Babykleertjes vanaf maat 56

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door JolandaR, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JolandaR

JolandaR Nieuw lid

16 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello lady´s.

Voor mijn lieve vriendinnetje ben ik op zoek naar babykleertjes vanaf maat 56. Ze is nu ongeveer 4 maanden zwanger heeft een moeilijke tijd. Met het kindje gaat het goed maar de vader heeft de benen genomen. Dus financieel zit ze ook een beetje aan de grond.

Ik zou graag willen weten wie er wat kleertjes wil doneren. uiteraard worden de verzendkosten betaald. Als we in de buurt wonen wil ik het ook nog wel komen halen. Het is misschien een rare vraag, maar moest het vragen. Vind het zo erg voor haar. Weet hoe duur kinderen zijn heb nl zelf een tweeling van bijna 4. Ik bewaar zelf al alles voor haar maar dat is nog veel te groot.

Deze week naar de vk dan krijgt ze te horen wat het geslacht is. Vorige keer lag de baby omgekeerd en was alleen de rug te zien. Hopelijk nu niet

Ik hoop iets van jullie te horen.

Groetjes jolanda

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb wel een aantal pakjes die unisex zijn geloof ik! En als het jongetjes zijn kan ik sowieso wel helpen, heb toch alles dubbel hahahaha maar zijn natuurlijk wel winterkleertjes... (lange mouwen dan he)

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ben benieuwd wat het geslacht is, ik heb weinig unisex kleding namelijk. Als het een meisje is zal ik eens kijken wat ik nog heb liggen hier. Ze is uitgerekend in juni/juli?

4. Fleur01

Fleur01 Lid

15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd naar het geslacht, hier ook weinig unisex!

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik heb nog wel wat unisex kleertjes liggen die je mag hebben tegen betaling van de verzendkosten.
    en als het een meisje is heb ik ook nog genoeg liggen dat je mag hebben maar dat is dus nog even afwachten

Deel Deze Pagina