1 of 2 tp 's bij ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ennovy, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nope Mlady ik voel helemaal niets! Moet bekennen dat ik ook niet veel vertrouwen meer in IUI heb, maar natuurlijk wel de hoop dat het net voor ivf toch nog raak is! We zullen zien of ik de komende dagen iets ga voelen...vandaag 7dpo, nog vroeg natuurlijk, maar ergens in mijn systeem vind ik dat er vanaf nu symptomen waarneembaar moeten zijn ;) Hoezo het jezelf moeilijk maken ;)

2. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Ik was even meelezen Bubbelz en hoop zo voor je dat gelukt is!
    weet precies hoe je voelt, ik heb afgelopen maandag getest en netjes gewacht tot aan de dag. Toen stond er zwanger!!!! wist niet wat mij overkwam. beetje bloed is mogelijk dit had ik vrijdag en meteen in paniek en tranen, gebeld naar ziekenhuis en dit kan komen doordat je misschien bloedvaatje heb geraakt of met hoesten/niezen/ te hard persen bij ontlasting. je baarmoederwand (geloof ik) is nog erg dun en dan kan er iets knappen. niets anders op dan afwachten werd er tegen mij gezegd.

Bijgevoegde bestanden:

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gefeliciteerd diddeltje!

Oh lieve meisjes.. ik moet iets bekennen... ik ben vet hard zwanger en we weten het al sinds maandag :)

maar, door dat veegje roze maandag en dinsdag was ik helemaal van het padje ad. Maar beide dagen positief getest. Woensdag weer en mocht ik ook bloed prikken, hcg 221. Donderdag weer positief en vrijdag echt een knaller. Mocht gisteren weer bloed prikken en toen was mn hcg 524!!! Dus echt onwijs goed! !

Ik durfde het niet te zeggen omdat we eerst onwijs bang waren. Maar nu lijkt het goed te gaan in mijn buik. Dus vertel ik het gelijk hier. Hopelijk vinden jullie het nirt erg dat ik eerst niks zei.

We moeten nog tot 1 juni wachten op de echo. Gelukkig gaan we voor die tijd nog een weekje op vakantie :)

Houdt hoop lieve meiden!!

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

super!!! gefeliciteerd! ik snap volledig hoe je voelt.
    Het is nog zo pril, elke dag denk ik ook nog het is echt waar.
    toen ik maandag 9/5 de test deed liep ik eerst verbaasd door huis, elke keer kijken en ja het staat er echt. hier ook nog 3 testen gedaan afgelopen week en elke keer positief. 9 juni heb echo.
    heel veel succes Bubblez!!

voor alle anderen houd hoop het is mogelijk. Ik dacht dit word het niet meer. was al aan nadenken over andere mogelijkheden. zag gewoon niet positief. Dit ook omdat ik nog steeds niets geen klachten heb, totaal helemaal niets. dan ga ik weer twijfelen, maar het hoeft niets te zeggen.

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gefeliciteerd dames!! Op hoeveel dpo hadden jullie je eerste positieve test, als ik vragen mag?

6. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

lastig te zeggen, ik ben niet zo thuis met al die termen.
    Ik heb ook niet echt regelmatige cyclus, voorgaande keren werd ging ik na 38, 34, 29 en 31 menstrueren. Maar mocht testen 13 dagen na tp. toen zat ik op cyclus dag 32. dat was afgelopen maandag (9/5)
    weet niet of je dit bedoeld?

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oooooh whaaaaaaaaa wat goed Bubblez! Ik moest even met mijn ogen knipperen...staat het er nu echt...omdat ik serieus dacht dat je niet zou gaan testen! Meis gefeliciteerd!!!!! Wat onwijs goed! Boh en ook voor jou spannend: 1 mini of 2 mini's :)
    Nou probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Ook jullie mini of mini's gaan ervoor!

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bedankt meiden! !

Eeehh.. ik zat op 13 dagen na punctie toen ik testte. De vorige keer 14 dagen na punctie. Punctie telt als je eisprong.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    *breekt even in*

Bubblez wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd! Ik begrijp jouw onzekerheid wel hoor. Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan :)

Diddeltje ook hier gefeliciteerd! En wat een mooi plaatje zo met die test :)

Andere dames: heel veel succes met jullie traject!

10. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oooooooh Bubblez.... Gefeliciteerd!!! Zitten we gewoon in exact dezelfde fase nu:) En jij hebt 1 juni de echo en ik 3 juni. .... Dit moet gewoon goed komen. ... mijn symptomen wisselen echt per dag. Net als ik denk. ...help ik voel niks meer, dan komt het weer terug. Vannacht was ik echt kotsmisselijk en hele zere boobs.... mijn man zei: ja. ...dat wilde je toch? ! Hihihi

Diddeltje ook super gefeliciteerd natuurlijk! Na zoveel pogingen lees ik. Geweldig toch?

Nu de rest nog:)

Even n vraagje: moesten jullie stoppen met de utro? Ik wel terwijl ik er wisselde verhalen over lees.....

Yvonne, hoe is het?

Liefs!

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dankje adrianna!!

Lavenderblush bedankt! En officieel zou ik vanaf vandaag afbouwen met de utro.Maar omdat ik van de vvorige pogingen nog 14 dagen over had, maak ik die nu eerst op. Dus ik heb twee weken extra. Alleen het is dus wel gebruikelijk om gelijk af te gaan bouwen.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bubblez: gefeliciteerd!! Heel mooi nieuws! Hopelijk een plakker! :)

13. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ja, ik vond het ook al raar dat ik opeens moest stoppen met de utro. Maar ik had het nog extra nagevraagd bij het ziekenhuis. Ze was heel stellig dat doorgaan geen zin had. Nu had ik nog utro over een heb ik toch nog heel eigenwijs n week door gebruikt hihihihihihi. Nu langzaam afgebouwd. Ga er maar vanuit dat dat oké is. ...
    Wel typisch dat het overal weer anders is!

