Kolf niet goed meer? motor kapot?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mama em, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Ik kolf met een medela swing. Geef vandaag precies 11 mnd borstvoeding. Dus hij wordt wel veel gebruikt ;)

Dinsdag merkte ik al dat ik slecht kolfde, dacht: kan toch weleens. Vandaag weer werken en kreeg wel een tsr maar met ondertussen masseren nog geen 100 cc :( en borsten voelde nog niet leeg na het kolven.
    Ik had t idee dat de kolf minder hard zuigt. Kan de motor nu al minder werken? En moet ik dan een nieuwe kopen?

Iemand hier ervaring mee?

2. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb hier ook een swing en haat dat ding... gebruik dus meer de avent handkolf :)

ik krijg er zowiezo met de swing niet meer dan 60 a 80 cc uit 2 borsten! en met de avent veel meer...

er zit 1 jaar garantie op dus als hij na jou iedee niet meer 100% werk gewoon terug gaan en kijken wat ze voor je kunnen doen.. ook kan je hem ff schoon spoelen hoe dat moet moet je ff zoeken op google kan zijn dat de mini beetje melk die er in kunnen komen de zuigkracht in de weg zitten
    suc6

en gefeliciteerd met je 11 maanden!

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    thanx sylvia,

krijg er normaal meer uit. Hoor wel vaker dat mensen de swing niet fijn vinden trouwens.
    zal eerst ff het boekje erbij pakken en kijken wat ik zelf kan doen en anders bellen/mailen. Had hem online gekocht bij prettymum.

jij bijna 6 mnd :) goed hoor :)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Even met importeur bellen i.v.m. garantie. Ding hoort langer dan 11 maanden mee te gaan!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je kan hem even doorspoelen.. heb het ook eens gehad.
    als je je mailadres even stuurt dan stuur ik daar de handleiding van (schoonmaakhandleiding)

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik ben er juist erg blij mee!
    Zit het witte flapje er wel goed op? Heb ik nl een keer gehad, dan is de zuigkracht veel minder!

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Nou ik heb hem doorgespoeld en hij klinkt weer als vanouds.
    Straks even kolven en dan weet ik het zeker :) Heb er alle vertrouwen in.

Meiden bedankt!

ps. Met dat witte flapje heb ik ook al eens gehad: zat er niet goed op en kolfde voor geen meter. Vind de swing verder prima kolf :)

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    mooi zo!

Deel Deze Pagina