1 op de 10? zit het hier zeker in de lucht

Discussie in 'Miskraam' gestart door mel78, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

:oops: oh wat lief dank je wel! Humor helpt in mijn geval. Ik heb namelijk ook wel mijn mindere periodes gehad (en soms nog steeds).

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dat 1 op de 10 geloof ik ook niet hoor. Heb binnen 1 jaar al 2 miskramen (deze erbij geteld omdat ik ervan uit gaat dat het mis is) gehad. Toch lijkt het zo dat het in mijn omgeving allemaal goed gaat. Ken maar 1 iemand die een miskraam heeft gehad met 8 weken. Beiden miskramen waren met 8 weken en kwam ik er ook achter dmv een echo. Blijf positief en hoop snel weer zwanger te zijn.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje wat verdrietig dat het weer mis is gegaan! Heel veel sterkte.

Helaas hoor ik wel van heel veel mensen dat een miskraam een veel voorkomend iets is. Nadat wij er open en eerlijk over waren kwamen bij veel mensen de verhalen los. Maar al die mensen hebben ook gezonde kinderen gekregen dus we geven de moed niet op.

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij mij op het werk waren we met zijn 4en zwanger, 3 hebben een mk gehad...

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Poeh hee, je zou bijna denken dat het aan het werk ligt!

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik ken 2 vrouwen in mn omgeving die ook een mk hebben gehad. Ik hb er 2 gehad, voor Demi.
    Van sommige weet je het niet eens want niet iedereen vertelt het (als het nog vroeg was bijv).

Ik moet zeggen dat ik nu ook weer heel bang ben, maar ik denk wel heel positief.
    Ik heb ook altijd vanaf moment van stoppen met de pil, heel gezond gedaan. Ben toen meteen met de pil gestopt (voor stoppen met pil zelfs) kwam niet in rokerige ruimtes toen ik zwanger was, at goed, slikte ook al lang foliumzuur (vanaf moment stoppen pil)
    En dan hoor je dat er vrouwen zijn die onverwachts zwanger raken, stug door blijven roken (zo iemand ken ik) en gewoon alles blijven eten enzo en pas heel laat foliumzuur zijn gaan slilkken, en zij gewoon zwanger blijven..klinkt heel rot maar dan gun ik het liever iemand die wel echt heel graag zwanger wil worden en die er al wat langer over doet of al mk heeft gehad... wik wordt erg verdrietig van verhalen van vrouwen diei niet zwanger kunnen blijven of worden.

Liefs
    Sylvia

Deel Deze Pagina