Iemand hier die deze serie ook volgt? Op netflix staan maar 3 seizoenen, het 4e heb ik ergens anders kunnen kijken (na veel zoekwerk) en het 5e is net begonnen, op BBC one. Kan niet wachten tot de tweede aflevering, vind het echt een geweldige serie. Geen idee of hij ook op een Nederlandse zender wordt uitgezonden dus misschien hier wat minder bekend maar toch erg toepasselijk voor deze site Ik raak elke keer weer ontroerd van de bevallingen en de manier waarop ze ermee omgaan, al verbaas ik me ook vaak over hoe anders het er aan toe ging in die tijd.
Ja ik ben echt verslaafd aan die serie! Zo mooi gemaakt! Ik heb ook na heel veel zoekwerk ergens seizoen 4 gekeken, maar ik ben echt zo benieuwd naar seizoen 5. Na dit topic ga ik meteen weer een aflevering kijken haha.
Ik heb net de eerste aflevering van seizoen 5 gekeken, het is weer van hetzelfde hoge niveau. Maar erg aangrijpend deze aflevering, was deze keer écht bijna in tranen
ja! Gevolgd op netflix, is al weer een hele tijd geleden... Zo jammer dat er dan niet meer opstaat. Want dan kijk ik het verder niet.
Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar ik heb het hier gevonden: Watch Call the Midwife Online - WatchFreeMovies | LetMeWatchThis Tis even puzzelen want bij sommigen zit er een hoop reclame bij of van die pop-ups. Het zijn in ieder geval alle seizoenen bij elkaar, inclusief de eerste afl. van het nieuwe seizoen. Tweede komt a.s. zondag pas op tv dus ik nog niet te vinden. Ik baal stiekem best een beetje dat ik nu bij ben, moet ik weer telkens een hele week wachten
Ik heb net op bbc first. De vierde serie gezien Misschien wordt het nog eens herhaald. Vindt het echt een heel leuke serie
Die nog niet gezien maar er staat bij uitzending gemist NPO ook een hele leuke australische. love Child. Gaat ook over een vroedvrouw die dan terecht komt in een huis waar onghuwde moeders hun kindje uitbroeden om daarna af te staan.
Ik wil hem ook gaan volgen tijdens mijn verlof. Zit dan toch al in de zwangerschapsflow dus waarom ook niet. Ben er benieuwd.
Ik heb Call The Midwife gekeken toen ik zwanger was, maar ik begin nu echt te twijfelen of ik seizoen al gezien heb! Ik zag dat Netflix er 3 had staan, en ik dacht dat ik ze allemaal gehad had. Nu herinner ik me ineens dat ik deel 1 op TV gekeken heb *Omroep Max* en deel 2 gedownload had. Maar kan me niet echt een seizoen 3 voor de geest halen.... toch maar ff checken! Thxx! Liefs,
Seizoen 5 is zelfs al begonnen, alleen niet op de Nederlandse zenders. BBC-one zendt het uit en die zou in de meeste pakketten moeten zitten (KPN op 24 of HD op 724) Elke zondag om 20.00, a.s. zondag de tweede aflevering. In de link die ik hier eerder al plaatste staan alle seizoenen, t/m afl 1 van seizoen 5. Alles compleet dus
Ik ben na het eerste seisoen gestopt. Hee mooi gemaakt maar ik werd er een beetje depressief van allemaal. Hebben jullie dat niet?
Ik keek alleen als mijn man er niet was want hij wilde niet naar die schreeuwende barende vrouwen kijken Heb ook alleen op netflix gezien, maar ik dacht dat het ook echt afgelopen was, ze stopt dan toch als vroedvrouw aan het eind?
Persoonlijk vind ik dat best meevallen: het laat vrij goed zien hoe schrijnend de situaties daar soms waren, maar bovenal toch wat een hart de vk'n en nonnen voor dit werk en hun medemens hebben.