Ben heel benieuwd wat jullie vinden van de naam Markus. Wij zoeken een leuke naam die niet te veel voorkomt maar wel makkelijk te schrijven is.
Ik vind het persoonlijk niks! Ik vind hem heel klassiek en en ouderwets en daat hou ik niet zo van! Maar als jullie hem leuk vinden gewoon doen!
Op het eerste gezicht vond ik hem niet zo, maar nu ik de naam even op me heb laten inwerken, vind ik 'm toch wel leuk .
Hallo! Markus staat niet op mijn persoonlijke lijstje, maar ik vind het geen verkeerde naam hoor. Ik zou het wel zo schrijven: Marcus, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ja mee eens ..... Ik vind het ook echt niks . En als je die naam toch doet dan zou ik het beter als Marcus schrijven
Dat vind ik ook, maar mijn vriend wilde met een K. Nog even over denken dus. Hij wilde eerst de naam Terence, maar daar kan ik weer niet aan wennen. Moeilijk hoor, een naam. Meisjesnamen hadden we genoeg bedacht. Jongensnamen zijn erg moeilijk.
Ik vind het geen leuke naam, sorry. Ik zou als ik de naam hoor het eigenlijk schrijven als Marcus. Dus dan zal hij alsnog moeten zeggen Markus met een k. Ik vind Terence dan ook leuker, al vind ik ook die naam niet heel leuk.
Vind het niet lelijk en niet mooi. Zou het inderdaad schrijven als Marcus omdat Markus een veel voorkomende achternaam is. Terence vind ik niets maar Ferenc (uitgesproken als Ference) daarentegen weer heel mooi (hongaarse jongensnaam
Zelfde verhaal: Terence vind ik verschrikkelijk, Markus wel leuk, maar dan wel met een c! Met een k vind ik echt niet mooi
Yep meiden ik vind Marcus ook beter met een C. maar goed, als vrouw krijg je meestal uiteindelijk wel gelijk bij je vriend, als je maar lang zeurt. heb nog een maand of 4, haha komt goed! Bedankt voor jullie mening!