Moeder en kind uit bus gezet om stinkluier

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nathalie1973, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    belachelijk , heeft zeker zelf geen kinderen ofzo. zoiets ken je niet tegen houden. en kom op zeg zet een raampje open dan ofzo,. ...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hele diepe zucht...............

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Het is nog niet eens bevestigd of het wel waar is...

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    inderdaad en dan ben ik daarna ook wel benieuwd -als het waar is - naar de andere kant van het verhaal :)

5. adi

adi Niet meer actief

Ik zou het kindje gewoon lekker midden in de bus verschonen, is hartstikke natuurlijk wat er gebeurt, toch?

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ook -zeker als je écht bijna omgaat van de lucht :) -daarom ben ik ook benieuwd naar het probleem... mocht ze niet verschonen? Wilde ze niet verschonen? Kón ze niet verschonen omdat ze niets bij had? Was er geen ruimte?
    Nouja, nog tig vragen dus.. dus een echte mening/reactie hierover vormen is wat mij betreft niet mogelijk.

7. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Precies. Dat heb je wel vaker met de Telegraaf sensatiekrant, die hier wel opvallend veel aangehaald wordt op het forum.

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar waar ga je dan met die stinkluier heen? ;)

Over het bericht.. ik mag hopen dat het niet waar is, wat een onzin.

9. adi

adi Niet meer actief

Tja, het stinkt toch in die bus, dus dan heb ik het liever dan mijn baby in een schone luier ligt als dat even kan. Die stinkluier moet dan even verder stinken in een plastic zakje totdat we eruit stappen.

10. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    nou ja zeg wat een idioot die buschauffeur

11. over buschauffeurs gesproken pppffff

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja...DAAROM mag je er dus in de bus ook niks instoppen *denkt terug aan: vrouw uit bus gezet door geven van borstvoeding*

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, ik heb altijd geparfumeerde zakjes bij me (van de Action), die meuren ook, vind ik, maar dat is altijd beter dan zo'n strontbommetje.
    Knupje erin en hoppa, weg poeplucht :D

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dan stinkt Kyra soms wel heel erg, want soms meurt haar luier gewoon door het geparfumeerde zakje heen. Wel wat minder dan 'au naturel' maar toch.

Ik zou ook zo mogelijk verschonen en heb inderdaad van die zakjes bij me. Maar als het inderdaad echt waar is vind ik het wel heel erg van die buschauffeur. Een kind kan er toch niets aan doen dat hij/zij poept. Mag je dan helemaal geen gebruik meer maken met het openbaar vervoer tenzij je kind totaal zindelijk is en geen voedingen meer nodig heeft?

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Knappe buschauffeur die mij er uit kan zetten. :D

Als dit waar is dan is dit toch wel heel erg hoor.

Wat Elmo zegt, er mag niks in en niks uit, ;)

Denken die chauffeurs dat de bus van hun is of zo. :(

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en wat met de luier doen? Heel simpel... die gooi ik bij de 1e de beste stop uit de bus -bij de meeste bushaltes staan (hier tenminste) wel prullenbakken...

17. Dana

Dana Niet meer actief

als mijn dochtertje weer eens een kies of kiesjes krijgt dan mag ik dus niet meer met het openbaar vervoer :D geloof me dan ben ik 6 keer per dag aan de beurt met stinkluiers verschonen. zullen we dan ook gelijk maar oude mensen met (stink)luiers en mensen die naar zweet stinken uit het ov verbannen?

18. Saaya

Saaya Niet meer actief

#19 Saaya, 14 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2010
    man... wat een reacties ook onder dat artikel; blijkbaar vinden sommige mensen dus dat je kinderen op moet sluiten in een goed geissoleerd hokje tot ze volwassen zijn? O nee, dan zijn ze student en dus ook hinderlijk...:(
    In de bus kun je gewoon niet een baby verschonen, er is geen ruimte voor en alles beweegt dus is het super onhandig. Dan maar even wachten tot je bent waar je zijn moet, want op de stoep kan ook niet.(Bankje hooguit wel, in de zomer als het warm is!) edit: dat laatste dus als je niet anders kan

Hier hoef je geen moeder voor te zijn om dat te begrijpen..

Deel Deze Pagina