1 of 2 tp 's bij ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ennovy, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Nou. .... zo zie je maar. ....wat n verschil. Gewoon afwachten maar inderdaad. Ik probeer van alles om afleiding te zoeken. Vanmiddag de wei uitgemest. Maar na één strook al helemaal uitgeteld hahaha:) morgen maar weer verder.

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh Yvonne had je gisteren punctie, ik dacht vandaag! Ik had je nog succes willen wensen! Maar wat fijn dat het goed gegaan is... en 5 eicellen jeej! Nu hopen op mooie bevruchtingen! Hoe laat zou je iets horen! En vindt binnenkort dan ook een verse tp plaats? Weer een stapje verder, wat moet dat goed voelen!

Ja en laten we hopen dat dit vruchtbare topic een voorspeller voor ons is ;)
    Hier wel wat spanning, maar nog houdbaar ;) Voel wederom niets en dat stemt me iets minder blij! 9 dpo alweer en wil zo graag een teken (symptoom) voelen! Diddeltje ik houd me vast aan jou, jij bent gewoon zwanger en voelt niets!

Fijne dag allemaakl dames!!!!

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

ja het kan echt Dame82,, hoe raar het het ook is. vrijdag nog test gedaan en deze was ook weer positief en zit nu op dag 39 van mijn cyclus. dus ga nu toch echt langzaam denken het is echt zo:D
    houd hoop alles kan!

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Vierrrrrrrrrrrrrrrr!!
    Super score zei ze meteen. 4 van de 5 bevrucht! Zooooo blij!
    Woensdag om 14:15 krijg ik er 2 terug ♡♡
    Mega opluchting!

Ik had bij Merel ook amper symptomen. Voelde me 9 maanden heerlijk en goed.

Wat een resultaat hier man! Het gelukstopic! !

Liefs,
    Yvonne

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Yvonne wat goed! Oh ben echt blij voor je :) IVF heeft dus bewezen dat bevruchtingen mogelijk zijn, wat een opluchting! Geniet van dit goede nieuws!
    En ook jij 2 terugplaatsingen... dat moet in dit topic toch geluk brengen ;) Woensdag is al overmorgen jeej :)

6. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

gefeliciteerd! super nu wachten tot woensdag.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jaaaaa-!!! Super goed,

8. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Misschien moet ik hier ook maar meekletsen pop ;) dit topic brengt veel geluk! Kunnen wij wel gebruiken ❤

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Haha gezellig lieverd! Tot nu toe alleen maar succes verhalen hier. Ik hoop dat wij ook mee mogen doen ♡! Wanneer jij eerste echo weer?

Bubblez hoeveel dagen na de tp testte jij nou dan positief? En hoe wist je dat het geen pregnyl meer was? Ik ga vanaf woensdag denk ik even weer min pregnyl volgen met testen. Kijken hoe hij afloopt en hopelijk weer op gaat lopen. Moet mijn tijd toch door zien te komen ;)

Wat zijn de eerste echo s nog ver weg hè. ...pfff

Kus,
    Yvonne

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ennovy, goede score!!! Op naar de tweeling broedmodus
    X

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Pregnyl duurt hooguit 14 dagen voor het uit je bloed is. Bij nemen de klschten van de pregnyl na een dag of 9 af.

Ik testte 13 dagen na de punctie positief. Dus 10 na de terugplaatsing. En dus 15 na de pregnyl.

Hier nog 2 weken voor de eerste echo. Volgende week eerst op vakantie nog dus hopelijk gaat de tijd snel :)

12. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Ik heb vrijdag de startecho Yvonne!

Ik zal voor de anderen mn verhaal doen ;)

Wij hebben een zoontje van bijna 2,5 jaar oud die ook via IVF geboren is. Het was gelijk de eerste IVF raak maar ik raakte door heftige overstimulatie voor 2 weken in het ziekenhuis toen ik nog geen 4 weken zwanger bleek te zijn! Ik kwam 12 kilo aan vocht aan en kon bijna niet meer lopen van de pijn. Gelukkig begon het na een dag of 10 af te nemen en mocht ik na 13 dagen zkh weer naar huis.

Vorig jaar juni besloten we dat we graag een 2de kindje wilden. Ik had nog 5 cryo's in de vriezer... de eerste 3 ontdooiden al niet goed en de 4de was matig maar werd toch terug geplaatst. Helaas mislukt... de laatste cryo ontdooide niet goed dus we moesten weer opnieuw het traject in van hormonen spuiten!

Bij mijn zoontje spoot ik puregon en nu kreeg in menopur. Omdat ik dus hevige OHSS had bij 11 follikels wou mn arts dat dit keer voorkomen door voorzichtig beginnen met de hormonen... uiteindelijk heb ik nu 4 pogingen gehad om tot een punctie te komen maar helaas alle 4 afgebroken omdat mijn lichaam totaal niet reageerd op de menopur! Van die 4x heb ik 3x een escape-IUI gehad maar zoals verwacht werd dat niets.

