Beginnen deze fratsen alweer?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door butterfly1984, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Het is nog maar even mooi weer en het begint alweer:

Omstanders halen baby uit hete auto

(Novum) - Omstanders hebben donderdagmiddag een baby uit een hete auto op een parkeerplaats in Enschede gehaald. De auto stond in de hete zon op de parkeerplaats aan de Rijnstraat en de ouders waren in geen velden of wegen te bekennen, meldt de politie.
    De omstanders hebben het kind water gegeven. Kort daarna kwam de moeder terug bij de auto na het doen van inkopen. Ambulancemedewerkers hebben de baby nog wel even onderzocht en vervolgens overgedragen aan de moeder.

Omstanders halen baby uit hete auto -  Laatste nieuws binnenland en buitenland | MSN Nieuws

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wanneer gaan mensen t nu eens leren!!!!
    Zouden ze zelf een uur in een dichte en hete auto willen zitten???

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vreselijk zeg :( arm kindje..
    bah kan hier zo slecht tegen he..
    Zoieso, al was het midden in de winter, dan liet ik mijn kind echt niet in de auto zitten terwijl ik aan het shoppen was..

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou precies! In dit geval was het dan om de baby zn bestwil, maar het zou maar eoa gekke gestoorde zijn geweest. Zo zie je maar hoe snel je je kind kwijt kunt raken.

5. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    in mijn woonplaats heb er niks van gehoord :$
    schandalig,ik vind dat daar ee flinke boete opmoet staan!!!!!ONVERANTWOORD:(

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Verschrikkelijk!

En ik vind het al erg om met mijn kindje auto te rijden met dit warme weer...

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Onbegrijpelijk.

8. adi

adi Niet meer actief

heb hier gisteren ook een verhaal gehoord van een jongen die bij de AH werkt. Ze hebben vorig jaar ook met een aantal collega's een ruit ingeslagen en een baby uit een stikhete auto gehaald op de parkeerplaats.
    Wat een domme koe ben je dan als moeder zeg!!!

9. Sommige mensen.. Pffff..
    Ik vind dit gewoon een vorm van verwaarlozing hoor!
    Dan heb je toch geen verstand?

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben dat met je eens.

Ik snap niet dat sommige moeders dat doen. Als je een verstandig mens bent dan moet je op je kompen nog aan voelen dat, Dat niet kan.

En trouwens zou me kind idd niet alleen laten in een auto of waar dan ook. En is idd een vorm van verwaarlozing. Eerder gewoon kindermishandeling.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dit is idd kindermishandeling! En dan geven ze dat kindje gewoon weer mee aan moeders?????????????? Hier moeten ze de wetten eens op aanpassen!

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik voelde me een dag of 2 geleden al lichtelijk schuldig omdat ik Kyra in de auto liet zitten terwijl ik 4 meter verderop even moest pinnen. Er was geen rij dus ik was zo weer terug en de pinautomaat was op een parkeerplek en ik wilde het risico niet lopen dat ze zich los zou rukken en onder een auto terecht zou komen. Dus ik vind het heel moeilijk om mij te verplaatsen in een moeder die zonder problemen gaat winkelen terwijl haar kind in een snikhete auto zit. Ik kan er gewoon echt niet bij hoe ze dat voor zichzelf rechtvaardigen.

13. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    werkelijk onbegrijpelijk. Ze moeten die ouders eens een tijdje in een afgesloten snikhete auto stoppen. Misschien dat ze dan gaan begrijpen wat ze doen. En dan iets langer als een uurtje, want een volwassen lichaam is groter dus duurt het ook langer voordat je de gevolgen gaat voelen.

ikzelf vind het al vervelend als ik bij het benzinestation binnen moet gaan afrekenen.

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Misschien was deze mama ook maar snel even 4 meter verderop snel een brood uit een automaat gaan halen ofzo?

Kan me echt niet voorstellen dat ze zomaar een tijd gaan shoppen was en haar kindje bewust heeft achtergelaten in de auto...

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik denk het niet. :) En bovendien als er iemand in de buurt van mijn auto zou komen zou ik meteen erop af gaan.

16. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik denk niet dat die vrouw echt was gaan winkelen hoor als ik moet pinnen moet ik mijn auto parkeren en om de hoep parkeren als ik dan mijn kids er allebij uit moet halen duurd gewoon te lang. Dan laat ik ze ook even in de auto heb ze al een paaar keer in de auto gelaten als ik (2 meter van de deur) bij de da paracetamol een speen of wat dan ook moet halen of thuis staat de auto voor de deur mijn portomonee in de keuken heb laten liggen dat is dan nog geen minuut werk en ik kan ze dan wel zien hoor. Maar ik laat de ramen voor open en doe de deur op slot. Ik denk dat het allemaal wat woord overdreven is leuk voor de media. Geen enkele moeder laat toch zijn of haar kind 5 of 10 minuten alleen in de auto zitten?

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Helaas wel Maart08. Met soms een tragische afloop.

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb vorig jaar wel gehoord dat een moeder haar kindje vergeten was naar het kinderdagverblijf te brengen en dat hij toen is overleden in de auto maar expres in de auto laten om te statten ik kan niet bedenken dat mensen dat doen hoor.

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    oja dat kan ik me ook nog wel herinneren..

ik snap niet dat mensen hun kind in de auto laten zitten. Ongeacht of dat het warm weer is of dat het vriest..

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    De mabulance mederwerkers hebben het kind onderzocht en overgedragen aan de moeder????????
    Aan de kinderbescherming zou ik doen. Zo iemand is toch geen goede moeder??? Waarom zou je je kind alleen achterlaten?

Deel Deze Pagina