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja elk ziekenhuis is anders.

Maar ik ga er vanuit dat ik nu zelf voldoende progesteron aanmaak. Anders laten ze je niet stoppen.

ik gebruik die extra bolletjes nog wel op, baadt het niet dan schaadt het niet :)

15. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

ik ben superblij! inderdaad laatste ivf behandeling, en nu nog 1 cryo in de vriezer. ondertussen 7 tp's gehad. maar zooo blij!! we lopen bijna gelijk op! en Bubblez ook. wat leuk. ik heb tot nu toe nog nergens wat last van. Moet nog wel tot 12e week utro gebruiken en progynova maar dit omdat het nu vanuit kunstmatige cyclus werd gestuurd.

16. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:$
    Kom ik een paar dagen niet, en wat tref ik hier aan, bergen met positief nieuws. Jezus wat word ik hier blij van ♡♡♡

Lieve Bubblez, jij kleine boef! !!! Gefeliciteerd lieverd! !! Zo allemachtig blij! En na al deze tijd nu positief testen. ...wauw wauw!! Het wachten is het echt waard geweest!

En Diddeltje ook!! Wat een babyboom hier! Jij ook mega gefeliciteerd met dit prachtige nieuws. Ook na al die jaren en het lange traject. Wat zijn jullie sterke vrouwen ♡
    Zie ook die tijdlijnen van jullie 3 zo onder elkaar. 3 kleine koffieboontjes! En wie weet blijken dat er 6 te zijn haha. Heb jij 1 of 2 laten terug plaatsen Diddeltje?

En Dame gaat ook al mooi richting test dag. Snap dat er op of er onder gevoel zo goed. Alleen keek ik alleen maar uit naar de ivf. Eindelijk dat stukje bevruchting wat nu zichbaar gaat worden.

Hier vanochtend de punctie gehad. 8 uur al in Zwolle zijn dus wekker ging half 7 ;)
    Punctie viel me zoooo mee! Vond de hsg veel pijnlijker. Super lief team ook daar. Roesje vond ik wel heel raar gevoel. Alle 5 follikels leeg gezogen, Mark daarvoor al het potje " vol" gekwakt. Dus toen op uitslaapkamer wachten op de uitslag. ...jezus wat spannend! ! Verlossende antwoord: 5 eitjes!!! En 8 miljoen goed bewegende zaadjes. Pfff opluchting! Nu gaan ze er mee aan de slag en krijg ik morgenvroeg telefoon over het aantal bevruchtingen. ...Zenuwslopend! !

Adriana wat lief dat je komt inbreken. Zie dat jij ook zwanger bent na een heel traject. Gefeliciteerd :D

Dikke kus,
    Yvonne

17. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    he Ennovy,

Jaa het blijft onwerkelijk! mooi om inderdaad al die banners onder elkaar te zien. Ik heb 1 cryo terug laten plaatsen.
    nu nog 1 cryo in de vriezer en hopelijk blijft die daar nog lekker lang zitten :)

fijn dat de punctie goed is verlopen!! nu lekker lief zijn voor jezelf. en je laten verwennen door je partner. kruikje,filmpje op de bank.
    hoop op mooi bevrucht resultaat!

18. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oh yvonne, wat fijn dat de punctie meeviel! Ik had echt precies hetzelfde. Dat eileider onderzoek was hel.... alleen wat napijn van de punctie. Spannend hoeveel bevruchtingen er zijn hè? Gelukkig dat je het morgen al hoort dan.

Bij mij zijn de symptomen zoooo wisselend dat ik er gek van word. De ene dag pijnlijke borsten, bij vlagen misselijk en gespannen buik. ...De andere word ik wakker en heb nergens last van. Zo vaag. .. Hoop maar dat het goed is. Soms weet ik gewoon zeker dat het mis gaat. Pff..... en dan moet ik nog 3 weken wachten! Ik vind het wel lang hoor. In totaal dus 4 weken wachten na de test datum. In theorie weet ik wel dat het nog niks zegt. ...Maar ik word er vreselijk onzeker van.

Hoe is het met de symptomen van de andere zwangere?

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ennovy wat fijn dat de punctie mee viel! En idd super lieve mensen. Welke mensen had je?

Ik heb best wel veel last van steken. En trekken. In mn onderbuik. Trekken in de zijkanten omhoog. En net onder mn navel van links naar rechts. En een heel akelig gevoel over mn schaambeen... soms ook als ik beweeg ineens een felle steek. Heel bizar.
    En zo onwijs last van mn rug.. wauw.. ene uur niks eb soms en 15 minuten vreselijk..
    onwijs dikke memmem.. en die aders joh.. hemeltje.. lijkt wel een route map..
    en met vlagen kotsmisselijk. .

Maarja. Als ik maar zwanger blijf. Vind ik het goed haha

20. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    Hee dames,

hmmm ik heb dus helemaal niets, nada nergens wat last van.
    soms denk ik hmm mijn borsten lijken wat gevoeliger/pijnlijker maar eigenlijk dan ook weer niet.
    merk en voel mij totaal niets anders en toch hebben ondertussen al 4 zwangerschapstesten positief aangegeven. afwachten tot 1e echo maar op 9 juni. maar ondertussen hoop ik dat alles goed blijft gaan!!

duim ook voor jullie meiden!

Deel Deze Pagina