1 of 2 tp 's bij ivf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ennovy, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had vanmorgen een druppeltje roze bij het afvegen. . Dikke paniek hier..

ik heb zoveel klachten en ik voel me weer hetzelfde als in december.. ik snap t niet..
    - hele zere rug
    - kotsmisselijk
    - dikke zware borsten
    - opgezette melkklieren
    - blauwe aders
    - wankel bekken
    - steken naar mn liezen..

duimen dat het niks is.. t kan dr allemaal bij horen zeggen ze..

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oeh spannend bubblez! Maar het wil allemaal nog niets zeggen, al begrijp ik helemaal dat je in paniek schiet! Het zou heel goed een innesteling kunnen zijn! Je symptomen klinken in ieder geval goed! Helaas zit er niets anders op dan vreselijk te moeten afwachten! Probeer vertrouwen te houden in je lijf! Mijn duimen draaien in ieder geval voor je!

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Bubbles hoe is het daar?!

4. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ja bubblez, ik vroeg het me ook al af. Heb je al mogen testen? Ik duim voor je hoor!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ga zaterdag pas testen.

Maandag bleef het bij die ene veeg.
    Gisteren raakte ik smiddags m'n bm met het inbrengen van de bollen, savonds had ik weer een roze veeg. Dus ik denk dat ik beide keren m'n bm heb geraakt.
    Net had ik een heel klein oud stukje toen ik de utro inbracht, miss 2 mom lang oud bloed. Dus dat zal wel van gisteren zijn.

Arts wel gemaild. Zij gaf aan dat het kan komen door de utro zelf. Of door het inbrengen. Of zelfs nog door een innesteling. En ze snapte m'n paniek maar ik moest nog even kalm blijven. Dus nog 3 nachten.. Thumbs up!!

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oeh meis hoe spannend en wat knap dat je zaterdag pas gaat testen! Hoe is het verder met de symptomen? Mijn duimen draaien overuren hier..ik gun het je echt van harte!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Alles is nog hetzelfde. Al heb ik d'r wel een ader bij op m'n linker borst hahaha.

Het word echt spannend nu.. Wil zo graag dat het lukt..

8. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ik spring even in om Bubblez succes toe te wensen met de laatste daagjes wachten... Toi toi toi meis!!!

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah lief!

Jij ook veel geluk met de wachtweken.. spannend weer he!

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Bubblez! ! Wat spannend! Nog helemaal niet getest? Wat zijn jullie sterk! Hoeveel dagen nu na de tp ben je nu? En dame....hoe gaat het bij jou! ? Al een voorgevoel? En wanneer ga jij testen?
    Wendy wanneer heb je echo? Ben toch zo allemachtig nieuwsgierig of het er 1 is of toch 2! En heb je ook kwaaltjes?

Hier een week vol emoties...Echo van vrijdag had ik verteld hè? 6 eitjes waarvan 1 op kop lag. Heel goed gevoel al had ik stiekem meer gehoopt. Dinsdag met goede moed weer heen. Andere gynaecoloog en die vertelde wat ik al zag op het beeld. Die ene was enorm gegroeid, de rest amper. Ze zei dat ik hoop moest houden maar ook dat ze hoopte dat er misschien nog 2 mee zouden groeien omdat 3 minimaal is voor ivf. Ik echt beetje in zak en as....Hoop opgegeven en al gefocust op misschien iui. Met 3 vind ik ivf ook groot risico hoor. Je hebt maar 3 pogingen immers.
    Vanochtend weer heen. Ik zei ook tegen mijn vaste gynaecoloog toen hij enthousiast zei dat we even gingen kijken: heb weinig hoop hoor! Hij zei gelijk : waarom? ? Baarmoederslijmvlies bleek perfect en toen de eierstokken. ...5 grote eitjes! ! Ik wist niet wat ik zag! Morgenavond al pregnyl en maandag 8 uur in Zwolle zijn voor de punctie....whaaaaaaa!

Meiden. ..broeden hè!

Kus,
    Yvonne

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh wayw Yvonne!! Heel veel succes! !

Ik voel me goed... nog niet getest.. voel me geweldig haha. Morgen is het twee weken na terugplaatsing. Officieel zaterdag testen maar we wachten echt nog even. Even extra zekerheid.

Even een rustig weekend nog haha

12. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Spannend Bubblez..... 2 Weken na terugplaatsing al! Knap dat je het testen zo lang kan uitstellen!

