Ik weet niet of ik mijn vraag hier juist plaats. Kan iemand me vertellen als je zwanger word terwijl je de pil gebruikt, krijg je dan nog steeds je bloeding tijdens de stopweek of blijft die dan ook uit? Ben drie weken na mijn bevalling terug begonnen met de pil, we hebben niet echt veel gevreeën ondertussen, maar toch heb ik het "gevoel" van terug zwanger te zijn! Ik weet dat alleen een test mij zekerheid geeft, maar door mijn pil gebruik weet ik niet precies wanneer ik het beste kan testen en ik wilde eerst afwachten of mijn maandstonden toch doorkomen.
ja, als je zwanger bent en de pil gebruikt kun je een lichtere bloeding krijgen. dus ik zou even testen, of je nu ongi wordt of niet.
Ik herken je verhaal heel erg en denk meerdere dames, heb bij beide kids weer de zwangerschapssymtomen rond de 3 maanden. Bij zijn het gewoon de hormonen die nog in je lijf zitten, zeker als je borstvoeding geeft
Borstvoeding geef ik niet (lukte niet), maar ik hoop dat het dan toch de hormonen zijn. Een tweede zou heel erg welkom zijn, maar toch liefst als mijn kleine mannetje een beetje ouder is. Ook omdat ik door de keizersnede van de gynaecoloog moet wachten tot januari om opnieuw zwanger te worden.
Nee, nog niet getest! Tijdens de stopweek gewoon mijn bloeding net zoals anders gehad, alleen was het op één dag gestopt en daarna begon het weer voor een paar dagen. Vond ik wel raar, maar verder niet meer aan gedacht. Was juist aan het denken om morgen toch maar een test te gaan halen, want ik voel de hele tijd "plopjes in mijn buik", hoewel het mij vrij zeker is dat ik een eventuele baby nu nog helemaal niet zou kunnen voelen.(naar mijn idee zit het gevoel ook te hoog in buik daarvoor, wat het wel zou kunnen zijn weet ik dan niet) Had de mogelijkheid van nu al opnieuw zwanger te zijn een paar dagen uit mijn hoofd gezet, maar begin nu toch weer te twijfelen!
Zojuist eindelijk getest! Test was negatief. Ben toch wel opgelucht, ik wil heel graag een tweede kindje, maar Sebastiaan is nu nog zo klein en ik zou echt niet weten hoe ik alles dan gedaan zou moeten krijgen.
Fijn dan dat je opgelucht bent! Klopt ook wel dat je mannetje nog zo klein is....nu lekker genieten van die kleine man!