1 of 2 tp 's bij ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ennovy, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Diddeltje wat klote :( hoop dat je morgen toch goed nieuws krijgt en de test gewoon niet goed was! Bah wat zul jij je nu onzeker voelen

Dame ik had ook geen klachten bij de zwangerschap van mijn zoontje (behalve dan de pijn van de overstimulatie ;) ) alleen tussen de 4 en 5 weken wat ongikrampen maar de rest van de zwangerschap niks geen kwaaltjes gehad! Ik blijf duimen voor een positieve test

Yvo lieve lieve schat toch! Ik heb het vandeweek al gezegd tegen je.... je klaagt niet!!! Wat jij nu voelt en je dip is meer dan logisch. De teleurstellingen die ik heb gehad zijn echt niet meer dan die van jou!
    Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen pop ❤ love you toppertje! Je komt er wel weer bovenop en ik trek je hier doorheen!!! Jullie 2de wondertje gaat er echt wel komen, ik voel het aan mijn ongestelde druipgrot ;)

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank je wel lieverd! Dat heb ik de komende tijd echt even nodig. ...
    Yvje positiefje noemen ze mij in onze vrouwen vleugel app maar nu even niet!

Onze kindjes krijgen vast een heel leuk broertje of zusje. Alleen wordt ons geduld op de proef gesteld...
    Sprak laatst met iemand die 3 maanden al frustrerend vond. Die zei ook: het idee dat jullie al zoveel maanden teleurstelling op teleurstelling hebben is voor mij onvoorstelbaar. Ach. ..het went! Maar soms heb je zo'n moment dat je even knakt.

Hopelijk plakt 1 van deze vasthoudertjes zich vast in mijn dikke laag pindakaas!

Kus

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Diddeltje. . Jeetje meis.. ik zou morgen om bloedtest vragen. Beter dan deze onzelerheid.

Yvonnen. De embryo kwaliteit hoeft niks te zeggen. Je kunt er prima zwanger van raken.

Ik had de eerste keer een 7 cellige, niet zwanger.
    De tweede keer een 8, miskraam.
    Cryo uit poging twee was 2 cellig, niet zwanger.
    Nu 2 8 cellige embryo's terug gekregen, wel zwanger.
    Geen had bij mij fragmentatie.

4. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw in dit topic en wil graag even meekletsen ;)

Vanmiddag hebben we van onze laatste poging icsi een verse tp gehad. Een 8-cellig embryo, 3 dagen na de punctie. Van de 16 eicellen waren er 10 rijp en 9 bevrucht. Over 2 weken horen we hoeveel ze er in hebben kunnen vriezen.. Nu de 2 welbekende wachtweken.. We moeten nu zelf thuis testen, we krijgen geen bloedtest meer. Hoop dat ik me tot het einde kan inhouden!

Verder wil ik iedereen graag heel erg veel geluk en sterkte wensen met alles..

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh wat gebeurt er nu dan in dit gelukstopic :(

Diddeltje wat ontzettend schrikken meis! Weet je zeker dat de test goed is? Klinkt alsof het niet klopt na 3 positieve testen! 'Fijn' dat je morgen al terecht kunt voor een echo en hopelijk neemt deze je verschrikkelijke onzekerheid weg! Pfff heb echt met je te doen! Succes met het aftellen vd uren, ik ga keihard voor je duimen!

Yvonne lieve meis, wat een vervelend nieuws! Natuurlijk schrik je hiervan en ben je verdrietig... en dat mag ook! De eerste keer dat je huilt in 2 jaar?! Je moest eens weten hoeveel tranen hier al gevloeid zijn! Geef jezelf de ruimte om vedrietig te zijn, je positieve ik komt vanzelf weer terug, dat weet ik zeker! Ik heb geen verstand van embryo's en de kwaliteit ervan maar ik ga keihard duimen dat er een sterke topper (of beter nog toppers) bij zit!

Dames een dikke digi-knuffel!

Thanks voor de bemoedigende woorden naar mij toe! Ik tel in spanning af naar zaterdag...oja en Yvonne waarschijnlijk ga ik de eerste zijn die faalt! Wanneer mag jij eigenlijk testen?

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Diddeltje hoe is het gegaan meid? Hoop zo op goed nieuws!

7. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    #147 Diddeltje, 19 mei 2016
    Laatst bewerkt: 19 mei 2016
    he dames,

helaas:( slecht nieuws. ik ben even zwanger geweest maar al vroegtijdig losgelaten. door de utrogestan heb ik nog geen menstruatie. er was klein streepje baarmoederslijmvlies te zien. bij zwangerschap van 5 weken had er vruchtzakje zichtbaar moeten zijn en dat was er niet.
    weer poging weg....... voel me zo hulpeloos en wil niet weer elke keer teleurgesteld worden. ik ben blij voor alle andere dames, maar ook zo jaloers nu. sorry hiervoor.
    Week geleden nog zwanger en nu niets meer. nu nadenken wat we willen, we hebben nog 1 cryo.
    er is 1 troost, ik ben kort zwanger geweest het is dus mogelijk. misschien heeft acupunctuur geholpen en misschien is kunstmatige cyclus wel iets wat we weer gaan doen.
    Ik weet nu nog niet wat ik wil, denk ene kant we gaan door dat betekend in mijn volgende cyclus weer starten, in Juni dus. andere kant misschien pauze?? maar waarop ik moet wachten geen idee.
    langzaam nadenken over wat als de allerlaatste cryo ook niet blijft zitten. wat dan???
    Soms komen er tranen, maar gek genoeg ben ik er nu nog vrij nuchter onder. beetje zelfbescherming ook wel.
    morgen ben ik lekker vrij, was al er uit geroosterd en stond niet meer op de groep. ( werk gehandicaptenzorg) dus dacht blijf morgen lekker thuis.

dank jullie wel voor al jullie steun!

liefs Dianne

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ooooh diddeltje :( wat een verdrietig nieuws! Mijn duimen hebben zo hard gedraaid voor jou! En natuurlijk ben je jaloers, dat snap ik hartstikke goed! Hoe oneerlijk is het ook...zoveel moeite moeten doen, dan eindelijk zwanger en wordt het je zo snel weer afgenomen! Geloof dat ik me niet kan voorstellen hoe dat moet zijn! Geef jezelf de ruimte om verdrietig, jaloers en boos te zijn, want dat kan toch niet anders in jouw situatie! Heel veel sterkte en een dikke digi-knuffel voor jou!

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dianne.....♡♡♡♡♡
    Heb hier geen woorden voor. Heb je er even van mogen proeven en dan nu deze klap weer. Ben hier ontzettend verdrietig over lieverd. Ik snap dat je in je hoofd maalt over wat nu verder. Aan de ene kant wil je door. Want wachten voelt ook zo doelloos. Maar misschien moet je het even goed overdenken allemaal. Nog paar keer naar acupunctuur. Ik weet verder niet wat ik zeggen moet. Heel veel kracht in deze moeilijke tijd. De stap van blijdschap naar verdriet is zo groot. ..

En nee bubblez kwaliteit zegt inderdaad niet alles. Daarom heeft zwolle nu ook freeze all beleid. Omdat ze vaker zagen dat vrouwen ook met slechte en matige embryo's zwanger raakten. Vroeger werd onder de 8 cellen niet eens ingevroren.
    Maar toch voelt het niet goed. Slecht is ook echt slecht. Niet alleen de fragmentatie maar ook de celdeling. Maar goed, het is een kans. Ben nu op Google natuurlijk succes verhalen aan het zoeken en kijken hoe je er wat aan kan doen. Maar goed, niemand weet precies waarom .....

Dame wat ben jij toch een lieverd !! Kan je niet morgen vast gaan testen haha. Het zou wat zijn zeg. ...ken meerdere mensen die op de valreep bij de laatste iui hartstikke zwanger waren! Ik mag pas over 17 dagen testen ( proest :D) Ga vanaf morgen mijn pregnyl volgen. Gewoon omdat het kan, gewoon omdat het mij rust en afleiding geeft, gewoon omdat ze maar 1,49 per 2 kosten bij de Action.

Mierelier, wat gezellig! Al is de stemming even niet zo goed als hij in het begin was. ..Hopelijk kan jij binnenkort weer wat positiefs brengen! Laatste icsi....hoe waren de embryo's de andere keren? Deze is wel perfect zeg! Hopelijk gaat ie lekker innestelen! ! En bij mij zijn mijn 2 kneusjes dus nu al ingevroren. Nog slechter dan de 2 nu in mijn buik. Doen ze dat in jouw zh niet dan?

Justme. ..morgen eerste echo! ! Hoe laat! ? En wat moet je spuiten en hoeveel?

Nog even om af te sluiten. ......denk aan je lieve Dianne!! Laat alle emoties gewoon toe.. Boos verdriet en jaloezie. ...Dat hoort er bij!

Dikke kus,
    Yvonne

10. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ooh jee...... was even niet op dit forum geweest en nu dit. ....:(
    Wat ellendig voor je Diddeltje!! Ik kan me zo voorstellen hoe rot je je voelt. ... Ik zou nu even rustig aan doen hoor. Eerst even laten bezinken. Maar zoals je zelf al zegt, gelukkig heb je nog n cryo. Veel sterkte voor nu!

Yvonne, je hebt gewoon ook twee hummeltjes in je buik!!! Wie weet zijn het wel echte 'die hards' en blijven ze lekker zitten:) Ik duim voor je hoor! En ook nog cryo's dus? Nou die van mij waren te slecht om in te vriezen hoor.

