1 pers. bed of peuterbed??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door emmie, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

1pers. bed of peuterbed??

1. 1pers. bed

2. peuterbed

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Peuterbedje ivm geborgenheid ... (en gaat gewoon door naar Tobe en eventuele volgende broertjes/zusjes :D)

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    ff omhoog halen

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier een 1 persoonsbed. Louise kreeg het logeerbed toen ze erg slecht sliep om het uit te proberen. Dat ging heel erg goed dus hier geen peuterbedje!

4. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Wij hebben ook de andere optie :) een meegroeibedje

5. augustus

augustus Niet meer actief

Hier ook een peuterbedje. Die zijn niet zo groot en staan vrij laag bij de grond. Rosalie slaapt er sinds 3 nachtjes in en dat gaat prima.
    :D

6. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    peuterbed..... leek me de volgende stap....nooit aangedacht dat ie gelijk in 1 persoonsbed kon. Maar deze bevalt en hij is klein..dus kan nog wel paar jaar in slapen. En zijn zusje krijgt meegroei bed maar das meer omdat ik dat model bed ( van ikea ) leuk vind en haar kamer vrij klein is en ze uit eindelijk naar hoogslaper zal gaan.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook peuterbedje (ikea Kritter), en voor Fay gaan we er ook een halen. Idee is over paar jaar een stapelbed, maar ja.. zijn ze nu te klein voor.

En Sam heeft nog heel veel ruimte over in haar bedje, dus prima oplossing vinden wij.

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    hier idem, heb het bed van de Ikea, die is nu ter grootte van een peuterbed maar kan ik uittrekken zodat ze uiteindelijk in een 1-persoonsbed ligt :)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier gelijk een 1 persoonbed, blijf geen bedden aan t kopen;)
    Tuurlijk was t ff wennen, maar Eva was 3 toen ze overging en ze is best lang, dus ging prima

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

gaan wij ook proberen, ( wel met een bedsteun eraan over de hele lengte.)

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier gelijk in een 1 pers. Bed en dat gaat super.
    We hebben wel er een van Bopita. Aan de zijkanten zit dan een extra plank zodat ze er niet uit kunnen vallen en als ze groter zijn kan je die er afhalen en is het echt een gewoon bed.

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra is net voor haar 2e verjaardag naar een 1 persoonsbed gegaan en dat gign perfect.

Ik vind een peuterbed ook geldverspilling, maar dat is persoonlijk.

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Keld heeft meteen een éénpersoonsbed gekregen, plaats zat in zijn kamer. Is ook zonder probleem verlopen, sliep van nacht 1 in dat bed zonder drama.

Het is vroeg om erover na te denken, maar voor Ella gaan we een peuterbed kopen, omdat zij een klein kamertje heeft. Als ze groot genoeg is voor een hoogslaper, krijgt ze dat, om plaats te winnen op haar kamer.

14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

1 persoons! Daar moet ik bij zeggen dat Dominique met bijna 3 jaar een nieuwe kamer kreeg, dus al wel wat groter was dan een peuter van twee jaar. Het gaat prima en heb helemaal niet het gevoel dat het te groot is. ( zij ook niet en dat vind ik het belangrijkst) Ze is één keer uit bed gevallen, daarna nooit meer. Bij Dean gaan we waarschijnlijk het zelfde doen.

Deel Deze Pagina