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nog steeds alles goed..

Maandag en dinsdag een roze veeg gehad.. maandag weet ik niet zeker maar dinsdag raakte ik mn bm met het inbrengen van die bollen. Dus daardoor denk ik bloed.
    Woensdag donderdag en vandaag niks..

wel die steken in mn liezen.
    Last vab mn banden en bekken
    last van mn rug
    onwijs zere tetten
    misselijk.. ooh zo erg..
    dikke blauwe aders..
    en een bolle buik. ..

t gaat echt goed.. dus nu duimen..

14. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oh Bubblez....Ik hoop het zo voor je!!!

Yvonne, wat goed joh toch 5 eitjes! Maandag de punctie hè? Oooooooh spannend:)

Dame, hoe is het met jou?

Hier is ondanks de positieve testen (ik heb inmiddels al 4 keer getest. ...Erg hè) heel veel onzekerheid. Ik had net na de testen veel symptomen.... zere borsten, opgeblazen buik. Maar die gevoelige borsten worden steeds minder. Dus ben heel bang voor weer een miskraam! Kan je er nog niet van genieten hè. Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang voor bloed. .....
    Hopelijk heb ik het mis. Dan mogen we 3 juni voor de echo!

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh meis ik herken je gevoel.. dood eng..

kun je niet vragen om hcg te prikken? Dan kun jr zien hoe goed het gaat :)

16. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

Jan 19, 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ik wist helemaal niet dat dat kon Bubblez! Ik had wel gebeld met het ziekenhuis over mijn zorg, maar ze zeiden alleen dat ik echt af moest wachten en dat de symptomen alle kanten uit konden. Dus ik ben nog niet veel wijzer. Anders bel ik ze volgende week gewoon nog eens. .....

Fingers crossed voor ons allemaal:)

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Woehoe Yvonne! Yes al het spuiten niet voor niets geweest! En ook ontzettend spannend...je eerste punctie! Zie je er tegenop? Ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren!

Bubblez meid wat ontzettend knap dat je nog niet gaat testen! Je hebt zo te horen veel symptomen, dat klinkt goed! Hopelijk gaat een test je gevoel snel bevestigen!

Oh Wendy, hoewel ik nog nooit zwanger ben geweest, kan ik me zo voor stellen hoe ontzettend spannend die eerste weken moeten zijn! De tip van Bubblez kan je inzicht gaan geven, van de andere kant heb je er nog steeds geen controle over! Probeer op je lijf te vertrouwen! Deze mini (of mini's) gaan ervoor!!!!

Hier alles nog rustig! De spanning zal dit weekend wel gaan toenemen! Ik heb altijd het idee dat ik zo rond 7dpo iets moet gaan voelen! Helaas voel ik iedere maand weer niets! En ook hierbij geldt het wil niets zeggen wel of niet iets voelen, maar toch leg ik dit mezelf op! Merk wel, omdat het de laatste IUI is, ik toch wat zenuwachtiger ben! Er hangt natuurlijk ook wel iets vanaf:eek:f zwanger zijn wat we al 2 jaar hopen of het vervelende ivf-traject in moeten! Maar ja het is zo of het is niet zo, ik kan er niets meer aan veranderen!

18. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Hihi dame, moet zo gniffelen om je laatste stukje 😄 Inderdaad superspannend, al je zinnen hebben daar een uitroepteken 😂😄👍 Zet 'm op hè, toitoitoi!!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    :D Ja die uitroeptekens zijn een gewoonte geworden. (<-punt ;) ) Toevallig las ik een tijdje terug een stukje ergens over het misbruik van het uitroepteken... oeps ik ben er een van ;)
    Ik zie dat je ook 21 mei mag testen, een medegenoot dus! Gezellig! Even ter info: voel jij als iets?

20. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    &#128516;

Tja... volgens mijn gyn zou het embryootje gisteren/vandaag morgen uit zijn eicelvliesje barsten en gaan nestelen... Maar ik heb gisteren en vandaag niet veel bijzonders gevoeld vandaag geloof ik. Tenminste, ik had meer afscheiding dan de dagen ervoor en vanmiddag knallende koppijn, maar of ik het 1 niet altijd in deze tijd van de maand heb en of het ander niet gewoon toeval is?? Geen idee :D

En jij?

Share This Page