Dame, heb je al getest? Of wacht je Tot morgen? Ben zo benieuwd. ...

Hier wisselt het van dag tot dag.(nog steeds) Het ene moment zette borsten, misselijk en n trekkend gevoel in mn onderbuik. Ander moment voel ik bijna niks. Dus ik maak me bij vlagen toch zorgen. Plus dat ik een zeurend gevoel heb links onder in mn buik. Gegoogled (stom?!) En gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Toch maar weer het ziekenhuis gebeld. Ze waren erg lief. Ik mag as donderdag al komen voor de echo! Ik krijg al n verhoogde hartslag bij het idee. ...
    Maar wel fijn dat ik dan niet zo lang in onzekerheid moet zien.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs!

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oooooooooh dames wat een onzekerheid hier, maar plas voor het eerst in 2 jaar tuurstreepjes! En of dat nu een goed teken is!? Feit is dus dat er hcg in mijn lijf zit:restje pregnyl (15 dgn na 5000eh), prille zwangerschap of er was iets maar is vroeg misgegaan? Weet het dus allemaal nog niet en durf zeker niet blij te zijn, maar zo ver als dit ben ik nog nooit gekomen! Wat super spannend! Zou het me gegund zijn zo voor ivf?!
    Twijfel ook een beetje hoeveel dpo ik nu ben? Normaal is dag na de iui 1 dpo, maarrrr dan heb ik pregnyl-dag niets-inseminatie-1 dpo! Deze keer heb ik in de ochtend (vr 6 mei)pregnyl gespoten en de ochtend (zat 7mei) daarna al de inseminatie gehad, wat is dan nu 1 dpo: zondag 8 of maandag 9 mei? Oh dames die hele mmm is spannend, maar dit nog 100x erger! Zal de test zo even toevoegen!

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Krijg de test helaas niet toegevoegd in dit topic, maar hij staat in mijn album!

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Via een omweg toch gelukt

Bijgevoegde bestanden:

14. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ooh Dame wat goed!!! Die pregnyl van 5000 kan nu volgens mij echt niet meer in je lichaam zitten hoor. Klinkt als zwanger:)
    Op de een of andere manier had ik al zo'n voorgevoel bij jou. ...
    En volgens mij moet je rekenen vanaf 7 mei, de dag van de inseminatie...
    Misschien morgen nog n testje doen? Ik duim voor je hoor!

15. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Sorry ik lees het verkeerd. .... zondag 8 mei denk ik dus

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh weet echt niet hoe ik het heb...zou het dan echt na 2 jaar?! Durf er gewoon nog niet in te geloven, het streepje is nog te onzeker! Morgen weer testen en eigenlijk wil ik vanmiddag alweer, maar dat heeft natuurlijk helemaal geen zin!
    1 dpo is volgens mij altijd de dag na IUI, dus dit zou zondag zijn! Alleen klopt dat deze keer niet helemaal omdat ik in de ochtend pregnyl heb gespoten en meteen de dag daarna IUI al! Pfff kan het niet meer uitrekenen ;) Vind het fijn om te weten om een inschatting van hoe slecht het streepje is te kunnen maken!

17. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Ik snap het Dame... Maar stel dat je eisprong dus op zondag 8 mei s dan zou je nu op 13 dagen daarna zitten. Dat verklaard wel een licht streepje! Ik ben positief:)
    Zou echt geweldig zo'n toch?! Als je n nieuwe test hebt gedaan houd je ons op de hoogte?

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh dat zou boven verwachting super zijn...hoop het zo! Jeetje net voor ivf, dat me dat gegund zou zijn! Ik ben helemaal hyper en moet even rustig worden! Het streepje maakt me enorm onzeker en er zit niets anders op dan afwachten! Maar voor het eerst in 2 jaar zo dichtbij......

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh en nu teruglezend denk ik dat mijn opmerking ' de hele mmm is spannend, maar dit nog 100x erger' niet handig gekozen is en fout kan overkomen! Dit is zeker niet zo bedoelt dames! Die hele mmm is natuurlijk 100x erger en veel dames met mij hopen op (tuur) streepjes en een zwangerschap en zouden nu dus graag in mijn schoenen staan! Sorry in een moment van opwinding getypt!

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vatte het niet zo op hoor!

Diddeltje heel veel sterkte. . Vind het zo naar..

ik had mij na dat bericht bewust even terug getrokken, ik ben best emotioneel nu en kan slechte dingen niet goed hebben. Sorry daarvoor maar ik koos echt even voor mezelf.

Hier gaat het gelukkig goed. Kleine puk (kies) zitten lekker warm binnen!

Deel Deze Pagina