Nu dus voor de 5de poging bezig en vrijdag heb ik mn startecho. Ik ga nu gonal-f spuiten en gaan ook het risico op OHSS nemen! Mocht dat zo zijn dan krijg ik geen verse tp maar word alles ingevroren en krijg ik (nadat ik een cyclus oversla) een cryo tp.

Meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd hoeveel twins er straks zijn ;)

Meiden die nog bezig zijn of bijna mogen testen... succes!! Ik duim!!!

Ik spring vanaf hier in ;)

13. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Oh ja en Yvo ik testte bij L. een week na de tp positief

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Goed nieuws Yvonne! Alvast heel veel succes morgen!

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En nu wel op tijd: succes morgen Yvonne! Laat die embryootjes maar komen en broed ze ;)

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heel veel succes en plezier ennovy!!

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Yvonne hoe is het gegaan? Lekker aan het broeden?

Mlady hoe is het daar? Jij inmiddels wel symptomen? Ik nog steeds 0,0 de moed zinkt me steeds meer in de schoenen! Killing dat wachten he!

Zwangeren nog allemaal op jullie blauw/roze wolk?

Justme jeetje wat een pech heb jij steeds! Hopelijk deze ronde meer geluk met mooie eitjes en dan zonder overstimulatie!

18. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Ik zit helaas niet op mijn roze wolk. :(:(
    wou nog zekerheid hebben, en dacht test vanmorgen. heb onregelmatige cyclus en dacht gevoelsmatig een test doen. die gaf negatief aan!
    nu weet ik totaal niet meer, ben zo bang en denk dat het echt over is..... verder niets geen klachten ofzo. vanavond met sporten merkten ik dat mijn borsten wat pijnlijker waren, hier normaal nooit last van. Hoop dus dat dit iets positief is. gebeld met ziekenhuis en kan morgenmiddag terecht voor echo om het zeker te weten.
    waarom moest ik ook testen, vanmorgen al meningsverschil/ruzie met mijn vriend erover. waarom ik nu ging testen, 3 waren positief.
    hij bedoeld het ook niet zo, maar toch was even niet fijn.

19. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Nou lieverds. ...dit was een dag waar ik zo naar uit keek maar ik zit nu even in een klein putje. Vanavond voor het eerst sinds die 2 en een half jaar gehuild zelfs. Zo niks voor mij.

Vannacht begon de ellende eigenlijk al. Verhoging. ..Vanochtend was hij 38.3 en boven de 38 moet je gelijk het zh bellen. Dus Drachten gebeld en op aanraden van hun Zwolle gebeld. Ze wilden sowieso wel dat ik kwam. Oeff opluchting! Ik was al zo bang dat het niet door zou gaan. In de stress ook nog per ongeluk geplast en moest met volle blaas komen ;). Dus in de auto hele fles water leeg getankt.

In het ziekenhuis zei de laborante gelijk dat alle 5 bevruchtingen ook embryo's geworden waren. Maar daarna kwam de grote MAAR....de kwaliteit van de embryos waren slecht ....Grond zakte onder mijn voeten vandaan! Nu een 3 en een 4 cellige terug gekregen. Maar niet alleen de celdeling was niet optimaal ze had het ook over veel fragmentjes in de embryo's zaten. Kende ik helemaal niet.
    Mijn hoop is even gekelderd tot het nulpunt. Ik keek zo uit naar deze dag. ...

Had de best stugge gynaecoloog nog wel dubbel van het lachen haha. Hij ging mij even schoonmaken. " Even de utro weg poetsen " zegt ie. Ik zeg: ja mijn druipgrotje! Nou echt, hij bleef er haast in haha. En de laborante zei ook: nou werk ik hier al 20 jaar en deze heb ik nog nooit gehoord! Toen we weg gingen nog even gniffelen en zei hij: die houden we er in!

Nu dus afwachten. Zal mijn vriend dhr G. Oogle straks even raadplegen over de kneusjes in mijn baarmoeder.

Hoeveel cellen hadden jullie kanjers Bubblez en Wendy?

Dametje : moed houden! Het kan! Ik voelde bij Merel ook niks. Dat wachten is echt killing.....Dat zullen mensen die eerste keer zwanger raken zich nooit kunnen voorstellen.

JM. ...Dan klaag ik nu al! Voel ik me schuldig over mijn geklaag. Dit is nog niks vergeleken bij wat jij al hebt moeten doorstaan. Dikke knuffel voor jou lieverd ♡♡♡

Goudvisje en Anja...wat lief! ! Ben alleen bang dat ik de eerste ga zijn in dit succes topic die gaat falen. ...

Bedankt voor jullie steun top wijven ♡

Kus,
    Yvonne

20. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ohhhhhhhhhhhhh neeee Diddeltje! !!! Lag het niet aan de test? ?
    Kunnen ze morgen geen bloed prikken morgen?

Sterkte lieverd! Denk aan jou ♡

Deel Deze Pagina