Ja dat is waar zo dacht ik er ook over want uiteindelijk noem ik hem niet ze hele leven finnley maar ga ik het afkorten, ik denk dat ik er uit ben (haha denk) Bedankt allemaal!
toch nog even een reactie aangezien Finley onze jongensnaam bij de oudste was... Ik kies zelf écht voor 1 n .. beetje het idee van , je schrijft toch ook Rosalie en niet Roosalie - als je je kindje veel Roos wil gaan noemen. Dubbel N vind ik er uitzien als een spellingsfout maar oke: Kennelijk zijn héél veel mensen het niet met me eens maar ik wilde het toch even kwijt Vind juist Finley ook een prachtige naam en ik zie het niet als verkleinnaampje eigenlijk. overigens heet onze dochter Katelynn en bewust voor die spelling gekozen omdat ik dus Kate ook mooi vind maar ze is nu 1 en we hebben haar naam nog nooit afgekort. Eerder 'linnetje' dan Kate... maar dat veranderd misschien als ze ouder wordt.
Ik vind Katelynn zo n mooie naam, ik was ervan overtuigd een meisje te krijgen haha en die naam stond op het lijstje, jammer genoeg is dat lijstje de prullenbak ingegaan het word een knul hahaha