1 of 2 tp 's bij ivf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ennovy, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Goed blijven drinken hoor! En ook je goed wegen!

Hier gaat het goed. Voel me weer hetzelfde als in december. . Steken in mn poes en naar mn bips en liezen, flinke memmen met dikke aders.. misselijk.. dof gevoel in mn poes.. bbrr..

ik duim gewoon heel hard.. nog 9 dagen :)

2. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Dame, ik hoop dat je eitjes nog even een groei boost doormaken:) inderdaad niet fijn dat ze op zondag dicht zijn. ....

Yvonne, fijn dat je niet zo'n last hebt van de hormonen. Die bolle buik herken ik. Ik ben dan altijd bang dat mensen vragen of ik zwanger ben. Ik ben ik nog eens leerkracht bij de kleuters dus zie heel veel zwangere vrouwen en kleine baby's. Soms best frustrerend. ...

Maar. ....Ik kon me gisteren dus niet meer inhouden met testen. ....
    En ik had twee roze streepjes!!:) Ik kon het echt bijna niet geloven.... Ik wist gewoon zeker dat het negatief was. Bizar hè?

Morgen nog even een extra test doen voor de zekerheid.

Liefs Wendy

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oooh lavenderblush wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Wat zal dat onwerkelijk zijn om twee streepjes op de test te zien staan! Oeh en spannend zullen ze allebei zijn blijven plakken?!

Yvonne hoe is jouw meting gegaan vandaag?

Ik vanochtend ook weer meting gehad en wederom surpise, surpise...maar eentje doorgegroeid naar 17,5! Het is toch niet te geloven! Links zat de cyste nog mooi rustig, maar ook iets van 18mm! Ze kon me niet zeggen wat, maar sloot een follikel niet uit! Lijkt me echt stug, die zou dan wel een mega super groeispurt hebben gemaakt. Dus ik houd het maar weer bij 1! Tja het is beter dan niets he!

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wendy ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Ik had al zo 'n goed gevoel bij jou! Wat ontzettend gaaf lieverd! Heel heel erg gefeliciteerd! ! Nu nog afwachten of het er twee of toch 1 is! Dit was toch je eerste poging? Wauw wat goed! Ben zo blij! Nou bubblez nog! En Daarna wij dame haha.

Meting was goed. Het waren er 6.had stiekem op meer gehoopt maar hij was heel tevreden. Gaat om de kwaliteit zei hij. Ze waren rond de 9 en 1 was al rond de 11. Enige wat niet moet gebeuren is dat die van 11 gaat groeien en de rest gaat slinken. ..
    Dinsdag weer een meting. Tot die tijd door spuiten.

Ben benieuwd dame! Of het er nou 1 of 2 zijn. Is wel heel snel gegaan anders die cyste.

Hou ons op de hoogte!!

Liefs,
    Yvonne

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gefeliciteerd wendy!!

Dame82. Hoe groot was die cyste eerst dan? Trekt dat vanzelf weg? Ik heb er geen ervaring mee dus ik weet niet hoe dat zit.. sorry als het een maffe vraag is haha.

yvonne. Heb je ook een voorgevoel bij mij haha :) ik moet nog een week. Heb ze nu net een week in mn buik. Ik voel zoals altijd vanalles. En voel me net weer zoals in december. Hopelijk gaat de komende week mooi vlot want ik ben het wachten al zat haha.

En 6 is niet veel maar ook niet heel erg weinig. Vaak trekken die kleintjes wel bij. Ij duim voor dinsdag!

6. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Aah thanks yvonne en Dame!! Lief dat jullie zo meeleven!!! Was inderdaad de eerste poging. Ik vind het nog wel super spannend hoor. Morgen nog een extra test doen. ....gewoon voor de zekerheid. ...:)

Wat goed dat je 6 folikels hebt! Bij mij zagen ze er maar 5. Uiteindelijk vonden ze er toch 6. Maar je hebt maar één (of 2)goede nodig! En ze zullen toch vast wel gelijkmatig doorgroeien? Het verschil tussen 9 en 11 mm is niet zo groot.....Als je dinsdag de volgende meting hebt kan het dus zomaar zijn dat je volgende week ook de punctie hebt! Dan gaat het heel snel:)
    Houd je ons op de hoogte?

En Dame, wanneer moet jij weer voor de echo? Ook al bijna denk ik?

Bubblez, hoe voel jij je nu?

Liefs!

7. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oh hihihi Bubblez je reageerde al tegelijk met mij:)
    Spannend hè??

