Mijn dochter heeft (op school) 3 jaar logopedie gehad van dezelfde logopediste. Nu gaat ze na de zomervakantie naar de bovenbouw, wat op een andere locatie is, en krijgt ze dus ook een nieuwe logopedist. Ik wil graag een cadeautje geven aan de logopediste. Iets voor haar persoonlijk, maar ook iets wat ze in haar werk kan gebruiken. Een mooi boek bijvoorbeeld. Maar ik heb geen idee wat nou een goed boek zou zijn voor een logopediste die logopedie geeft aan kinderen met een verstandelijke beperking in de leeftijd van ca. 4 tot 9 jaar. Iemand tips?
Je zou verschillende duidelijk herkenbare dingen kunnen fotograferen rond school en daar een memory van laten maken. Dan kan ze daarmee bijvoorbeeld beurtgedrag oefenen of verhalen uitlokken bij de kinderen.
Dat is een heel leuk idee, maar school zit wel op een stukje rijden en over een jaartje gaan ze verhuizen naar een nieuwe locatie .
Ik ben geen logopedist maar een klinisch linguïst (net zo iets....nou ja... bijna...). Goed, altijd erg blij met gewoon een mooi prentenboek! Kan je als logopedist ook alle kanten mee op.
Ken je het boek " ik ben bas" Dit is een erg mooi prentenboek. Of de serie van nieuwsgierige lotje van lieve beaten. Hier staan ook prachtige tekeningen in.