Call the Midwife

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanF2009, 21 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Iemand hier die deze serie ook volgt?
    Op netflix staan maar 3 seizoenen, het 4e heb ik ergens anders kunnen kijken (na veel zoekwerk) en het 5e is net begonnen, op BBC one.
    Kan niet wachten tot de tweede aflevering, vind het echt een geweldige serie.
    Geen idee of hij ook op een Nederlandse zender wordt uitgezonden dus misschien hier wat minder bekend maar toch erg toepasselijk voor deze site :)
    Ik raak elke keer weer ontroerd van de bevallingen en de manier waarop ze ermee omgaan, al verbaas ik me ook vaak over hoe anders het er aan toe ging in die tijd.

2. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik ben echt verslaafd aan die serie! Zo mooi gemaakt! Ik heb ook na heel veel zoekwerk ergens seizoen 4 gekeken, maar ik ben echt zo benieuwd naar seizoen 5. Na dit topic ga ik meteen weer een aflevering kijken haha.

3. MamavanF2009

Ik heb net de eerste aflevering van seizoen 5 gekeken, het is weer van hetzelfde hoge niveau.
    Maar erg aangrijpend deze aflevering, was deze keer écht bijna in tranen

4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik heb alleen de serie op Netflix gekeken.
    Waar kan ik het 4e seizoen vinden?

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja! Gevolgd op netflix, is al weer een hele tijd geleden... Zo jammer dat er dan niet meer opstaat. Want dan kijk ik het verder niet.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb deel 4 op dvd.

Mooie serie. En ook zeker aangrijpend.

7. MamavanF2009

Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar ik heb het hier gevonden:

Watch Call the Midwife Online - WatchFreeMovies | LetMeWatchThis

Tis even puzzelen want bij sommigen zit er een hoop reclame bij of van die pop-ups.
    Het zijn in ieder geval alle seizoenen bij elkaar, inclusief de eerste afl. van het nieuwe seizoen.
    Tweede komt a.s. zondag pas op tv dus ik nog niet te vinden.

Ik baal stiekem best een beetje dat ik nu bij ben, moet ik weer telkens een hele week wachten :D

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier 4 seizoenen op dvd en als 5 hier in Nederland op komt ga ik ook weer kijken.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Ja ik heb ook gekeken en wacht met smart op seizoen 4 :D

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Ik heb net op bbc first. De vierde serie gezien
    Misschien wordt het nog eens herhaald.

Vindt het echt een heel leuke serie

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Die nog niet gezien maar er staat bij uitzending gemist NPO ook een hele leuke australische. love Child. Gaat ook over een vroedvrouw die dan terecht komt in een huis waar onghuwde moeders hun kindje uitbroeden om daarna af te staan.

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Geweldig leuke serie!

13. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ik ben ook fan.. maar er is dus een seizoen 4... iemand nog meer ideen waar ik die kan vinden?

14. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik wil hem ook gaan volgen tijdens mijn verlof. Zit dan toch al in de zwangerschapsflow dus waarom ook niet. Ben er benieuwd.

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb Call The Midwife gekeken toen ik zwanger was, maar ik begin nu echt te twijfelen of ik seizoen al gezien heb! Ik zag dat Netflix er 3 had staan, en ik dacht dat ik ze allemaal gehad had.

Nu herinner ik me ineens dat ik deel 1 op TV gekeken heb *Omroep Max* en deel 2 gedownload had. Maar kan me niet echt een seizoen 3 voor de geest halen.... toch maar ff checken! :p

Thxx!

Liefs,

16. MamavanF2009

Seizoen 5 is zelfs al begonnen, alleen niet op de Nederlandse zenders.
    BBC-one zendt het uit en die zou in de meeste pakketten moeten zitten (KPN op 24 of HD op 724)
    Elke zondag om 20.00, a.s. zondag de tweede aflevering.
    In de link die ik hier eerder al plaatste staan alle seizoenen, t/m afl 1 van seizoen 5.
    Alles compleet dus :)

17. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben na het eerste seisoen gestopt. Hee mooi gemaakt maar ik werd er een beetje depressief van allemaal. Hebben jullie dat niet?

18. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik keek alleen als mijn man er niet was want hij wilde niet naar die schreeuwende barende vrouwen kijken:D
    Heb ook alleen op netflix gezien, maar ik dacht dat het ook echt afgelopen was, ze stopt dan toch als vroedvrouw aan het eind?

19. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Is het zo'n deprimerende serie?? Dan ga ik twijfelen om hem te kijken.

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Persoonlijk vind ik dat best meevallen: het laat vrij goed zien hoe schrijnend de situaties daar soms waren, maar bovenal toch wat een hart de vk'n en nonnen voor dit werk en hun medemens hebben.

Deel Deze Pagina