Hallo lieve mama's. Mijn zoon van 12 en een halve weekje is gister de HELE dag ondraaglijk geweest. Ook sinds eergister dronk hij oppeens slechter. Ik was kapot toen hij gister in zijn bedje lag. Hij natuurlijk ook aangezien hij vanaf s'morgens 7 uur tot s'avonds 10 uur aan 1 stuk wakker is geweest en meerendeel gehuild heeft Niks was goed alles geprobeerd, Zodra ik hem neerlegde was het huil huilen en op een later moment echt krijsen!! Ik ben zelfs van narigheid langs mijn huisarts gegaan maar die kon lichamelijk niks vinden en heb gelijk zijn urine na laten kijken ivm eerdere blaas/nierbekkenonsteking Maar dit was gewoon goed.. Zou dit dan echt een sprong kunnen zijn? Kunnen die zo heftig zijn? Gr bezorgde mama
Kan hoor! Wij zitten midden in de 6 maanden sprong en hier ook letterlijk gistermiddag alleen maar krijsen, krijsen, krijsen. Tot ik hem bij me neem. Volume gaat hier van 0 naar 100 binnen 2 seconde. Weet niet wat ik meemaak. En als ik hem lekker bij me hou is het goed en gezellig. Slapen is ook slechter. Slecht eten hoort ook bij de sprong. Goed dat je het even hebt gecheckt bij de ha. Als het goed is is het snel over, tot de volgende dan