 cryo's t misschien toch goed doen! Ben benieuwd naar de bloeduitslag. Wat is AMH eigenlijk??

Diddeltje, ik weet zelf niet veel over behandelingen in het buitenland. Alleen n kennis die in Gent behandeld is en inderdaad veel uitgebreider onderzocht is daar. Wie weet is de laatste cryo wel n toppertje:) Een collega van mij had dat ook....

Dame, wat goed dat je nu alweer grote folikels hebt!! En zo snel de inseminatie al:) ik ga weer voor je duimen hoor!

Liefs, Wendy

7. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieve mooie meiden met mooie kloppende hartjes en mooie cryo s ♡
    Hier gisteren eindelijk de uitslag van het bloed. Amh blijkt inderdaad veeel te laag te zijn 0.7 en alles onder de 1 is heel slecht. Daarentegen is fsh weer aan de hoge kant. Die is 9 en hoort tussen 1 en 10 te zijn en hoe dichter bij de 1 hoe beter. Amh heeft de maken met de eitjes voorraad en veel met de kwaliteit. Ik heb mijn bloeduitslagen opgevraagd en ga kijken wat er mogelijk is. Wat rond bellen met oa Dűsseldorf.
    Vind het gewoon niet best dat je zelf voor dokter moet spelen. Als ik niet aangedrongen had, was ik hier nooit op geprikt. En nu weet ik na 3 jaar EINDELIJK wat er is en kan ik er wat aan gaan doen. Ben gewoon opgelucht....

Hoe gaat het met de kwaaltjes hier? En hoe veel weken zijn jullie nu?

Dikke kus,
    Yvonne

8. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey Yvonne,

Kom nu net de rest van je verhaal tegen, je had tijdje mee geschreven in ander topic waar ik ook zat, en vroeg me al af hoe t met je ging.

Heb even terug gelezen, leek zo goed en dan toch zo'n dikke teleurstelling, Meis Dikke knuffel !

Wat goed van je dat je bij de dokter hebt doorgevraagd omdat te laten prikken. Eigenlijk ook van het gekke idd dat je daar zelf achteraan moet. Wat zei je eigen gyneacoloog van die bloeduitslagen? Gaan ze er wat mee doen?
    Ben wel nieuwsgierig !

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jeetje Yvonne. Dat is schrikken..

Hopelijk kunnen ze je in de helpen, die zijn al veel verder dan wij!

Heel veel succes! !

Share This Page