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    He dames,

Yvonne het is niet de cyste die gegroeid is, die zat er ook nog braaf! Maar er zat nu dus nog iets niet defineerbaars dus! Kan vocht, kan follikel, ze wist het niet! Maar als ikzelf redeneer: woensdag zat er links de cyste en mini follikel, zo klein dat ze die niet eens ging meten! Die kan onmogelijk in twee dagen tijd tot 18mm zijn gegroeid! Dat zou een supermegagiga-spurt zijn haha! Dus die optie valt voor mij gewoon af! Maar wat dan wel? Geen idee dus...het kan in ieder geval geen kwaad en het beste geval blijkt het toch een topper van een follikel te zijn die gewoon graag bevrucht wil worden ;)
    En jij al 6 eitjes! Oeh dit lijkt me ook zo spannend, wat gaan ze doen?! Kan het ook nog zijn dat er veel bij gaan groeien? Volgens mij kan het nog alle kanten op he als ze dit formaat hebben! Nou ben benieuwd naar volgende week!

Bubblez maffe vragen bestaan niet :) ik ben ook geen expert hoor maar heb nu al een aantal rondes links een kleine cyste (als ik de assistentes geloven mag) Die kan er tijdje blijven zitten, maar ook weer verdwijnen! Enige waar ze goed opletten is dat hij niet gaat groeien door de hormonen, dat is niet goed! Maar de mijne houdt zich goed rustig gelukkig!

Wendy ik had vandaag een derde meting en morgen mijn laatste inseminatie! Duimen op goed zaad, dat wil namelijk nog wel eens wisselen, en op een gulzig eitje ;)
    Blijf jij maar lekker streepjes plassen, geloof dat ik mocht het ooit zo ver zijn een hele week ga doen ;) kom je wel even showen?! Zolang ik ze zelf niet plas moet ik maar teren op die van een ander! Geniet er in ieder geval van meis!

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gelukkig dame. Maar zoiets ontstaat dus gewoon zo poef.. en verdwijnt vaak ook zo weer? Kan geen kwaad als je dan zwanger wordt?

Lavenderblush. Ja super spannend. Mijn man die is ook best gespannen haha. Die wil er heel graag twee haha.
    Hoe voel je je?

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Haha dame dat inderdaad! Teren op de streepjes van een ander! Dat trekt ons er door. Vooral zulke positieve verhalen van mama s die ook in de molen zitten. Wauw moet de hele tijd aan de streepjes van Wendy denken. ..En wie weet over een paar weken 2 hartjes! Het zou zo maar kunnen. Dat stukje lijkt mij dus best spannend als je 2 laat terug plaatsen. Dat je tot de eerste echo gaat denken: zou er 1 of toch 2 hartjes te zien zijn? Had je al duidelijke streep? Ik had serieus deze hele week al getest haha. Om te kijken of er iets komt en of het oploopt. Nu van iui nooit zwanger geweest hè Wendy? Ook geen miskraam of zo? Dat stukje bevruchting wat nu buiten het lichaam gebeurt, is toch wel een fijn idee hè. Je weet dan tenminste zeker dat dat deel gebeurd is.

Cystes komen en gaan. Ik had er 1 tussen iui 5 en 6. Soort holte met vocht die zo weer verdwijnt. Vocht wordt gewoon weer door het lichaam opgenomen. Waarschijnlijk had ik hem door het stimuleren van de hormonen. Vandaar doen ze ook een uitgangsecho. De mijne was toen te groot om te gaan spuiten. Hij kan dan door de hormonen nog veel groter worden. Ik moest toen een pauze van een maand. Maand er op bij de uitgangsecho: weg cyste!

Ik vind zelf dat verschil ook niet extreem van 9 en 11....Hopelijk groeien ze allemaal lekker door. Kunnen volgens mij nog wel bij komen. Vriendin van mij had dat namelijk wel. Zelfs door pregnyl nog groeispurt van een paar die mee konden doen met de punctie. Als er 6 blijven, ben ik allang blij. Als er dinsdag maar niet minder zijn. ...
    Hoeveel hadden jullie ook alweer Wendy en bubblez? Ik ben een zeef momenteel. ...
    Oh ja Wendy 6! En hoeveel bevruchtingen?

Ja ook bij jou goed gevoel. Vooral door wat je zelf al vertelde. Klinkt allemaal zoveel beter dan de voorgaande keren! Dit stukje geduld is slopend hè! Vond ik na de iui al. Eerste deel van de cyclus leef je van echo naar echo. Na de inseminatie het lange lange wachten. ...Bij ivf lijkt me dit nog veel spannender!

Maar dame het komt dus allemaal goed! Op zaterdag! Man in de buurt en lab open! En laatste dus mocht het niet lukken met dat super zaad en het gulzige eitje, dan kan jij ook door!

Merel was vanochtend voor het eerst mee naar Drachten want we gingen daarna gelijk door naar de kinderboerderij. Ik heb daar in een kamertje even rustig gespoten ( ze laten je de dag van de echo alleen de decapeptyl spuiten en de hormonen mee nemen en zo nodig na de echo spuiten ) Kom ik uit dat kamertje, roept ze daar door de wachtkamer: mama ik heb net een mooie tekening gemaakt voor je eitjes! Dan groeien ze vast goed! Iedereen moest zo lachen haha.

Dame spuit jij geen pregnyl dan? Of heb je morgen laat de inseminatie? Ik spoot altijd zeg maar om 20:00 en had dan niet de dag erop maar pas de dag daarop de inseminatie. Bedenk ik me nu opeens. ....

Liefs,
    Yvonne

11. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ha meiden, ik zal jullie morgen berichten over de uitslag van de test. ....pff toch wel spannend haha. En als het lukt voeg ik ook even n foto erbij! Ben ook heel benieuwd of het er één of twee zijn! ! Ik hoop en duim heel erg voor jullie dat dit heel binnenkort ook meemaken!!!!!

Ik ben van de 6 iui pogingen nooit zwanger geraakt en had er dus op een gegeven moment ook echt geen vertrouwen meer in. Hoewel en collega en een vriendin er wel Door zwanger zijn geraakt. Maar bij hun man was het zaad slecht. En bij ons is het onverklaarbaar. ...... In 2013 ben ik spontaan zwanger geraakt maar het hartje klopte niet helaas:( Dus eindigde dit in n miskraam. Daarna niet meer zwanger geraakt. ..... Tot nu dus! Hoop ik; )

Yvonne, van de 6 eitjes waren er 5 bevrucht ....alleen dus geen geschikt voor de vriezer helaas. Wat lief van je dochter zeg, van die tekening ...!!

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Jemig hoe is het mogelijk dat je al die tijd na de miskraam nooit weer zwanger bent geweest. ..Dan weet je immers dat je lijf het wel kan! Dat had ik dus dit keer ook omdat Merel er immers ook is! Ik wist nu dat ik het kon haha. En oktober 2014 ook een positieve test maar ook een vroege miskraam. Daarna dacht ik: nu ben ik zo weer zwanger! Maar helaas.......Raar hè als alles verder goed is. En mijn goede gevoel over de iui was na de vierde ook weg. Terwijl ik ook mensen ken die bij de laatste toch nog zwanger raken!

Jaaaaaaaa streepjes showen morgen ♡♡♡

Liefs,
    Yvonne

13. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of jullie de foto kunnen zien. ...Want ben niet zo goed in die dingen hihihi.

Maar weer twee streepjes getest hoor!!! Heel blij:)
    Alleen is het streepje nog niet donkerder geworden dan donderdag. Kan ik me daar weer druk om gaan maken. Misschien stijgt het hcg langzaam bij mij? Wat denken jullie?
    Ik wel er eigenlijk gewoon stiekem van gaan genieten!

Inderdaad yvonne, is heel raar dat we daarna niet meer zwanger zijn geraakt terwijl je lichaam het wel kan. Complex allemaal.

Attached Files:

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Woehoe Wendy wat een prachtige test :) Meid wat heerlijk! Volgens mij is dit een prima streepje! Kan me voorstellen dat je onzeker wordt,maar probeer te vertrouwen op je lijf! Anders over twee dagen nog eens testen of gewoon niet meer! Nogmaals gefeliciteerd!

Net mijn laatste iui met 10miljoen zwemmers gehad :) Duimen maar, hopelijk save the best for last!

15. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Wat goed dame!! Ik ga voor je duimen hoor:)

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hcg verdubbeld om de dag.

Plus, een streep is een streep. Sommige vrouwen hebben nooit zo'n donkere.

Niet stressen, je bent harstikke zwanger! Gefeliciteerd! !

17. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Wendy jij bent mega zwanger! ! Hartstikke duidelijke test! En wat bubblez zegt inderdaad: zo snel loopt dat niet op hoor. En een streep is een streep! Gewoon genieten lieverd! Het is gewoon gelukt! Zowel het zwanger worden als het plaatsen van de foto :D Ben dubbel trots op je!

Dame goede score man! Voelt dan toch weer goed om de buit weer binnen te hebben hè. Nu broeden als een gek! Wil wel met deze warmte haha.

Kus,
    Yvonne

18. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!!
    Ik ga heel hard voor jullie duimen. ....

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hoe gaat het meiden?

Ik moet nog 4 nachten.. ben zo vreselijk nerveus..

20. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oh Bubblez ik weet precies wat je bedoelt! Hoe voel je je? Ik hoop zo voor je dat het ook raak is!!!!

Share This Page